DjLuppy Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Några rekommendationer på klubbar och dylikt? Stadsparken känns väldigt kallt. Varför? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 nationerna är väl bäst när det är drag där, men det kan ju variera från kväll till kväll. Annars så får man väl köra på herkules och ochbar, lite beroende på hur hårt man vill köra. Jag har bara vart i Lund 2 ggr tidigare på korta besök, men det känns som att studentfesterna is the shit. gn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Statsparken och champagnegalopperna har jag hört ska vara nöten på valborg. Har inte varit på nån av dom än iof.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Tyvärr finns det en stad som tar lunds valborgfirande, Uppsala! Uppsala är nöten på valborg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Jag tycker alla ska komma ner till Lund för att fira Valborg, jag misstänker att det kommer slakta allt annat som händer i sverige den dagen. peace Jag är på! Stadsparken är ju nöten på Valborg. Sen drar man till någon studentområde (Vildanden!) och skiter helt i att gå ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Jag tycker alla ska komma ner till Lund för att fira Valborg, jag misstänker att det kommer slakta allt annat som händer i sverige den dagen. peace Din misstanke är helt akurat. Räkna med drag i Lund på valborg . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Tyvärr finns det en stad som tar lunds valborgfirande, Uppsala! Uppsala är nöten på valborg. Lol, get outta heeeere. Lund + Ramz + Valborg = Oslagbart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Din misstanke är helt akurat. Räkna med drag i Lund på valborg . fo sho Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Om någon har en pacific turre som dom vill att jag ska ta över så pma mig på blixt, var jsukt sugen på att spela den men missade pga att jag inte visste att den startade så tidigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Blir lite turneringsgrind ikväll, får se hur det går, var ganska längsen jag grindade mkt onlineturrar så kan ha problem med koncentrationen efter några timmar kanske, men jag ska försöka att spela bra hela kvällen. Sitter jävligt ruttet på en gammal plaststol som jag hittade ute i köket i min kompis studentkorridor, men det är nog bätrre att sitta mot väggen i sängen iaf. Ska försöka få upp ett p5-konto, men dom är lite sega med aktiveringsmailet, ska ta upp jakten på consp, eisen och mendi på sverigerankingen. Hoppas jag orkar spela lika mkt som dom bara, jag är ju känd för att vara jävligt lat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Ska försöka få upp ett p5-konto, men dom är lite sega med aktiveringsmailet, ska ta upp jakten på consp, eisen och mendi på sverigerankingen. Hoppas jag orkar spela lika mkt som dom bara, jag är ju känd för att vara jävligt lat. den riktiga sverigerankingen går ju på svs tre ggr i veckan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 RamZ showwa dina klånksillZ nu då Vad ska spelas? En lista är ett måste för oss railare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Ska försöka få upp ett p5-konto, men dom är lite sega med aktiveringsmailet, ska ta upp jakten på consp, eisen och mendi på sverigerankingen. Hoppas jag orkar spela lika mkt som dom bara, jag är ju känd för att vara jävligt lat. Skönt och höra. Lägg upp några händer om du får lust, kul och se vilka händer ni tycker är kluriga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Jag spelar de turrarna som Mendieta och eisen postade i sina dagböcker typ. Är inte så jättemånga, blir fler imorgon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 den riktiga sverigerankingen går ju på svs tre ggr i veckan. lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
54321 Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 lol för att citera en gammal speltorsk: QFTits ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 börjar redan tappa lite fokus i turneringarna och börjat spela lite lösare än vad jag borde. Men ska försöka hålla mig och spela bra även fast jag sitter jävligt oskönt samt blev aningen irriterad när jag torskade någon större pot. jag är dock kvar i 8 av 9 turrar som jag startat upp, bustade bara i omahan på ftp, efter att ha vart chipleader, men torskade 2 stora flips. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Nere på 7k i ongame 1k, gjorde en onödig bluff på river där jag verkligen borde ha flush men jag visste att fisken antagligen skulle syna med toppar, så va inte så bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 bust i party, men har 17k i ftp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 tilt nu, vad är det för tomtar som limpreraisar med JJ 6-handat. synade av med 77 iaf, nere på 15k. Hade 24 ett tag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 tilt nu, vad är det för tomtar som limpreraisar med JJ 6-handat. synade av med 77 iaf, nere på 15k. Hade 24 ett tag nick? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 NN Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Bra med i 100r ser jag också, på PS Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Bra med i 100r ser jag också, på PS Jag ligger ok till i flera saker, itm i 3 tours iaf tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Nice då Är nikov någon man känner till? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts