padrinosftw Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 Har skrattat högt åt både dagens avsnitt av The Office och Its Always Sunny in Philadelphia Åt en mean god carbonara till frukost och ska snart börja fira tjejpolarens födelsedag, ska hämta ut kläder som jag beställde häromdan samt skrivit ut blanketten för att söka kurser på komvux till våren. Är på löjligt bra humör, kan bli en bra kväll ikväll! joooooooooooooooooooooooooooobba!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 Har lite spel på FT ME, satte pengarna direkt när det var klart. Hade halvt glömt bort det, synd bara att det var så små summor för känns som att jag fick helt OK odds som tex 25ggr pengarna på Akenhead och 9,5x på Ivey. Hade småbets på Buchman och Schulman tydligen också vilket jag verkligen inte kom ihåg men det blir säkert bra. Schulman till 8x och Buchman till starka 5x Är ganska jämt mellan vinst på Ivey och Aken rent profitabelt för mig, vore en skön extraslant. EDIT: Oj vad Heroes suger nu btw. Skillnaden på flashbacks i Heroes och Lost är att de i Heroes är så jävla överflödiga eftersom vi redan vet att de inte spelar någon roll. I Lost är de en del av storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Har lite spel på FT ME, satte pengarna direkt när det var klart. Hade halvt glömt bort det, synd bara att det var så små summor för känns som att jag fick helt OK odds som tex 25ggr pengarna på Akenhead och 9,5x på Ivey. Hade småbets på Buchman och Schulman tydligen också vilket jag verkligen inte kom ihåg men det blir säkert bra. Schulman till 8x och Buchman till starka 5x imorgon så ska man poppa popcorn, dricka redbull vodka och raila FT ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 imorgon så ska man poppa popcorn, dricka redbull vodka och raila FT ;D Geewhiz style När börjar sändningen och vart du som har stenkoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Har skrattat högt åt både dagens avsnitt av The Office och Its Always Sunny in Philadelphia Åt en mean god carbonara till frukost och ska snart börja fira tjejpolarens födelsedag, ska hämta ut kläder som jag beställde häromdan samt skrivit ut blanketten för att söka kurser på komvux till våren. Är på löjligt bra humör, kan bli en bra kväll ikväll! Sounds goooood! fan va du beställer hem kläder hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 Sounds goooood! fan va du beställer hem kläder hela tiden Lite för mycket, borde kanske blockera samtliga klädsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Geewhiz style När börjar sändningen och vart du som har stenkoll? om 28 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 Så nu har jag fått tipset om Rihanna - Russian Roulette en miljon gånger och jag förstår verkligen inte hetsen, den är verkligen inte bra? Nä Duffle Bag Boy ska det vara Kid Cudi - Pursuit of Happiness och Mook n Fair - Whos your Daddy funkar också. Gillar min playlist starkt atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Duffle Bag Boy ska det vara +massor. Tuuung låt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Så nu har jag fått tipset om Rihanna - Russian Roulette en miljon gånger och jag förstår verkligen inte hetsen, den är verkligen inte bra? Nä Duffle Bag Boy ska det vara Kid Cudi - Pursuit of Happiness och Mook n Fair - Whos your Daddy funkar också. Gillar min playlist starkt atm. stört bra låtar . shippa playlist. vart ska du ikväll? gillar iofs rihanna låten också. jag är fan inte kräsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 stört bra låtar . shippa playlist. vart ska du ikväll? gillar iofs rihanna låten också. jag är fan inte kräsen. Finns lite skräp också, blir lätt så när det är andra som sitter inloggad på ens acc. Ikväll vet jag inte, födelsedagsbarnet som bestämmer, men in till stan iaf (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 Brudar suger. En olämplig kommentar så blir det världens liv, blir mao till att hänga med grabbarna på någon bar i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Brudar suger. En olämplig kommentar så blir det världens liv, blir mao till att hänga med grabbarna på någon bar i stan "Om du hade haft större pattar hade jag kunna tänka mig o ligga" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 "Om du hade haft större pattar hade jag kunna tänka mig o ligga" Det är tack vare att du lärt dig att dodgea de här meningarna som du har en sambo antar jag eller så är hon aningen mer hårdhudad - Iaf, från mitt perfekta humör tidigare idag till att det blev en tråkig hemmakväll med två dudes som somnade under filmen. Har iaf börjat kolla på en ny bra serie tack vare Supertequila, "FlashForward". Tråkigt att kolla med högljudda snarkare bredvid sig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 Hahah inte okej att polarn börjar stöna mitt namn i sömnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Det är tack vare att du lärt dig att dodgea de här meningarna som du har en sambo antar jag eller så är hon aningen mer hårdhudad - Iaf, från mitt perfekta humör tidigare idag till att det blev en tråkig hemmakväll med två dudes som somnade under filmen. Har iaf börjat kolla på en ny bra serie tack vare Supertequila, "FlashForward". Tråkigt att kolla med högljudda snarkare bredvid sig bara. Hon har skön humor helt enkelt! Man får leta länge så hittar man dom. igår var jag o provade ny rock. Satt perfa och nämner att det faktiskt är str L. försäljarsnubben säger då att det är väldigt små storlekar. Bruttan säger då snabbt "det hade varit skitkul om du sagt att han nog blivit lite fet". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 Det är äckligt att jag har ett fyllevad, nyrika polarn satsar 5000 mot mina 10 000 på att jag inte kommer att få reda på resultatet på wsop ME. Om någon har nött hiymym så vet de vad jag går igenom atm Och det är fult att skriva det, men jag hade fan ännu än rekordrolig kväll igen Inget mer internett förrän på typ onsdag/tisdag när det nu än sänds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Det är äckligt att jag har ett fyllevad, nyrika polarn satsar 5000 mot mina 10 000 på att jag inte kommer att få reda på resultatet på wsop ME. Om någon har nött hiymym så vet de vad jag går igenom atm Och det är fult att skriva det, men jag hade fan ännu än rekordrolig kväll igen Inget mer internett förrän på typ onsdag/tisdag när det nu än sänds? Handlar det om att du inte ska få reda på vinnaren? Isåfall blir det ju ez för dig efter som HU spelas natten till tisdag:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 Handlar det om att du inte ska få reda på vinnaren? Isåfall blir det ju ez för dig efter som HU spelas natten till tisdag:D hur det går oavsett (= att jag ens läser min egen db är suicide. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 När kommer du och hälsar på i min lägenhet? Ska ju spöa dig på PES Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 När kommer du och hälsar på i min lägenhet? Ska ju spöa dig på PES Invitesen har lyst med sin frånvaro ju Utmana mig i fifa så kommer jag any day så klart - Pinsam scen utspelades precis när polarens mamma stormade in och letade efter sin son som var sen till jobbet. Lättväckt som jag är så vaknade jag så klart, mer än vad man kan säga än om polaren som skulle jobba.. 2h sen var han och mamman fick se mig hoppa på sin son för att han skulle vakna. Hon fick även se för första gången hur det ser ut hos mig, och så klart var söndag en väääldigt dålig dag... Spritflaskor, vin, öl osv från killens rum som var längst in till hallen där man går in vilket är så långt man kan komma, tror jag skämdes mer än grabben som var sen. Jaja, mammor brukar gilla mig, tur att det inte var pappan som kom Inga comments om ME tack då det här är enda dbn jag läser fram till onsdag. Borde inte vara så svårt då jag har två läsare edit: (= (gjorde ett undantag i gosans dagbok, tror fan polarn gjorde ett bra jävla ev+ vad då jag aldrig kommer kunna hålla mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Utan att avslöja något måste jag säga att du missar nåt otroligt. Det här är imo en av de roligaste finalborden nånsin. Helt otroligt med många vackra spel o otroliga svängningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 Utan att avslöja något måste jag säga att du missar nåt otroligt. Det här är imo en av de roligaste finalborden nånsin. Helt otroligt med många vackra spel o otroliga svängningar Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, du gör det inte lätt för mig! Såg att f-leo skrev på facebook något om Aken så jag kan inte ens gå in där.... Internetfri suger...... Den som förråder mig i min egen dagbok är fan elak nu i min exil Kan inte ens kolla på inläggslistan till höger liksom. Sämsta vadet någonsin. En konstig sak är att jag kommer ihåg att jag hade hur kul som helst igår, men det enda konkreta jag kommer ihåg är att jag skämde ut mig för gee på msn. Jag har så värdelöst fylleminne så det finns inte. Edit igen: det här kommer aaaaldrig att gå... Läst flera poster i stil med "oooomg sjuk hand från wsop -stop-, xxxxx hade sjuk -stop-, -Namn-stop-! Då har det ändå inte ens spelats klart... Jag har dålig självdisciplin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Invitesen har lyst med sin frånvaro ju Utmana mig i fifa så kommer jag any day så klart - Kom idag vetja. Vi vänder tillbaka dygnet idag så har sovit 3 timmar. Blir serier + fotbollsspel prio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 Kom idag vetja. Vi vänder tillbaka dygnet idag så har sovit 3 timmar. Blir serier + fotbollsspel prio Fotbollsträning/match vid 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts