qwoz Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Hej pojkar och flickor! Det är så här, jag och några vänner har bråkat lite om texten i introlåten till HSP, och vi är väldigt oense om vad dom faktiskt sjunger. Jag skulle därför behöva lite opartiska åsikter om vad som är sant. Det som diskuteras är första raderna i texten, precis efter att Phil säger "All-in". Första strofen, från och med "I'm all in" till "I ain't holding back". Vore tacksam för alla förslag! /Kalle Citera
eurythmech Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Det är ju plågsamt att lyssna på låten frivilligt, men okej... Yeah all my ladies are jacked Got my babies of diamonds And I ain't holdin' back Fick jag det till. Citera
thestonk Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Jag kan bidra med en "misheard lyrics"-pryl som jag minns det: I'm a lazy jack, I got the Jag kan kanske få det till "I'm a Laser Jet" (syftar naturligtvis på modell 4250n med Ethernet, parallell- och USB 2.0-kopling) med lite ansträngning, men jag orkar inte lyssna just nu. Det är ju plågsamt att lyssna på låten frivilligt, men okej... Yeah all my ladies are jacked Got my babies of diamonds And I ain't holdin' back Fick jag det till. Citera
MP Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 I got the ladies and jacks and I ain't holding back Citera
qwoz Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 Det är ju plågsamt att lyssna på låten frivilligt, men okej... Yeah all my ladies are jacked Got my babies of diamonds And I ain't holdin' back Fick jag det till. Tack snälla, du har just bekräftat min teori! You just made my day! Citera
qwoz Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Postad 12 December , 2007 I got the ladies and jacks and I ain't holding back Du hoppar över den viktiga raden. Citera
asfalten Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 jag trodde det var i got my bullets of(/and) diamond(/s) and i aint holding back forjavla dalig sang. Citera
TTOIA Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 haha bra tråd I'm all in unless they're your ladies they ain't no ladies If you got what it takes you can play high stakes imo OT: Intro låten till NBC heads up championship var om möjligt ännu värre, kommer inte ihåg om det var 2006 eller 2007 men fy faaaaaaan Citera
Recommended Posts