gregcadillac Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Årets teoretiker- Ett pris som borde lyftas fram lite extra, eftersom det i grund och botten är därför vi alla kom hit från början. Priset ska gå till en forumit som besitter en gedigen teoretisk kunskap och som dessutom gärna delar med sig av den på ett bra sätt. Hjort, Nebbis, Ola och allt vad ni heter låt minst ett av era nyårslöften vara att deltaga minst lika mycket och helst mer i teoretiska diskussioner. Skriv gärna en intressant artikel eller två ibland. Det uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Hjort är väl outstanding här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ojmaha Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 hjort. ingen är ens i närheten tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Får jag en varning om jag nominerar Softish för hans kunskaper om FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Aspelin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 heltok såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Jag röstar på Jerico Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 jag lägegr min röst på all in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 jag lägegr min röst på all in . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Eller nej förresten min röst går till pitbull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjogren Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Jag tycker utan tvekan gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Nebbis, Hjort och Gdaily tänkte jag säga... men de bidrar för lite här på forumet. Gdaily gör i och för sig sitt i poker.se. Den som jag haft störst behållning av på forumet, men som också tappat lite mot slutet är Heltok. Trots att han 4bettar med AJ mot AK och drar ut på floppen så har jag stor respekt för hans game. Den bästa som jag mötte på prima när jag spelade där IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Hjort obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Eller nej förresten min röst går till pitbull Annars kanske A0Poker kunde vara en kandidat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legendar Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Får jag en varning om jag nominerar Softish för hans kunskaper om FL? +1... ...NOOOT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Annars kanske A0Poker kunde vara en kandidat? Lätt top 3.. Tätt efter Henke-jo och pitbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Nebbis, Hjort och Gdaily tänkte jag säga... men de bidrar för lite här på forumet. Gdaily gör i och för sig sitt i poker.se. Den som jag haft störst behållning av på forumet, men som också tappat lite mot slutet är Heltok. Trots att han 4bettar med AJ mot AK och drar ut på floppen så har jag stor respekt för hans game. Den bästa som jag mötte på prima när jag spelade där IMO. btw, AJo är för värde: Poker_Epic posted the small blind - €10.00DessEagle posted the big blind - €20.00 ** Dealing card to Modafinil: , xpkyoz folded Goldplayer folded Modafinil raised - €60.00 turnkiller folded Poker_Epic raised - €190.00 DessEagle folded Modafinil went all-in - €1097.00 Poker_Epic went all-in - €617.14 ** Dealing the flop: , , ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Poker_Epic shows: , Modafinil shows: , Modafinil wins €1631.28 from the main pot mid123 posted the small blind - €4.00Fayth posted the big blind - €8.00 ** Dealing card to Modafinil: , segal100 called - €8.00 F0XXY called - €8.00 Modafinil raised - €44.00 devilwelsh folded mid123 raised - €80.00 Fayth folded segal100 called - €80.00 F0XXY called - €80.00 Modafinil went all-in - €712.00 mid123 folded segal100 folded F0XXY folded Modafinil mucks: Modafinil wins €1004.00 from the main pot Mr_Turhapuro posted the small blind - €2.00Modafinil posted the big blind - €4.00 ** Dealing card to Modafinil: , Mr_Turhapuro called - €4.00 Modafinil bet - €14.00 Mr_Turhapuro raised - €154.55 Modafinil went all-in - €590.60 Mr_Turhapuro called - €604.60 ** Dealing the flop: , , ** Dealing the turn: ** Dealing the river: Modafinil shows: , Mr_Turhapuro mucks: Modafinil wins €1208.20 from the main pot att man sedan får folk på tilt när man drar ut derar AK är fett värde med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Cds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 December , 2007 Rapport Share Postad 21 December , 2007 1) Hjort 2) Heltok 3) Eurytmech (när han har sina bättre dagar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 btw, AJo är för värde: att man sedan får folk på tilt när man drar ut derar AK är fett värde med... OK, nu har jag 4bettat med AJ fem gånger o förlorat varje gång. Du är skyldig mig 5K dollar master. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 OK, nu har jag 4bettat med AJ fem gånger o förlorat varje gång. Du är skyldig mig 5K dollar master. du saknar hjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Ooh, kul att vara nominerad till årets erotiker. Eller var det retoriker? Skitsamma, kul vilket som! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Jag röstar på Jerico . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Euros största fel är att han röker för lite brass:-). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 December , 2007 Rapport Share Postad 22 December , 2007 Euros största fel är att han röker för lite brass:-). Det är hans enda fördel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts