rAilFISH Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Tjaa , har flyttat ner till Malta nyligen och får inte spela poker på nätet för Bestpoker. "Medborgare från USA, Costa Rica och Malta tillåts inte öppna konton eller på annat sätt använda någon av de speltjänster som tillhandahålls av Bestpoker" Har även sett att detta gäller flera b2b-sidor. Så nu undrar jag om detta gäller , fast jag är svensk och har ett svensk konto men spelar på Malta. Och om det är så , vilka sidor tilllåter att spelas ifrån? Vore tacksam för hjälp. Citera
LuckyStar5.1 Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Tjaa , har flyttat ner till Malta nyligen och får inte spela poker på nätet för Bestpoker. "Medborgare från USA, Costa Rica och Malta tillåts inte öppna konton eller på annat sätt använda någon av de speltjänster som tillhandahålls av Bestpoker" Har även sett att detta gäller flera b2b-sidor. Så nu undrar jag om detta gäller , fast jag är svensk och har ett svensk konto men spelar på Malta. Och om det är så , vilka sidor tilllåter att spelas ifrån? Vore tacksam för hjälp. Du kan ju ha en klientdator i sverige som du spelar genom. Finns flertalet apps för detta men kolla med folk som är mer vana än mej med detta, vet att det finns "laggfria" program att använda. Citera
Genoboy Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 https://www.relakks.com/ ska funka Citera
KikkomaN Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 lättaste sättet är väl att skaffa relakks då får du ju ett svenskt ip samt säker krypterad anslutning mellan sverige och din dator i malta:) http://www.relakks.com lol genoboy u got me:) Citera
rAilFISH Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Låter bra , finns alltså ingen chans att dom kan spåra min dator till Malta? Citera
vetgirig Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Låter bra , finns alltså ingen chans att dom kan spåra min dator till Malta? Ja om de ändrar klienten så den skickar din dators internet-adress så kommer de självklart på dig. Enklare och spela på en klient som tillåter spelare från Malta. Citera
Akumila Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Låter bra , finns alltså ingen chans att dom kan spåra min dator till Malta? Men om nu systemet sorterar bort dig så är det ju en bugg i systemet, eftersom du inte är maltesisk medborgare bara för att du spelar från Malta. Så om du kringgår det så bryter du ju inte mot några regler. Citera
chea Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 Relakks har dock inte gått att genomföra betalningar på senaste veckorna, verkar som de håller på att byta sitt betalningssystem Citera
Recommended Posts