bananuz Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Sittter och slösurfar och snubblar på denna på 2+2. Enastående läsning http://forums.twoplustwo.com/showthread.php?t=1143 Citera
ickash Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Hahah skön timlön han måste sitta på. Speciellt om han lirar på höga bord. Ähhh jag drar ju in 5 inköp i timmen på NL1000... Tjena hoppsan.. Sen lirar jag 8 timmar om dan så min nettovinst för en average dag är 40000 dollar. Seriöst han måste ju vara ett troll. Eller så har han haft sjuk tur, vunnit 5 inköp på en timma och tror det är hans snittvärde . Citera
bananuz Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Hahah skön timlön han måste sitta på. Speciellt om han lirar på höga bord. Ähhh jag drar ju in 5 inköp i timmen på NL1000... Tjena hoppsan.. Sen lirar jag 8 timmar om dan så min nettovinst för en average dag är 40000 dollar. Seriöst han måste ju vara ett troll. Eller så har han haft sjuk tur, vunnit 5 inköp på en timma och tror det är hans snittvärde . Vänta tills du kommer till hans HH:-) Citera
Matfrid Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Vänta tills du kommer till hans HH:-) Haha, underbar tråd faktiskt. Citera
Klyka Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 But one word of caution dont play this way without alot of experience i have played 20k hands to get to this level. :D:D Asså.. om jag inte misstolkar det så är det inte bara så illa att hans sample med hyperLAG-stil inte är större än 20k händer. Han har bara spelat 20k händer i hela sin karriär?? Citera
Hakflem Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Haha, vilken fantastisk tråd. Citera
Sotomayor Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Killen måste skriva i syfte att underhålla. Sjukt att så många går rakt i fällan och kritiserar. Det är ju precis vad han vill. Roligt var det ivarjefall. Citera
bananuz Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 :D:D Asså.. om jag inte misstolkar det så är det inte bara så illa att hans sample med hyperLAG-stil inte är större än 20k händer. Han har bara spelat 20k händer i hela sin karriär?? Precis "you just have to have to be a very experienced player, have alot of guts, read hands very well, know your opponents, and size your bets very well on all strets." Citera
Recommended Posts