Gå till innehåll

Flera uttag från Everest


SadGirl

Recommended Posts

Hej! Jag vet inte om den här frågan har blivit ställd förut, men lyckades inte hitta den i forumet:

 

Vad händer om man begär ett uttag till under tiden som det första uttaget processas?

 

Min situation är som följer:

 

Uttag 1: 25/11, Visa credit utfärdad 27/11

 

Uttag 2: 29/11, Visa credit utfärdad 30/11

 

Uttag 3: 9/12

 

Jag kan tänka mig att de försöker samköra uttag för att spara avgifter, men hur lång tid gäller det? Är uttag 1 och 2 samkörda så pengarna kommer kring den 14:e? Är det tom så att uttag 1,2 och 3 samkörs så pengarna kommer kring julafton?

 

Hoppas på ett bra och snällt svar. Väntar på supporten, men man vet ju aldrig hur lång tid den tar på sig ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag vet inte om den här frågan har blivit ställd förut, men lyckades inte hitta den i forumet:

 

Vad händer om man begär ett uttag till under tiden som det första uttaget processas?

 

Min situation är som följer:

 

Uttag 1: 25/11, Visa credit utfärdad 27/11

 

Uttag 2: 29/11, Visa credit utfärdad 30/11

 

Uttag 3: 9/12

 

Jag kan tänka mig att de försöker samköra uttag för att spara avgifter, men hur lång tid gäller det? Är uttag 1 och 2 samkörda så pengarna kommer kring den 14:e? Är det tom så att uttag 1,2 och 3 samkörs så pengarna kommer kring julafton?

 

Hoppas på ett bra och snällt svar. Väntar på supporten, men man vet ju aldrig hur lång tid den tar på sig ;-)

 

Pengarna som du tog ut 25/11 borde du ha fått nu eller?

Jag har tagit ut pengar från Everest med några dagars mellanrum till visa

och dom har kommit efter max 10 dagar (oftast snabbare) och olika dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter i precis samma situation som du. Väntar på 3 olika utbetalningar. Den första är från 27 november.

 

När det är Everest Poker som är i farten kan man aldrig räkna med att få sina pengar i tid. Dom säger "inom 2 veckor", men för mig har det sällan gått så "fort". Väldigt irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mhm, skulle ta ut en slant och köpa lite julklappar jag. Då skall det börja verifieras (vilket verkar ta en stund). Pengarna är dock tillbaka på everest så att jag kan spela bort dom under tiden. Säkerhet är bra, men då man a) kan spela b) kan lägga in pengar men INTE käsha ut (trots att jag använt samma konto både för in och utsättningar förr) känns det inte riktigt ärligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går snabbare för er om ni använder neteller för insättning och uttag. För mej tog det 2 dar att ha dem på neteller. Har du sen bankkontot kopplat till neteller så tar det ca 3-5 dar till att ta från neteller till kontot. Snabbare på det sättet.

Tycker det är väldigt bra att sidor sätter säkerheten främst, men ibland känns det som "säkerheten" skulle kunna gå betydligt snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...