Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
asså lol på denna diskussion ...

Vart säger man väl typ i stockholm och var i skåne?

Själva betydelsen är inte så viktig ;)

I tal skiftar det säkert en del på vart man är i Sverige. Men ni skåningar ska i skrift vara lika svenska som oss stockholmare. :P

Postad
Kör några färre bord i en vecka så ska du se att plussen öser in.

Tvivlar på att det var det som var det största felet, men mycket möjligt att det var en av flera mindre orsaker, till att det gick dåligt under den sista tiden.

Ska försöka lösa det så att jag spelar low-cg på svs och semilow sngs på ongame som det ser ut just nu. Kanske börjar redan 1:a november igen (=

Appropå ingenting så är det ganska typiskt att en dörr, en diskmaskin samt en torktumlare går sönder samma vecka när man är "nygul". Ska avfrosta frysen för första gången i mitt liv också, får knappt in grejer där längre för att den är så totalt sönderisad :) Måste googla fram hur man gör det bara. Hade seriöst inte överlevt utan google.

Postad

Nejvafan.. det är givetvis inte det som är felet. Menar bara att du ska vara retard och spela få bord en vecka för att hinna spela GTFO och hitta tillbaka. "Ojoj, nu är det snart min tur att agera..."

Thats it.

Sen kan du maxa med 3bord som du brukar köra :D

Postad
Nejvafan.. det är givetvis inte det som är felet. Menar bara att du ska vara retard och spela få bord en vecka för att hinna spela GTFO och hitta tillbaka. "Ojoj, nu är det snart min tur att agera..."

Thats it.

Sen kan du maxa med 3bord som du brukar köra :D

Hahah.. Du är fan rolig John! :)

-

Håller på att städa sovrummet som länge varit en katastrof. Hittills slängt tre stora sopsäckar med kläder, men det som suger mest är när man står och velar om någon tröja som har någon form av affektionsvärde och kommer på sig själv tänka "amen om jag någon gång i framtiden blir smal igen så kan den ju funka". Yuck.

Någon som läst Dan Browns nya btw? Jag är typisk main stream-läsare, (bortsett från självbiografier och dyl.) har antagligen läst runt 50 böcker i mitt vuxna liv och i stort sett alla har varit relativt välkända liksom. Alla kan inte vara finsmakare :)

Skönt att komma i säng i tid ikväll iaf, gnyo!

Postad

Håller på att städa sovrummet som länge varit en katastrof. Hittills slängt tre stora sopsäckar med kläder, men det som suger mest är när man står och velar om någon tröja som har någon form av affektionsvärde och kommer på sig själv tänka "amen om jag någon gång i framtiden blir smal igen så kan den ju funka". Yuck.

Jag körde slänga kläder grejen för typ ett halvår sedan. Slängde typ 9/10 av allt jag hade samlat på mig genom åren. Alla plagg jag tvekade på, valde jag att tillslut slänga. Tycker du ska köra på samma metod...

Postad
Hahah.. Du är fan rolig John! :)

-

Någon som läst Dan Browns nya btw? Jag är typisk main stream-läsare, (bortsett från självbiografier och dyl.) har antagligen läst runt 50 böcker i mitt vuxna liv och i stort sett alla har varit relativt välkända liksom. Alla kan inte vara finsmakare :)

Skönt att komma i säng i tid ikväll iaf, gnyo!

Brorsan är ett stort fan av Dan Brown och håller på att läsa den just nu. Han vill typ ägna all vaken tid åt den jävla boken så den lär vara bra. Jag skall också ta mig tid att läsa den då han är klar!