SouthEast Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Vad är bästa botemedlet mot snuva och snorighet? Jag bombar C-vitamin och tänkte köpa lite nässpray imorrn. Finns d bättre alternativ? Lina skriver i sin blogg att hon har nåt från USA som funkar bra.
RaMz Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Bustade för en timmes sen typ med runt 90 pers kvar. Jag hade pos på Anette på dagens bord och alla andra var jäkligt tighta så det var enkelt att spela. Jag hade aldrig riktigt någon bra hand så det blev att jag fick sno en hel del och det funkade rätt bra eftersom dom andra var så tighta. Men i slutändan så fick jag in det på 2 flips och torskade båda. Sista handen så degade jag 17k och Kara Scott synade i BB med JJ och floppade en J53, sen var det över. Nu ligger vi ett helt gäng i min säng och kollar på Pinaepple Express helt utslagna. Får se hur min förkylning mår imorgon så kan jag ta ett beslut om jag ska åka hem mellan amsterdam eller inte. Kanske åker en sväng till Alicante med Danny, vi får se..
RaMz Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Vart och shoppat lite på stan nyss då min förkylning blev ägd av mitt imunförsvar över natten. Vi ska alla spela 2k turren som börjar kl 18 idag, borde bli rätt nice prizepool.
RaMz Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2008 2k touren gick inte så bra. Det mesta gick emot mig dom första nivåerna men sen så fick jag dubbla upp till startstack med KK vs KT på T55 mot Norinder. Sen på 100-200 fick jag in det med AK vs QQ, floppade en kung och då började ryssen svära som fan och beklaga sig över att han aldrig vinner och alltid har otur, sen kom damen på turn. Min kommentar blev: "I usually win". fml. Stötte på PF-ligan idag också, det var kul att träffa alla, nu har man lite ansikten att koppla till nicksen
kossan Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Lina skriver i sin blogg att hon har nåt från Colombia som funkar bra.
RaMz Postad 1 November , 2008 Författare Rapport Postad 1 November , 2008 hemma i sthlm nu några dagar. blir väl amsterdam snart.
RaMz Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 Ska du spela Online-SM ikväll? Jajjemensan! Jag heter RaMz123. Spelar dom vanliga söndagstoursen också samtidigt som vi kollar på Sunday night football här hemma.
Carloskar Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Ok, lycka till då Blir det bara Mainevent lr? Strax börjar SH!
RaMz Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 Fan jag har ingen chat på Prima, sjukt tråkigt
RaMz Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 fan torskade precis mer än halva stacken med kåk mot kåk
RaMz Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 såja har 40k nu. fick in det med hålk, ett överkort och färgdrag mot toppar.
RaMz Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 Har bombat Giants +7.5 mot Dallas nu, hejja!
RaMz Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 nere på 11k nu, torska rätt stor all in med QQ vs AT
fredde80 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Har bombat Giants +7.5 mot Dallas nu, hejja! Det är att dom ska vinna med 8p eller med va? Känns som ett stabilt lir även om Dallas har vaknat lite... men Giants defence borde kunna stoppa resten av matchen nu... Vad fick du för odds?
RaMz Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 Det är att dom ska vinna med 8p eller med va? Känns som ett stabilt lir även om Dallas har vaknat lite... men Giants defence borde kunna stoppa resten av matchen nu... Vad fick du för odds? Ja precis. Inte klart än men ser ganska bra ut för oss iaf. Fick 1.95 i odds.
Shahin86 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Det är väl att dom får torska med 7p??
RaMz Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Postad 3 November , 2008 jag skrev fel, menade giants - 7,5 obv.
RaMz Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Postad 3 November , 2008 slutade dag1 i SM med 125k iaf. Synd att dom pausa så tidigt, sitter ju med massa andra turrar så hade gärna fortsatt spela.
jaroiten Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Sunday Night Football börjar först nu, Pats@Colts
Recommended Posts