Gå till innehåll

Pokerspel på fullscreen


schumme

Recommended Posts

Nästan alla siter har väl den funktionen.

Just Svs spel måste varit ett dåligt exempel. Om jag gör en helskärm av bordet på Svs så blir inte själva bordet större, det blir bara en fet svart ram runt boret som gör att jag inte kan se några andra bord/fönster.

 

What's the point då?

 

 

Då gör du inte rätt, i lobbyn under inställningar kan du få upp det på helskärm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PKR har det. Deras koncept är väldigt grafiskt, med 3D-grafik och egendesignade karaktärer.

 

Personligen har jag svårt för den här klienten. Det är extremt långsamt och krångligt multitable, men om du bara vill spela ett bord, och stort, så är det säkert bra.

Krångligt????

Deras multitabling lösning är förmodligen den bästa på marknade i dagsläget, har kört på 2 o 6 bord utan problem, det bästa är ju att man kan styra alla från miniviewen i höger marginal. (T.ex check / fold / raise etc etc)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhh? Den här var lite udda :)

 

Jag vet att på siten min karriär började hade dem den möjligheten nämligen http://www.poker.com. Sen att man på senare tid hört massa skit om siten är en annan femma ;)

 

Jaså började du där med?

 

Heter för övrigt Carbonpoker.com nu och finns en massa skins i nätverket med bananer( om man får säga det).

 

Väldigt fräscha sidor, sköna med full screen.

Annars är PKR ett utmärkt alternativ, men får känslan av för mycket dataspel för att gilla den, spelarna där suger dock så bara att gå med :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Svenskaspel så kan man få upp bordet i helskärm och det är ju kanon, sitta och glo på ett 800*600 fönster när man har en stor skärm är ju kass.

 

Finns det fler bra ställen med denna möjligheten?

 

När jag "fullscreenar" SvS så ändras inte storleken på själva bordet utan jag får bara en svart bakgrund runt bordet.

Det tycker jag bara är äcklande och tiltande av stora mått.

 

Går detta att ändra på så att bordet i sig också förstoras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krångligt????

Deras multitabling lösning är förmodligen den bästa på marknade i dagsläget, har kört på 2 o 6 bord utan problem, det bästa är ju att man kan styra alla från miniviewen i höger marginal. (T.ex check / fold / raise etc etc)

 

Det blir en liten parantes det här med multitable då tråden egentligen handlade om ett bord i fullskärm. Just att man kan styra den i miniviewen kan jag hålla med om är bra. Det kanske är en vanesak, men jag tycker det är jobbigt att inte hela tiden se hålkorten, samt att i SNG som jag kör mest, vill man ha mer exakta (och ständigt synliga) stackstorlekar på de övriga spelarna. Mest en smaksak.

 

Som sagt en parantes. Som enbord i fullskärm så tycker jag att PKR är bra, förutom att tempot är sjuuuuukt långsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest kan göra borden större, men bisarrt nog blir vare sig korten eller siffrorna på borden (satsningarna och potten) större, så det ser jättefånigt ut på min 30-tummare :-) Stars har väl annast bästa funktionaliten för att göra borden till vilken storlek man vill

 

jag saknar det grymt på andra sajter jag spelar på, t.e.x Crypto och Prima

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...