Bluwajt Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Tror det är bättre att folda isf med det tänket, men tyker det är rätt given push mtp att prisstrukturen ökas mellan ettan och tvåan. AK gillar jag syn. Segt att det går dåligt, jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Pusha AK också imo. Kan vara ett hyfsat tänk men bättre att flatta riktigt stål + händer som står sig bra mot öppningsrange men inte synrange och då blir 3betsbluffar typ KJo. Inte sånt som missar floppar och blir utdraget men står sjukt bra pre. Imo sick stor push, men kan vara bra. Är för dålig för att avgöra det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Pusha AK också imo. Kan vara ett hyfsat tänk men bättre att flatta riktigt stål + händer som står sig bra mot öppningsrange men inte synrange och då blir 3betsbluffar typ KJo. Inte sånt som missar floppar och blir utdraget men står sjukt bra pre. Imo Ajt, bra svar, ty (= Pushar faktiskt aldrig här, oavsett hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 HEHE ska kanske anmäla mig till €1 sngs nu! Tänkte börja stejka brorsan på dom så akta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 sick stor push, men kan vara bra. Är för dålig för att avgöra det oj läste fel på blinds, trodde det var 25/50 och fi pottade. Inte så van vid 7x pre så vet inte om push eller syn är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Är på bubblan i en 200€ sng och lyckas klonka in den här utdragningen, lol! Game # 1344431546 - Texas Hold'em No Limit 100/200 - Table "EUR 200+15 Turbo Sit Go 6608428 1" Game ended 2009-09-04 01:33:31 GMT+01:00 Players: Kougsta (4 169,00 in seat 2) beis9 (2 752,00 in seat 3) ERGYN (2 079,00 in seat 5) Dealer: beis9 Small Blind: ERGYN (100,00) Big Blind: Kougsta (200,00) ERGYN was dealt: - beis9 Raise (400,00) ERGYN All-In (1 979,00) Kougsta Fold beis9 Call (1 679,00) Flop - - Turn - - - River - - - - ERGYN shows: - (two pairs, aces and nines) beis9 shows: - (two pairs, kings and nines) ERGYN wins: 4 358,00 (with two pairs, aces and nines) Och så klonk Game # 1344445732 - Texas Hold'em No Limit 150/300 - Table "EUR 200+15 Turbo Sit Go 6608428 1" Game ended 2009-09-04 01:35:48 GMT+01:00 Players: Kougsta (1 869,00 in seat 2) ERGYN (7 131,00 in seat 5) Dealer: ERGYN Big Blind: Kougsta (300,00) Small Blind: ERGYN (150,00) ERGYN was dealt: - ERGYN All-In (6 981,00) Kougsta All-In (1 569,00) ERGYN Payback (5 262,00) Flop - - Turn - - - River - - - - Kougsta shows: - (a pair of sevens) ERGYN shows: - (a pair of sevens, with ace as kicker) ERGYN wins: 3 738,00 (with a pair of sevens, with ace as kicker) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Slutade på -€2,5k back idag. Att man ens orkar försöka längre 1/9: -€2450 2/9: +€2000 3/9: -€2500 Vip poäng: >24k (€5 400) Hittills: 4812 Sng leaderboard high: topp 2 placering (>€2 400) Hittills: 1:a Vinster på själva spelet: >b/e Hittills: -€2950 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Det ordnar sig. Allt kommer bli bra. Jag tror vändningen kommer denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Vad siktar du på i bonusar/rb denna månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Hajade inte +1an kolla tidsstämplarna på inläggen jag citerade Slutade på -€2,5k back idag. Att man ens orkar försöka längre du får två till :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Det ordnar sig. Allt kommer bli bra. Jag tror vändningen kommer denna månad. Ty Hasse, sure hope so. Blir bara minispel idag, typ tre bord i taget och verkligen fokusera på spelet nu, sen paus till söndag. Vad siktar du på i bonusar/rb denna månad? Om jag lyckas spela hela månaden så hoppades jag på lite över €10k (edit, nja om jag verkligen har råd att spela hela månaden så runt 15k egentligen men det kommer aldrig att hända) kolla tidsstämplarna på inläggen jag citerade du får två till :( Du är en snäll karl, hoppas jag får ett par ":D" idag sen (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Haha, det går verkligen uselt. Men ska man inte pusha 77 ur sb 3-manna med när alla har samma stack kanske? Möter alltid nöten liksom Har bytt bakgrund, grindhörna, ljussättning och t o m shampoo för att påverka minsta lilla, men inget hjälper buhu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Haha, det går verkligen uselt. Men ska man inte pusha 77 ur sb 3-manna med när alla har samma stack kanske? Möter alltid nöten liksom Har bytt bakgrund, grindhörna, ljussättning och t o m shampoo för att påverka minsta lilla, men inget hjälper buhu. ledsen men du får en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Ty Hasse, sure hope so. Blir bara minispel idag, typ tre bord i taget och verkligen fokusera på spelet nu, sen paus till söndag. Så kör jag oxå idag. 4 bord max och bara fokusera. Haha, det går verkligen uselt. Men ska man inte pusha 77 ur sb 3-manna med när alla har samma stack kanske? Möter alltid nöten liksom Har bytt bakgrund, grindhörna, ljussättning och t o m shampoo för att påverka minsta lilla, men inget hjälper buhu. Det går för dig som för mig Jag har inte bytt nåt av det där men jag har bytt attityd.(från och med idag)Hjälper inte att bli arg utan jag tar nu alla utdragningar med lugn och ro. Vet man att man spelar korrekt så ere ju bara att va glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Skulle kunna posta så många bad beats just nu men dagboken har väl redan fått nog av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Skulle kunna posta så många bad beats just nu men dagboken har väl redan fått nog av det nee. Det är ju din db. Posta på. Det är ju ett skönt sätt att bli av med lite frustration på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 imo Sen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 jobaaa vändning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Usch, gjorde precis ett riktigt dåligt spel. Kom igen nu Micke, fokusera! Ska förövrigt träffa en tjej som troligtvis har svininfluensan ikväll, tänkte att det vore bra tajming med lite svinis liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 HIHI internet dog för en 45 min sen, €500 rakt åt helvete! Va cl på bubblan i en €50 men ingen cash iihhihihihihihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 HIHI internet dog för en 45 min sen, €500 rakt åt helvete! Va cl på bubblan i en €50 men ingen cash iihhihihihihihihi kallt Jag lider nästan lika mycket med dig som jag lider med mig sjv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 nee. Det är ju din db. Posta på. Det är ju ett skönt sätt att bli av med lite frustration på. Fänx, inge kul läsning men det blir mindre trasiga saker här hemma då imo Sen: Första kändes som ett hån bara, andra var klockren (= jobaaa vändning Ty ty, känner att det kommer på måndag, A-game+klonk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Är optimistisk nu, lite pokerfri helg och sen smällere! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Chillar med ett glas gott vitt, kollar True Blood och inväntar tjejpolarn för skräckfilmsmaraton, på bättre humör nu igen! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Chillar med ett glas gott vitt, kollar True Blood och inväntar tjejpolarn för skräckfilmsmaraton, på bättre humör nu igen! (= True Blood, en riktig klassiker Vilka skräckisfilmer kan du rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts