padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Kämpat rejält hela dagen och lyckats hitta det sjuka lillplusset jag strävat efter men kan ju inte lägga ner nu! Snart lyckats få ihop 2,5k vip poäng idag, 1250€ euro i rake lol (bumpar Kina, hon förtjänar mer tid i rampljuset här) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 kina grannis e grym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 kina grannis e grym Du skriver fan inte mycket men det du skriver är fan alltid bra/rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Yey, lyckades vända backet till ett €1,1k plus 2,7k vip tror jag det blev, eller något liknande åtminstone. Helt galen dag och är toknöjd nu. Pratar med ch1ll3d på msn, helt sjukt vad den grabben spelar mycket... Pafdrinos säger: how do you manage to play so much? Lukas säger: no friends no party no sports Inte så lätt att tävla med honom då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Mikael Harmén säger: how do you manage to play so much? Lukas säger: no friends no party no sports Haha vilken legend. Jag har inte motivation att grinda så mycket även fast jag sitter vid datorn en hel jävla massa tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Haha måste bara berätta om en "kul" grej man fick höra om en tjej man höll på att träffa för ett tag sen. Hade varit på g en gång för längesen men det sket sig och nu träffades vi ute och började hålla på igen lite i hemlighet. Efter att vi kanske träffats i en månad så ligger hon och myser ovanpå min mage i sängen och säger de ack så snälla orden: "Du är så perfekt, önskar att min pojkvän var så mjuk som dig och inte alls så hård och vältränad". Say WAT och Sen har vi den här fina, frågade en annan tös om hon ansåg sig själv må bra psykiskt: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Vip poäng: mellan 15k och 20k (€3 000-€4 500) Hittills: 13 299(€2 600) Sng leaderboard high: >6k, topp 3 placering (>€1 500) Hittills: 4 824 poäng, 2:a plats Vinster på själva spelet: >1 500€ Hittills: +1 900€ Veckobonus 14-21:e Aug: Topp 5 Hittills: 7:e plats *Veckobonus 1-7:e Aug: 10:e plats, €600 *Veckobonus 7-14:e Aug: 8:e plats, €700 Såhär man vill avsluta en 14h session : Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Haha måste bara berätta om en "kul" grej man fick höra om en tjej man höll på att träffa för ett tag sen. Hade varit på g en gång för längesen men det sket sig och nu träffades vi ute och började hålla på igen lite i hemlighet. Efter att vi kanske träffats i en månad så ligger hon och myser ovanpå min mage i sängen och säger de ack så snälla orden: "Du är så perfekt, önskar att min pojkvän var så mjuk som dig och inte alls så hård och vältränad". Say WAT och Sen har vi den här fina, frågade en annan tös om han ansåg sig själv må bra psykiskt: Say WAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 trodde det var din granne som gilla å spela kina... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Say WAT? Klockan är fan fyra, låt mig va trodde det var din granne som gilla å spela kina... Ledsen att göra dig besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Haha måste bara berätta om en "kul" grej man fick höra om en tjej man höll på att träffa för ett tag sen. Hade varit på g en gång för längesen men det sket sig och nu träffades vi ute och började hålla på igen lite i hemlighet. Efter att vi kanske träffats i en månad så ligger hon och myser ovanpå min mage i sängen och säger de ack så snälla orden: "Du är så perfekt, önskar att min pojkvän var så mjuk som dig och inte alls så hård och vältränad". Say WAT och Sen har vi den här fina, frågade en annan tös om hon ansåg sig själv må bra psykiskt: HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Du skriver fan inte mycket men det du skriver är fan alltid bra/rätt Inte så svår åsikt imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Inte så svår åsikt imo! Hahaha din avatar ulaf WP sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Hahaha din avatar ulaf WP sir! hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Något vääääldigt skumt har hänt med mitt pokerkonto... Antar att de kommer åtgärdas snart men om det inte gör det blir jag en väldigt lycklig karl Avvaktar med att göra några transactions ett tag så de inte anser att jag gjort något fel och fryser kontot eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Något vääääldigt skumt har hänt med mitt pokerkonto... Antar att de kommer åtgärdas snart men om det inte gör det blir jag en väldigt lycklig karl Avvaktar med att göra några transactions ett tag så de inte anser att jag gjort något fel och fryser kontot eller något. Kan du inte berätta vad som har hänt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Okejdå. Jag hade cashat ut en hel del från kontot och hade runt 4700 euro kvar, så för att enklare kunna se vad som var vinster på spel/bonusar så hade jag vinstpengarna på pokerdelen och bonuspengarna i Cashiern. Igår så gulade jag tyvärr pluspengen så var tvungen att överföra 50 euro från sportsbetting och 1200 euro från cashiern för att kunna lira igen. Vann upp det till runt 3100 euro och skulle föra över tillbaks idag så jag kunde skilja vinster osv igen (kunde inte göra igår eftersom 24h var nerstängt) och upptäcker att de 1200+50 eurosarna finns kvar i cashiern trots att jag har fört över och spelat för de på pokerdelen. Hoppas det inte vart för rörigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Hela Entraction har problem för tillfället. Snällt av dem om du får €1250 pga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockafella Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 2700 vip på den dag är crazy. vilken nivå spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 2700 vip på den dag är crazy. vilken nivå spelar du? Allra mest €50, vissa €100 och när det är dålig trafik så €25. Sngs obv (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockafella Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 okej. hur många bord i taget? hur lång tid tar en sitgo i genomsnitt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 okej. hur många bord i taget? hur lång tid tar en sitgo i genomsnitt ? 4-8 bord i taget, sitter trots allt bara på en 19" laptop Vet inte faktiskt, men det går snabbt med superturbo iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 boka malta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 boka malta Ajt, tare imorrn typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Oj, tror jag slagit ett nytt slagts rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts