Appel Postad 22 November , 2008 Rapport Postad 22 November , 2008 KW: Sluta äta salamimackor med pickels just innan läggdags. Tror det kan hjälpa till att hålla drömmarna i schack. Fast å andra sidan så drömde jag häromdagen att jag kom trea i en blöjbytartävling......
mr-flow Postad 22 November , 2008 Rapport Postad 22 November , 2008 KW: Sluta äta salamimackor med pickels just innan läggdags. Tror det kan hjälpa till att hålla drömmarna i schack. Fast å andra sidan så drömde jag häromdagen att jag kom trea i en blöjbytartävling...... hahaha. Frågan är ju om det var en mardröm eller en dröm.
RaMz Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Postad 22 November , 2008 Andra (första) gången så var du på nån fest och var chef!... alltså inte chef som boss utan bara chef... chef över placet och brudarna etc.. försökte gänga upp mig med nå modeller varpå jag tackade snällt men bestämt och påpekade frugan min som stod alldeles bredvid varav du facepalma lite diskret. Konstigt. Har det där hänt på riktigt eller?
killerwolf Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Har det där hänt på riktigt eller? man kan tro det.. ibland är mina drömmar cpverkliga.. som om jag vore liam neeson i Taken vissa nätter.. jasi jasi.
RaMz Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 Söndags turregrind idag med bland annat GSOP på RedKings som är smaskigt. Vi kollar NFL hela kvällen vid sidan om grinden med, tyvärr så bustade jag mitt sportsbettingkonto häromdagen på en NBA match så har inget att lägga på NFL matcherna, men det är väl lika bra I guess
JagGårGul Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Såg i en intervju med dig i PM att du avråder alla att börja med poker idag ! Motivera lite mer om du har lust. Om man är motiverad, ambisiös och har viljan kan man väl lyckas med det mesta..........Hur lyckas annars dom som lyckas ? Vad tror du är svårast idag, * Bli en vinnande pokerspelare? * Bli tennisproffs, i klass med Nadal, Federer & co ? Om viljan finns !
ea_0707 Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Vad tror du är svårast idag, * Bli en vinnande pokerspelare? * Bli tennisproffs, i klass med Nadal, Federer & co ? Om viljan finns ! haha vafaan..
JagGårGul Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 haha vafaan.. hehe, detta var mera ironi.....
RaMz Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 Fan, bustade med JJ vs TT på Txx flop i GSOP eventet. Och nu bustade jag i chipleaderpot på 320k i warmup med topp2 mot färgdrag, kom färg på river, jag hade bara haft 4a ggr avg
Oskarsson Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Såg i en intervju med dig i PM att du avråder alla att börja med poker idag ! Motivera lite mer om du har lust. Om man är motiverad, ambisiös och har viljan kan man väl lyckas med det mesta..........Hur lyckas annars dom som lyckas ? Vad tror du är svårast idag, * Bli en vinnande pokerspelare? * Bli tennisproffs, i klass med Nadal, Federer & co ? Om viljan finns ! Med tanke på att 1/500 000 000 inte blir i klass med dom så är det nog givet vilket som är svaret
Haslo Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Med tanke på att 1/500 000 000 inte blir i klass med dom så är det nog givet vilket som är svaret Lite nyfiken på va du fick just det talet ifrån? är ju knappast så många som försöker bli proffs i tennis
papiPope Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Vad tror du är svårast idag, * Bli en vinnande pokerspelare? * Bli tennisproffs, i klass med Nadal, Federer & co ? Om viljan finns ! Inte så svårt att bli vinnande på typ NL5?
RaMz Postad 24 November , 2008 Författare Rapport Postad 24 November , 2008 YES! Efter 5års grindande som er vanliga dödliga så har jag äntligen blivit sitespelare! Nu kan inget stoppa mig muhahaha
okocha Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Är det sant att sitespelare vinner fler flipps än övriga? Följdfråga: Var dementerar du detta?
RaMz Postad 24 November , 2008 Författare Rapport Postad 24 November , 2008 Är det sant att sitespelare vinner fler flipps än övriga? Självklart.
RaMz Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Postad 25 November , 2008 Vad blev nicket nu då? Blev ju Fck_My_Life, men ska byta till något finare snart.
RaMz Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Jag och sebbe är nere i Alicante hos Danny och Emil och grindar nu. Inte så varmt här men iaf inte lika kallt som hemma. Riktigt nice lägenhet mitt i stan så det blir nice grind i minst en vecka. Spelar lite turrar men busto i det mesta redan. Är kvar i 1K GSOP eventet på RedKings iaf, vi får se hur det går.
Bootliner Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Du har ju fortfarande inte sagt va du nickar på RK! Hemligt?
Antisk Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Blev ju Fck_My_Life, men ska byta till något finare snart. Dedicated Bootliner
Jonasson Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Jag och sebbe är nere i Alicante hos Danny och Emil och grindar nu. Inte så varmt här men iaf inte lika kallt som hemma. Riktigt nice lägenhet mitt i stan så det blir nice grind i minst en vecka. Spelar lite turrar men busto i det mesta redan. Är kvar i 1K GSOP eventet på RedKings iaf, vi får se hur det går. Tänk lirar denna och har ingen aning om du sitter på mitt bord
RaMz Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Tänk lirar denna och har ingen aning om du sitter på mitt bord kul, nick? Det går bra för mig nu iaf, 38k.
Bootliner Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Dedicated Bootliner Tyty Som jag gissade då. Ramz> en annan gammal PF-räv sitter precis jämte dig. Skrev till han o bad han fråga om inte de var du, för tänkte vem fan har det nicket annars.
kraclob Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 kul, nick? Det går bra för mig nu iaf, 38k. lol Skulle jag in och specca en polare precis. Klart man hittar dig där också
Recommended Posts