bandini Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Axs är skräp. De duger möjligen att limpa med i FR. Citera
elov Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Tjena. Kul med lite liv mellan dagboksinläggen för de första. Sen angående kommentarerna...Ni kan dra åt helvete...haha..ne jag skoja så klart . Jo har fått en del kommentarer där också , de är väl de att de känns dumt och slakta med ak när du inte riktigt vet vad spelarna synar ner. På dessa nivåerna synar de med minsta lilla, att betta hårt för att få såna småpotter i de lägena avstår jag hellre då, men de är kanske bara jag. Har iofs en del outs..aja. De kan varit en miss faktiskt. 75 synen är inte acceptabel, jag kanske funderade på att få action A-x vet jag inte riktigt hur jag ska göra när jag inte träffar flopp, sen är de osäkra kort tycker jag. Motståndaren synar mer än gärna med A-x och plötsligt ligger jag i en stor pott med en skithand. De synar som sagt mer på denna nivå än höjer. på fler än en gata om de har ett par som de känner sig klistrade vid! Over and out. Det låter som ett klokt val att slänga Ax. Det ska jag börja med hädanefter. Imorgon blir det ny session med skärpning på starthänderna. Se om det fungerar bättre=) Citera
zinna Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Axs är skräp. De duger möjligen att limpa med i FR. Du har fel. Att raisa A2s från ett utg är helt ok spel, många duktiga high stakesspelare raisar alla Axs från utg och utg+1 på 6max med 100bb stackar alltså kan vi också göra det med 200bb stackar, fold är väl dock inte fel men jag tycker raise är bättre. Att inte raisa A2s från CO skulle jag vilja påstå är direkt fel, button kommer ofta folda och du kommer då ha position, position är extra bra med en hand som A2s då du ofta inte kommer vilja spela enorma potter utan ganska små potter om du träffar TP och du kan då kontrollera pottens storlek i position. Att inte raisa A2s på button är direkt värdelöst, du kommer ofta vinna blindsen, du kommer ha position och ingen ger dig cred för en hand när du raisar på button så du kommer enklare kunna få betalt av sämre händer. Du vill raisa massa händer först in på button för att kunna vinna blindsen eller spela potter i position mot blindsen. Kortfattat Axs är långt ifrån skräp Citera
zinna Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Jag har visserligen inte spelat 0.5/1kr men en del 1/2kr och där har folk en tendens att ibland bara kasta 200bb till dig med mellanpar, jag antar att det är samma sak på 0.5/1 och då är Axs extra bra då den kan träffa nötfärgen och förhoppningsvis lyckas någon då betala av massa pengar med något skräp. Sen foldar ju motståndarna åtminstone på 1/2 massvis om du bettar floppen varje gång du höjt och på så sätt vinner du många små potter. Målet när du höjer A2s är ju inte att betta pott alla gator på AJ7K9 bara för att du har träffat ditt A utan att snarare att träffa 2par/trips/färg/kombodrag/färgdrag som du kan spela aggresivt förhoppningsvis kan få bra betalt med. Bara för att du har höjt A2s så måste du ju inte förlora massa pengar när någon har ett bättre A, spela handen en aning passivt så löser det sig oftast. I position brukar jag betta flop och checka turn och syna river om brädan är någorlunda ofarlig eller värdebetta om det checkas till mig och brädan inte är livsfarlig. Ur position blir det lite klurigare men ett sätt att hålla ner potten är att hyggligt ofta checka floppen om den saknar drag tex A93 eller A44 och sen se vad som händer. Fördelen med detta är att många inte sätter dig på ett A och du kan få värde både på turn och river Citera
Mathiasson Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Postad 18 December , 2007 Tjena, tack för tipsen zinna, ska försöka kombinera in det spelet med A-x några gånger och se hur säker jag känner mig, jag antar att jag har för mkt tightfeeling sen jag läst en del böcker där många bara sågar a-x, dock som sat inte om du spelar runt mörkarna som du beskriver eller får poss på folk som inte tror du har nåt vidare. 0,5/1 SEK är väl så att (känner jag) att folk anser att de är så lite pengar för att spela med på skithänder så de gör inte så mkt. En del 1/2 är ju också så vid rätt tillfällen, men de finns en del som foldar lätt där får jag också en uppfattning av om man följer upp med en bet på flopp när man raisat blinds eller i liknande situationer. Det är mkt möjligt att jag kan få ut mer pengar genom att få in spelstilen i mitt spel. Citera
bandini Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Sen foldar ju motståndarna åtminstone på 1/2 massvis om du bettar floppen varje gång du höjt och på så sätt vinner du många små potter... ...Ur position blir det lite klurigare men ett sätt att hålla ner potten är att hyggligt ofta checka floppen om den saknar drag tex A93 eller A44 och sen se vad som händer. Fördelen med detta är att många inte sätter dig på ett A och du kan få värde både på turn och river Hur ska vi ha det. CB för att plocka potten? Eller checka för att hålla nere? Angående del ett i ditt resonemang: Folk på 1/2 har ingen foldknapp. Att proffsen betar är för att där kan folk lägga sig. Jag säger inte att man aldrig ska raisa AXs, man kan göra det för att variera sig. Men du beskriver ju problemen själv. Om du sitter med A5s och träffar esset och börjar checka och syna så sitter du ju och gissar hela handen om någon betar. Nä jag tycker dagbokförfattaren ska börja med att CB:a AK som tål en syn och kan dra ut. Och senare utöka arsenalen med att slänga in några väl valda pfr med A6s på knappen för att mixa upp. På 0,5/1 och 1/2 vinner man mer på att värdebeta bra händer än på att bluffa med dåliga ess. Det funkar ju även bra att "värdesyna" ner alla aggrotomtar som älskar att bluffa bort pengarna med mellanpar. Det kan jag hålla med om. Citera
bandini Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Att inte raisa A2s på button är direkt värdelöst, du kommer ofta vinna blindsen, du kommer ha position och ingen ger dig cred för en hand. Nej. Och A2s är inte en hand så de har rätt. Så fort du får syn så är du i stora problem om du inte floppar färg eller par+färgdrag. Man betar ofta på knappen, men då är inte A2s mycket bättre än any two. Jag höjer lika ofta och gärna med 87o. Det är ju positionen och inte A2s som är vapnet i det läget. God natt. Citera
Mathiasson Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Jag är osäker på A-x spelen, därav så undviker jag dem helt enkelt, känner mig inte säker i spelet på de än så länge. Det är väl så fall en teknik som man får öva på kanske. Håller lite med bandini angående positionen, även om ace high flush är riktigt fin och sätta på A-x suited hands. Jag har dock två händer här idag efter dagens session jag undrar över eller om ni kan ge råd: De är så klart SEK och inte $. ***** Hand History for Game 540299268 ***** $100 NL Texas Hold'em - Tuesday, December 18, 23:45:33 ET 2007 Table Anna 80 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 4 Seat 1: Akilles_08 ( $131.47 ) Seat 2: caprice ( $86.47 ) Seat 3: Libido ( $147.87 ) Seat 5: ripmania ( $130.65 ) Akilles_08 posts small blind [$0.5]. caprice posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to ripmania [ Ac Kh ] Libido raises [$4]. ripmania raises [$11]. Akilles_08 folds. caprice folds. Libido calls [$7]. ** Dealing Flop ** [ 6c, 2c, 5h ] Libido checks. ripmania bets [$15]. Libido calls [$15]. ** Dealing Turn ** [ 6d ] Libido checks. ripmania checks. ** Dealing River ** [ 4s ] Libido checks. ripmania bets [$35]. Libido calls [$35]. Libido shows [ Ts, Td ] two pairs, tens and sixes. ripmania shows [ Ac, Kh ] a pair of sixes. Libido wins $120.42 from the main pot with two pairs, tens and sixes. Game#540300076 starts. #Game No : 540300076 Preflop: Jag skulle raisat mer för att få iväg han redan här right? Han är i grunden väldigt tight, så fort han syna min reraise så kände jag att minst 99-KK var aktuellt. Flop: Jag bettar för att egentligen presentera ett högt par? För lite för mkt? Avslöjad sen preflopraise? Turn: Checkar..här tror jag gör de största misstaget? Han synar väl inte en tung bet här med 99-JJ även om brädet är lågt? River: Ett dåligt bet som egentligen jag har mig själv och skylla att han givetvis synar då jag visar svaghet på turn? Kommentarer och funderingar? En annan hand, som jag inte vet om jag riktigt leder, vad sätter ni han på när han bettar 100 på river? Min hand ser ni ju. Postar hans hand efter lite diskussion om de uppkommer någon. Min funderingar på flopp är att sätta dit honom när jag checkar flopp, även om de kan vara farligt då han kan checka bakom, men han gick in i fällan där. ***** Hand History for Game 540283331 ***** $100 NL Texas Hold'em - Tuesday, December 18, 23:27:57 ET 2007 Table Anna Turbo 20 (Real Money) Seat 4 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Snowbear ( $28.31 ) Seat 2: ripmania ( $238.87 ) Seat 3: re-reaise ( $249.8 ) Seat 4: LEXIKON ( $150.64 ) Seat 5: ZeeQue ( $39.78 ) ZeeQue posts small blind [$0.5]. Snowbear posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to ripmania [ 7c 7s ] ripmania calls [$1]. re-reaise raises [$5]. LEXIKON folds. ZeeQue folds. Snowbear folds. ripmania calls [$4]. ** Dealing Flop ** [ 7h, 8d, 5s ] ripmania checks. re-reaise bets [$7]. ripmania raises [$25]. re-reaise calls [$18]. ** Dealing Turn ** [ Ac ] ripmania bets [$40]. re-reaise calls [$40]. ** Dealing River ** [ 3h ] ripmania checks. re-reaise bets [$100]. ripmania calls [$100]. ripmania shows [ 7c, 7s ] three of a kind, sevens. Slutade på +62 efter denna session Start SS: 2800 SEK Cash på SS nu: 4287 SEK Citera
bandini Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Du kan ju alltid gå in på Libidos dagbok och se om han lagt upp handen. Pre: Ja, ska du rr så vill du nog upp på minst 12. Tror knappast att du får bort honom med TT ändå. El floppo: Det ligger 23,50 i potten. Tycker 15 är för lite om du ska representera ett högt par. 20+ kan få folk att fundera. Jäkligt svårt att få bort överpar även om folk är tajta. Tycker nog den missen är värre än checkad turn. Man kan ana tvekan och sätta dig på två höga. Turn: Har du honom som TAG så måste man våga skjuta en andra tunna ibland. Så fort man möter synmuppar är det bortkastade pengar. River: Där har du största misstaget. Har du checkat turn kommer han aldrig tro på dig här. 77. Gillar inte din limp in med paret. När du väl har gjort det flyter det ju på bra eftersom han fortsätter syna och tokbetar river. Din check på river är också lite ovanlig, men kan vara riktigt bra om du vet att det är en aggressiv spelare som alltid betar om du checkar. I och med att han synar turn så borde han ju ha ett ess. Logiskt skulle jag sätta honom på AK, AQ eller ett ess med tvåpar. Men folk är ju så usla så han kan lika gärna ha JJ. Citera
Mathiasson Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Jag vet inte om jag får flera svar, men för att föra diskussionen vidare, killen satt på Q8 i spader och ja, trodde helt enkelt att jag nog gav bort potten efter att ha haft drag. De är vad jag fått för funderingar när jag checkar på river. I och med att han bettade just 100 kr så var jag tvungen att syna ju, alldeles för skumt bet med händer..vad blir han synad av liksom.. De hade kanske i efterhand varit bättre och trycka hela vägen, men tror jag fick bra betalt endå för min hand, den kunde gått åt riktigt fel håll rent bettmässigt. Angående AK handen så är de inget och humma om nu när man tänker efter, de är bara jag som spelade den dåligt, skulle uppmärksamma hans tighta image, även om man vill spela av tighta folk också, så är inte den handen ett bra exempel. Summa summaro, folda efter att ha skjutit antingen bara på flop, eller flop + turn för att inse sig slagen. Hade aldrig i tankarna på att jag ledde, snarare att jag kunde spela bort honom, men som sagt, man gör verkligen inte såna veka bets och beteende om de ska gå igenom. Potten blev inte så stor endå, men detaljer i sitt spel gör en till en bättre spelare. Citera
Mathiasson Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 Ännu en session....och ett plus i kassan. De tog ett tag idag, typ 1,5h innan folk började betala av, men ja, sen började de skänka till en (som vanligt på denna nivå !? ) Har en rätt trist hand idag och gå igenom, kan jag få ut mer av honom? Check-raisa nån gata eller bara tuta och köra hårdare bets? Känns som all in på river vetifan om han synar. ***** Hand History for Game 540824970 ***** $100 NL Texas Hold'em - Wednesday, December 19, 18:59:15 ET 2007 Table Anna 99 (Real Money) Seat 4 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Pekka. ( $212.8 ) Seat 2: ripmania ( $217.59 ) Seat 3: ooove ( $39.14 ) Seat 4: 2bad4u ( $4.11 ) Seat 5: Gambler99 ( $83.11 ) Gambler99 posts small blind [$0.5]. Pekka. posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to ripmania [ Kc Ks ] ripmania raises [$7]. ooove folds. 2bad4u folds. Gambler99 folds. Pekka. calls [$6]. ** Dealing Flop ** [ 5c, Js, 6d ] Pekka. checks. ripmania bets [$12]. Pekka. calls [$12]. ** Dealing Turn ** [ 5h ] Pekka. checks. ripmania bets [$35]. Pekka. calls [$35]. ** Dealing River ** [ Kd ] Pekka. checks. ripmania bets [$70]. Pekka. calls [$70]. ripmania shows [ Kc, Ks ] a full house, kings full of fives. ripmania wins $242.29 from the main pot with a full house, kings full of fives. Game#540826910 starts. #Game No : 540826910 Killen är fiskig vad jag vet sedan tidigare. Jag undrar vad han inte lägger..? Start på SS: 2800 SEK Cash på SS nu: 4580 SEK Citera
bandini Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Nä. Det var nog max. Rätt standard. Svårt att checkraisa i position. Han satt väl på ett hyggligt par. Citera
bandini Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 P.S. Erkänner att jag ser ett visst värde i A2s, men jag ville se om de hade bättre argument. Tyvärr dog den diskussionen ut. A2s kan ju vara en hand som folk förlorar eller vinner mycket på beroende på hur de spelar den. Många sitter nog och drar till färgen mot oddsen tex. Även synar ner med träffat A mot bättre A osv. Själv föredrar jag 87o eftersom det är lättare att få betalt om man träffar bra. Men jag är öppen för förslag och tips. Citera
Mathiasson Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Rapporterar lite kort, de flesta betalade av as usuall. Gjorde en miss med AQ där jag raisar på tok för lite, träffar dam på flopp, får färgdrag på turn men den andre har floppat Q9 för två par. Tar en paus efter att T4 off synat 10x bb och träffar två par på floppen mot mina knektar..betalar av 50krs stack..inge och orda om, en ren idiot i mina ögon. Plus endå....10:e session utan ett minus. 10 inköp upp på 7 dagar..fin form med andra ord Får se, de blir nog en session senare ikväll samt några st i helgen, men söndag och lördag blir de spelfritt...får hålla lite julefrid! Får väl passa på att hälsa alla en goo jul och gott nytt år. Total cash på SS nu: 4778 Start på SS: 2800 Citera
Mathiasson Postad 25 December , 2007 Författare Rapport Postad 25 December , 2007 Tillbaka i gamet efter julfirande, blir man alltid så trött på de när väl julafton är över? Jag känner en viss mättnad på de då..Slappar idag bara. I dagarna blir de att beställa en Inspiron 1721 med 1920 x 1200 i upplösning..gött Sen så får man prova sina nya trådlösa hörlurar som man fick av tomten. Spelade i 40 min idag men tappade lusten direkt och då vet jag av erfarenhet att man inte ska lira för man SKA, vart lite seg efter julfirandet.. Ett litet plus blev de i alla fall. Total cash på SS: 4808 SEK Start på SS: 2800 SEK Blir nog lite sämre uppdatering av dagbok osv då de tar 10 dagar för laptopen att landa hos mig i Malmö så om inte annat så hoppas jag på ett gott nytt år! Citera
Mathiasson Postad 26 December , 2007 Författare Rapport Postad 26 December , 2007 De blev en liten session till då speljävulen högg tag i mig, åkte ner -300 först efter lite 50krs potter och sen när jag har 999 och den andre har QQQ efter floppen 49Q. Men han slowspelade rätt hårt och han reraisa mig på floppen så tog de lungt. Jobbiga var att turn var 4:a och jag får kåk, fick bara syna ner hans riverbet och bita i de sura äpplet. De löste sig endå när mina ess betalades av med KQ när han har toppar hela vägen, 402 kr i den potten. Total cash på SS: 4846 Start på SS: 2800 Citera
Mathiasson Postad 26 December , 2007 Författare Rapport Postad 26 December , 2007 Stannade en till dag hos päronen, imorgon bär det av hemmåt efter att man beställt laptopen! Dagens session gick sådär, lite småsegt, så varierade mig med PLO med gott resultat. Ska nog fanimaj skaffa en mic så man kan göra nästa video också med kommentarer och 3 bord. hehe, formen håller i sig trots en liten downswing igår Total cash på SS: 5071 Start på SS: 2800 Citera
Mathiasson Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2008 Total cash på SS nu: 4926 SEK Start på SS: 2800 Blir inte mkt spel förrens datorn kommer..segt, men kommer nog ta en vecka eller nåt till Citera
Mathiasson Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2008 Lirar hos brorsan lite, var giveaway idag Total Cash på SS nu: 5329 SEK Start på SS: 2800 SEK Plus 403 SEK på denna sessionen. Får ursäkta färgblindheten i förra inlägget , haha..såg inte de förrens nu..men jaja ni fattar att grönt är plus Citera
Mathiasson Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Segt som fan igår, lånade brorsan laptop en fredag för han var iväg. BR SS: 4919 Start: 2800 Var som mest back 850 SEK så får vara nöjd med återhämtning, la mig 05.00 Citera
Mathiasson Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2008 Blev en session hos brorsan igen BR SS: 5141 Start SS: 2800 Är denna standardspel? Hade ni bettat mindre på turn för att få med honom? Jag ville vinna potten med bästa hand på turn, om han ska dra ska han få betala, rätt eller fel? ***** Hand 560150505 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 6 januari 2008 01:56:10 Anna 46 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: Georgios (58.22) Plats 2: McOwen (163.67) Plats 3: Neuen (36.82) Plats 4: ripmania (202.61) Plats 5: Fricsson (96.76) Georgios lägg LM 0.50 McOwen lägg SM 1.00 ** Giv ** Georgios [N/A, N/A] McOwen [N/A, N/A] Neuen [N/A, N/A] ripmania [3h, 3s] Fricsson [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Neuen Höj till 4.00 ripmania Syna 4.00 Fricsson Lägg Georgios Lägg McOwen Syna 4.00 *** Flop(Board): *** : [Kr, 3r, 9k] *** Bet Runda 2 *** McOwen Satsa 6.00 Neuen Syna 6.00 ripmania Höj till 20.00 McOwen Syna 20.00 Neuen All-in 32.82 ripmania Syna 32.82 McOwen Syna 32.82 *** Turn(Board): *** : [Kr, 3r, 9k, 6k] *** Bet Runda 3 *** McOwen Passa ripmania Satsa 165.00 McOwen All-in 126.85 *** River(Board): *** : [Kr, 3r, 9k, 6k, 5r] *** Showdown *** : Rake: 9.11 Totalpott: 355.55 Georgios Lägger mig Vinst: 0.00 McOwen [Knk, Kk] Par i kungar Vinst: 0.00 Neuen [Kh, 10h] Par i kungar Vinst: 0.00 ripmania [3h, 3s] Triss i treor Vinst: 355.55 Citera
bandini Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Hade nog inte betat så mycket. Jag gillar att få med mig fi till river. Drömmen är ju att han drar in en färg när kåken sitter. Nu kom ju fisksynen ändå. Citera
Mathiasson Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Blev en session hos päronen. Segt som fan trots lördag? Ska påbörja en till nu får se om de går bättre. På turn när jag raisar upp till 40 i denna potten, är det lagom? är de för mkt? Jag vill testa om min triss fortfarande är bästa hand, synar han så antar jag att han har mig slagen? Är de fel tänkt? Han kan fortfarande jaga på turn därav min bet då det inte är en klöver, rätt eller fel? ***** Hand 567706611 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 13 januari 2008 00:53:08 Anna Turbo 51 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: janne 1 (99.38) Plats 2: Crane (92.82) Plats 3: ripmania (302.98) Plats 4: G4mbler (243.76) G4mbler lägg LM 0.50 janne 1 lägg SM 1.00 ** Giv ** janne 1 [N/A, N/A] Crane [N/A, N/A] ripmania [9s, 9r] G4mbler [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Crane Höj till 3.00 ripmania Höj till 10.00 G4mbler Syna 10.00 janne 1 Lägg Crane Lägg *** Flop(Board): *** : [9k, Kk, 7k] *** Bet Runda 2 *** G4mbler Satsa 10.00 ripmania Höj till 40.00 G4mbler Syna 40.00 *** Turn(Board): *** : [9k, Kk, 7k, 4s] *** Bet Runda 3 *** G4mbler Passa ripmania Satsa 80.00 G4mbler Syna 80.00 *** River(Board): *** : [9k, Kk, 7k, 4s, Eh] *** Bet Runda 4 *** G4mbler Passa ripmania Passa *** Showdown *** : Rake: 6.59 Totalpott: 257.41 janne 1 Lägger mig Vinst: 0.00 Crane Lägger mig Vinst: 0.00 ripmania [9s, 9r] Triss i nior Vinst: 257.41 G4mbler [Knh, Knk] Par i knektar Vinst: 0.00 Citera
gazzaflush Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Blev en session hos päronen. Segt som fan trots lördag? Ska påbörja en till nu får se om de går bättre. På turn när jag raisar upp till 40 i denna potten, är det lagom? är de för mkt? Jag vill testa om min triss fortfarande är bästa hand, synar han så antar jag att han har mig slagen? Är de fel tänkt? Han kan fortfarande jaga på turn därav min bet då det inte är en klöver, rätt eller fel? ***** Hand 567706611 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 13 januari 2008 00:53:08 Anna Turbo 51 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: janne 1 (99.38) Plats 2: Crane (92.82) Plats 3: ripmania (302.98) Plats 4: G4mbler (243.76) G4mbler lägg LM 0.50 janne 1 lägg SM 1.00 ** Giv ** janne 1 [N/A, N/A] Crane [N/A, N/A] ripmania [9s, 9r] G4mbler [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Crane Höj till 3.00 ripmania Höj till 10.00 G4mbler Syna 10.00 janne 1 Lägg Crane Lägg *** Flop(Board): *** : [9k, Kk, 7k] *** Bet Runda 2 *** G4mbler Satsa 10.00 ripmania Höj till 40.00 G4mbler Syna 40.00 *** Turn(Board): *** : [9k, Kk, 7k, 4s] *** Bet Runda 3 *** G4mbler Passa ripmania Satsa 80.00 G4mbler Syna 80.00 *** River(Board): *** : [9k, Kk, 7k, 4s, Eh] *** Bet Runda 4 *** G4mbler Passa ripmania Passa *** Showdown *** : Rake: 6.59 Totalpott: 257.41 janne 1 Lägger mig Vinst: 0.00 Crane Lägger mig Vinst: 0.00 ripmania [9s, 9r] Triss i nior Vinst: 257.41 G4mbler [Knh, Knk] Par i knektar Vinst: 0.00 På den här nivån får du nog reda rätt snabbt på om han har flush, speciellt turn. Ett ofärgat A på river är för mig ett rätt hyggligt värdebettskort med din triss då han kan ha suttit med A i klöver. Framförallt tror jag inte han checkar en bättre hand till dig på river heller så. Citera
Mathiasson Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 De blev sitngoes för att inte bli uttråkad, drog hem 86 kronor Blev utdragen på river i de sista 2 så de gick åt pipan. Orkar fan inte mer idag. Nya tag någon annan dag. Datorn verkar dröja denna veckan med, jäkla dell . Cash på SS nu: 5286 SEK Start: 2800 Citera
Recommended Posts