Gå till innehåll

Bonus Nyhetsbrev (Everests representant)


ghostface

Recommended Posts

Hej Everest. Öppnade upp ett konto hos er 18/10-07 genom pokerforum och har sedan dess spelat uteslutande hos er. Efter att ha clearat välkomsbonus och Pokerforumbonus fick jag i mitt första nyhetsbrev 15/11 en 100$/1400 summit points bonus som jag tycker höll acceptabel clearing rate. I dagens nyhetsbrev fick jag en ny bonus om 150$/4000 summit points, dvs en bara hälften så bra bonus, detta trots att jag spelat mycket. Samtidigt ser jag att ni nu erbjuder dubbel bonus till medlemmar som öppnar nytt konto genom pokerforum. Är eran övergripande policy att missgynna befintliga kunder ju mer de spelar eller har det blivit något fel? Känns inte EV+ att förlägga mitt spel hos er när jag på de 6-7 andra siter jag har konto på kan spela konstant mot bonus/ annat / halv rake.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Everest. Öppnade upp ett konto hos er 18/10-07 genom pokerforum och har sedan dess spelat uteslutande hos er. Efter att ha clearat välkomsbonus och Pokerforumbonus fick jag i mitt första nyhetsbrev 15/11 en 100$/1400 summit points bonus som jag tycker höll acceptabel clearing rate. I dagens nyhetsbrev fick jag en ny bonus om 150$/4000 summit points, dvs en bara hälften så bra bonus, detta trots att jag spelat mycket. Samtidigt ser jag att ni nu erbjuder dubbel bonus till medlemmar som öppnar nytt konto genom pokerforum. Är eran övergripande policy att missgynna befintliga kunder ju mer de spelar eller har det blivit något fel? Känns inte EV+ att förlägga mitt spel hos er när jag på de 6-7 andra siter jag har konto på kan spela konstant mot bonus/ annat / halv rake.

 

Tacksam för svar.

 

Direkt efter nyår skickar vi ut en presentation av vår nya reload-bonus. Det handlar om ett beta-program för den skandinaviska marknaden där spelare själva har bättre överblick över hur mycket de får i reload-bonus varje månad. Jag kan inte gå in på detaljer här och nu, men det kommer att finnas möjlighet att få klart större reload-bonusar under 2008.

 

Det här beta-programmet har tagits fram efter feedback från skandinaviska spelare i allmänhet, och Pokerforum.nu:s medlemmar i synnerhet. Vi sätter väldigt stort värde på er som spelare, och på era åsikter. Fortsätt därför att ge oss feedback, så ska vi jobba för att skapa erbjudande som passar er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan dröja ytterligare några timmar innan alla spelare har fått sina nyhetsbrev. Men jag rekommenderar att du börjar redan nu med att kolla i inboxen för skräppost.

 

Du hade rätt. Den hade nafsat in sig på skräppost :)

 

edit: Dock fick jag bara en 100dollars bonus som varar i 12dagar :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...