mr_Zelcko Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Hur kan man infoga en bild på sina PT-stats i ett inlägg? Jag är ledsen att inlägget hamnade här men jag trodde jag visste hur man gjorde men de gjorde jag ej.... Citera
DinJävlaKyckling Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Print screen högt upp till höger på tangentbordet. Sen in i ett bildprogram t.ex paint och klipp och klistra så att du får med det du vill ha med. Citera
mr_Zelcko Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Men ja fattar inte hur ja får in skiten i inlägget? Citera
DinJävlaKyckling Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 jasså, www.imageshack.us ladda upp den, kopiera direct link to image. "" utan " " Citera
KneckeHexxaN Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Du förtjänar inte att ha Chuck som avatar... Citera
sturedenstore Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Du förtjänar inte att ha Chuck som avatar... Det gör ingen Citera
mr_Zelcko Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Skämtar du eller ? Jag äger Missing in Action 1,2 och 3, The Octagon, A force of one och Good guys wear black..... Det skall nog ta död på kommentarerna angående om jag är lämplig eller icke att använda denna avatar.. Citera
Kenan83 Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Skämtar du eller ? Jag äger Missing in Action 1,2 och 3, The Octagon, A force of one och Good guys wear black..... Det skall nog ta död på kommentarerna angående om jag är lämplig eller icke att använda denna avatar.. You the man! Upp me statsen nu då, har tråkigt =) Citera
mr_Zelcko Postad 8 December , 2007 Författare Rapport Postad 8 December , 2007 Får ej till rätt storlek på bilden Citera
mr_Zelcko Postad 8 December , 2007 Författare Rapport Postad 8 December , 2007 Mina PT stats, vore snällt om nån kommenterade och förklarade alla olika spalter och kolumner... Behöver speciellt svar på vad PTBB är ? Citera
Recommended Posts