Gå till innehåll

The life of RaMz

RaMz

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nationerna är väl bäst när det är drag där, men det kan ju variera från kväll till kväll. Annars så får man väl köra på herkules och ochbar, lite beroende på hur hårt man vill köra. Jag har bara vart i Lund 2 ggr tidigare på korta besök, men det känns som att studentfesterna is the shit.

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker alla ska komma ner till Lund för att fira Valborg, jag misstänker att det kommer slakta allt annat som händer i sverige den dagen.

peace

Jag är på! Stadsparken är ju nöten på Valborg. Sen drar man till någon studentområde (Vildanden!) och skiter helt i att gå ut.

Länk till kommentar

Blir lite turneringsgrind ikväll, får se hur det går, var ganska längsen jag grindade mkt onlineturrar så kan ha problem med koncentrationen efter några timmar kanske, men jag ska försöka att spela bra hela kvällen.

Sitter jävligt ruttet på en gammal plaststol som jag hittade ute i köket i min kompis studentkorridor, men det är nog bätrre att sitta mot väggen i sängen iaf.

Ska försöka få upp ett p5-konto, men dom är lite sega med aktiveringsmailet, ska ta upp jakten på consp, eisen och mendi på sverigerankingen. Hoppas jag orkar spela lika mkt som dom bara, jag är ju känd för att vara jävligt lat.

Länk till kommentar

Ska försöka få upp ett p5-konto, men dom är lite sega med aktiveringsmailet, ska ta upp jakten på consp, eisen och mendi på sverigerankingen. Hoppas jag orkar spela lika mkt som dom bara, jag är ju känd för att vara jävligt lat.

den riktiga sverigerankingen går ju på svs tre ggr i veckan.

Länk till kommentar

Skönt och höra. Lägg upp några händer om du får lust, kul och se vilka händer ni tycker är kluriga.

Länk till kommentar

börjar redan tappa lite fokus i turneringarna och börjat spela lite lösare än vad jag borde. Men ska försöka hålla mig och spela bra även fast jag sitter jävligt oskönt samt blev aningen irriterad när jag torskade någon större pot.

jag är dock kvar i 8 av 9 turrar som jag startat upp, bustade bara i omahan på ftp, efter att ha vart chipleader, men torskade 2 stora flips.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...