padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 REC (7,7) och The Descent (7,4 imdb) gillar jag, The Grudge tyckte jag var skitläskig när den gick på bio men svårt att rekommendera den Finns en del zombiefilmer som är sköna, men mest för att det är så simpelt och kul att se. Några förslag från andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 The last house on the left. Rätt jävla störd film. Är nog ingen skräckis dock. Edit: tänkte inte på att det va en tjejpolare. Men hursom..se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Ty, sattes direkt på nerladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Ty, sattes direkt på nerladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Ja asså... Jag laddade och gick ner till närmaste hyrvideo ställe, är det inte det man menar när man säger nerladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Ja asså... Jag laddade och gick ner till närmaste hyrvideo ställe, är det inte det man menar när man säger nerladdning? Jag har inte sett några videouthyrningsställe i åkersberga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jag har inte sett några videouthyrningsställe i åkersberga... http://www.rixvideokedjan.se/butiker.asp?butikID=68 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jobba rungood nu Padde! True blood är förresten Nöten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 REC (7,7) och The Descent (7,4 imdb) gillar jag, The Grudge tyckte jag var skitläskig när den gick på bio men svårt att rekommendera den Finns en del zombiefilmer som är sköna, men mest för att det är så simpelt och kul att se. Några förslag från andra? Faan Rec är ju skitbra och The Descent är helt ok. Mitt eget förslag får väl bli Eden Lake (2008) men dina är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 http://www.rixvideokedjan.se/butiker.asp?butikID=68 Förstår inte skämt på internet eller dubbellevlad? Tror på det första. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jag har inte sett några videouthyrningsställe i åkersberga... Hur långt gick du egentligen? Du måste laddat länge då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Hur långt gick du egentligen? Du måste laddat länge då? Typ <-----------------------------------------> så långt... Flyttade ner för 3v sen och har väl laddat sen dess i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Jobba rungood nu Padde! True blood är förresten Nöten! true blood är nöten bara att hålla med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Förstår inte skämt på internet eller dubbellevlad? Tror på det första. Jag tror på det tredje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Kul tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 "nej fitta vi stannar här" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Kul tjej! dissen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Kul tjej! "nej fitta vi stannar här" dissen? Jag fattar inget.. fick du ligga eller drog hon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 han fick ligga medans han stog med och vänta på bussen? kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 Jag fattar inget.. fick du ligga eller drog hon stanna ju vid fittan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 5 September , 2009 Rapport Share Postad 5 September , 2009 "nej fitta vi stannar här" Hon hade pojkvän... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 Faan Rec är ju skitbra och The Descent är helt ok. Mitt eget förslag får väl bli Eden Lake (2008) men dina är bättre Eden Lake gillar jag också, klassar den inte riiiiktigt som skräckis dock. Thriller typ, men bra är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 dissen? Jag fattar inget.. fick du ligga eller drog hon han fick ligga medans han stog med och vänta på bussen? kanske? stanna ju vid fittan Hon hade pojkvän... Kan ju inte skriva något här som inte verkar douchey eller för personligt liksom men gårdagen var öh-sweet trots lite snefylla 1h sömn och nu är det bröllop, sen födelsedagsmiddag+utgång, yeho....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2009 Hemma från bröllopet, riktigt trevligt även om jag önskar att jag själv varit i bra skick. Som tur var så var det väääldigt relaxed hemma hos farsan där ceremonin var, någon miljöpartist som vigde de Hem till polarn nu för bira vin och pizza till en antagligen värdelös match, sen utgång. Adios! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 Kvällen vart precis som jag inte ville att den skulle bli, men hade fan kul ändå. Gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts