Gå till innehåll

Marker med eget tryck?


gdaily

Recommended Posts

Varför köpa standardchips, när man för samma pris kan få chips med "egen logga" - alltså även det standardchips men med eget tryck på.

 

Jag har (vanliga bra "suited" standardchippet) med valör + King of Clubs tryckt.

 

200 25:or

500 100:a

500 1000:en

100 5000:en

 

och det kostade dryga femman per chip. Mängden "räcker" ett bra tag.

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför köpa standardchips, när man för samma pris kan få chips med "egen logga" - alltså även det standardchips men med eget tryck på.

 

Jag har (vanliga bra "suited" standardchippet) med valör + King of Clubs tryckt.

 

200 25:or

500 100:a

500 1000:en

100 5000:en

 

och det kostade dryga femman per chip. Mängden "räcker" ett bra tag.

 

/Ola

 

Men var hittade du den dealen??

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hos den här killen:

http://personalpages.tds.net/~michael1234/chips3.htm

 

1300 chips (utan lådor) gick på 675$ (4 kr styck). Sedan tillkom frakt och tull.

 

Om någon tar och beställer så skulle jag vilja hänga på med 100-200 chip med mitt tryck och "5" - för liten order för att göra det speciellt.

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Kan tyvärr inte hitta nån av de bra sidorna jag var inne på för ett tag sen :(

Finns säkert på eBay om inte annat, men på de sidorna jag hittade så kunde man beställa egna etiketter att sätta på och det var inte alls särskilt dyrt. Fanns flera sidor iaf vet jag, nån av sidorna var nån större etiketttillverkare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag har förstått så är trycken man får ifrån tex Magnus Andersson ganska lätt att slita ner. Då det är till en klubb känns det som man skulle vilja ha lite mer fast tryck. Ultimat vore ju att få tag på såna marker som tex MultiPoker har (alltså i rl ;)). Känns som att det skulle bli riktigt dyrt dock... Eller?

 

Etiketter låter ju lite halvdant det med. Ska kika och se vad det står om dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade en sida med massa info och länkar till olika säljare, ta en titt här.

 

Lobtec: Tror det står lite om marker med eget tryck i tråden om att köpa pokermarker . Men det är mycket mycket dyrare och tar nog ett tag att få de gjorda också, men ska man vara riktigt seriös så... (tyckte själv att Multipokers marker var riktigt sköna, funderar på lite dyrare marker till mig själv)

 

edit: Fanns visst en tråd om Tips om exklusiva chips också såg jag, ta en titt i den också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...