PeO Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Den där Mr Magoo är ganska rolig. http://www.youtube.com/watch?v=plyWxrHLE14&feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltenkelt Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Itchy + Scratchy Papegojan i Aladdin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Herman Hedning, Falo(uti vår hage) eller Gaston tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Johnny bravo, vad har ni för humor egentligen? "I dont want your cockies, can't you see Now go away and let me be." Jonny är skön som fan, räcker dock inte till en topp 5 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfiskman Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2007 Homer var roligast när simpsons en gång i tiden var fantastiskt bra (6 första säsongerna) Men sen har det tyvärr blivit sämre och sämre hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Homer var roligast när simpsons en gång i tiden var fantastiskt bra (6 första säsongerna) Men sen har det tyvärr blivit sämre och sämre hela tiden. 2 första säsongerna är ju allmänt betraktade som svaga. Serien hittade sin form och humor först i säsong 3. Sen håller nog många med om att det kom en dipp i kvalitet men inte så tidigt som säsong 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfiskman Postad 13 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2007 2 första säsongerna är ju allmänt betraktade som svaga. Serien hittade sin form och humor först i säsong 3. Sen håller nog många med om att det kom en dipp i kvalitet men inte så tidigt som säsong 7. Ok säsong 7 funkar med, det finns naturligtvis bra episoder från senare säsonger med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Det sköna med Simpsons är väl att jag inte kan minnas ett enda avsnitt jag ångrar att jag sett, vilket känns rätt unikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Peter Griffin är ju nästan föööör skön, har kollat 10 avsnitt family guy idag så jag vet vad jag pratar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Falò, signor Rossi, Sockerconny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 14 December , 2007 Rapport Share Postad 14 December , 2007 Falò, signor Rossi, Sockerconny Addar P.Griffin o Homer oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts