vuns187 Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Är det någon som är sugen på lite online dart?? hade varit nice att lira lite mot någon här på PF så timmarna här på jobb gick lite fortare ^^ Citera
jonsapelle Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 sköt ditt jobb istället ditt miffo. Citera
vuns187 Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 sköt ditt jobb istället ditt miffo. För det 1sta så gör jag det och även om jag inte gjorde det så har du inte med det att göra... Men vi har den dötiden imellan varven här och då får vi sitta på nätet. Har bara sett massa påhopp i olika inlägg från din sida hela morgonen , känner du mig överhuvudtaget? ! pajas Citera
Goatse Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Var fan lirar man onlinedart? Jag är på i typ 20min max, url? Jag har dock varit vaken hela natten så vinner du inte får du skämmas. Citera
vuns187 Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Var fan lirar man onlinedart? Jag är på i typ 20min max, url?Jag har dock varit vaken hela natten så vinner du inte får du skämmas. http://www.spela.se sen gå till "flera spelare" o tror spelet finns på andra sidan där. Posta vad du nickar Citera
Goatse Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Ahhh svara, jag är sjukt tiltad har spelat hela natten och är back $1.4k edit: ok såg nu jag drar in och nickar samma som här Citera
vuns187 Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Ok , skriv i lobbyn Citera
vuns187 Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 GG ^^ trodde stenhårt du skulle ta sista men hade flyt i slutet du får ta rematch en annan gång Citera
Rocken1900 Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 jag är på om du fortfarande är spelsugen?? Citera
Rocken1900 Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 jo själv har ja vart på jobbet i 4 timmar nu och inte lyft ett finger. Behöver ett tidsfördriv Citera
vuns187 Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Vuns har tvär soft jobb Man klagar inte jo själv har ja vart på jobbet i 4 timmar nu och inte lyft ett finger. Behöver ett tidsfördriv Jag måste fixa lite nu i ca 1 timme sen tar jag nog lunch runt 11-11.15 men är du kvar på jobb efter 12 så kan vi ta en match då??? Citera
Rocken1900 Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 då lär jag ha gått hem o sovit.. pallar inte me de här Citera
vuns187 Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 hehe det e ju 100x bättre än onlinedart Vi tar match imorgon då, ses här i tråden btw du kan ju öva så länge... jag piska goatse med 3-0 i matcher hehe Citera
Goatse Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Jag hade vunnit sista om jag hade kunnat reglerna Citera
Jimmy_the_Rose Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Har bara sett massa påhopp i olika inlägg från din sida hela morgonen , känner du mig överhuvudtaget? ! Han gulade väll sin rulle inatt eller så mår han bara inte bra. Kommenterade ett inlägg i en db från han tidigare idag och fick som tack ett trevligt pm: "mammaknullare" Citera
tarmac Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Han gulade väll sin rulle inatt eller så mår han bara inte bra. Kommenterade ett inlägg i en db från han tidigare idag och fick som tack ett trevligt pm: "mammaknullare" Kille la ju upp en tråd med förslag på hemsida för alla pokerspelare .. AMS! lol .. sen bannad =) Bra det! =) Citera
Recommended Posts