Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Rushman! Är det första gången du springer bra ulaf? Känns nästan så, på tiden kan jag tycka.

 

Införskaffade mig skärmen som sagt, efter mycket om och men fick jag allt att fungera så ska påbörja min smarriga frukost bestående utav två ägg.

 

dokyh0.jpg

 

jäääääävlar vad nice, dräggel.

 

Hehe, sprang ganska bra nån gång mellan 08-09 också, men nu ska jag ta det till en ny nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rushman! Är det första gången du springer bra ulaf? Känns nästan så, på tiden kan jag tycka.

 

Införskaffade mig skärmen som sagt, efter mycket om och men fick jag allt att fungera så ska påbörja min smarriga frukost bestående utav två ägg.

 

dokyh0.jpg

 

Vacker setup!

 

Två ägg...deff sommar 2lax13?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jäääääävlar vad nice, dräggel.

 

Hehe, sprang ganska bra nån gång mellan 08-09 också, men nu ska jag ta det till en ny nivå.

 

Vilken vacker liten hörna :D Älskar skrivbordet =)

 

++++

 

Tack så mycket! Skrivbordet har funnits inom familjen ett par år nu, tyvärr gör det inte akustiken någon större tjänst.

 

Vacker setup!

 

Två ägg...deff sommar 2lax13?!

 

Tack! Njae, ingen rejäl deff än. Äter väldigt bra under veckorna men det kompenseras duktigt på helgerna på ena eller andra sättet tyvärr. #chubby4ever

 

Najs!. kör du med 2 datorer eller det e bara backup musen när batterierna tar slut i den trådlösa?

 

Kör med två datorer, för närvarande är den ena datorn endast Heroes of might and magic grind men har stora planer även för den (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindhelg. Två öl och lite snask intaget samt inte tränat varken lördag eller söndag men är ändå nöjd. Gick inte ut när jag inte kände för det och har haft bra fokus när jag har spelat. Spelat lite för bra spelare på lite för höga nivåer så själva plusset är ju inte så stort, men ändå mycket nöjd med mitt spel överlag.

 

Har börjat få in open face chinese med irlsen också. Givetvis micro men ändå trevligt då jag föredrar kortspel framför att alla sitter med exempelvis candy crush.

 

Till grinden har man railat först och främst Jackvegas med sin lilla rush där och sen Ultra Music Festival stream från Miami. Får fram lite lyckoämnen i kroppen sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag springer! Blev tvåa i en turre inatt för 8k, och cashade för nästan lika mycket till i fyra andra turrar. FT:ade ongames Championship och blev 19 eller nåt i deras GSOP Mini för 2k. Spelade en monsterpott i den när jag bara syna pre med JJ i MP, flopp J86, synade ett bet, turn Q, synar igen, river 7 och han betar 100k jag har typ 200k+ och stoppar in, funderade lite på syn men tog ett skott :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt produktiv meckmåndag hittills, om än spewig sådan.

 

Under tiden man väntat på action har jag hunnit med att äta (inte en självklarhet att få i sig innan/under dagspasset), boka biljett till Louie CK på lördag (kollade inte datum och råkade krocka med en väns födelsedagsfest, men han visade fin förståelse då han vet hur såsig jag är, dyker bara upp senare), ska göra premiär på min första ufc-gala med lite pf-folk, beställt nya kosttillskott etc, betalat räkningar, premiliminärt styrt upp en träningsmatch för fotbollslaget samt ska nu börja kika på lite sista minuten resor.

 

Löjligt nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du inte har koll på UFC va? Rekar dig verkligen isf att åtminstone kolla alla Alex matcher i UFC, några av Mousasis senaste utanför UFC, och iaf en match per fighter i dem största 5-6 matcherna.

 

Efter det ser du till att betta på större delen av galans matcher. Även om det bara är småbets gör det galan mycket roligare. Om du ska dit med PFare så lär det inte vara brist på bets gissar jag dock :roll:

 

Har läst att det var sinnessjuka köer senaste galan och att Globen skötte det kasst så var i ordentlig tid om ni vill se alla matcherna.

 

Tyvärr är det en urusel gala och på förhand en av det senaste årets absolut sämsta. Men det kan ändå bli bra matcher när det väl är dags för fight. Hoppas innerligt att inte Alex eller Mousasi skadar sig!

 

Det är även trist att dem gett Reza Madadi en så bra motståndare som Michael Johnson. Det är sannolikt alldeles för tidigt för Reza :( Men bra att dem satte svenskarna Abedi och Yousef mot varandra, båda hade högst sannolikt förlorat om dem mött någon annan, nu har iaf båda en chans att få åtminstone en match till i UFC :mrgreen: Sannolikt Abedi. Yousef är en av dem som förtjänat en plats i UFC minst på mycket länge och Abedi lär döda honom i första ronden.

 

GL HF

 

ps jag kan knappt vänta på att Alex går match igen!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger pf om den här? Smaklös eller mysig sommarmöbel? Kanske både och?

 

263zbxc.jpg

 

9h74sx.jpg

 

Antar att du inte har koll på UFC va? Rekar dig verkligen isf att åtminstone kolla alla Alex matcher i UFC, några av Mousasis senaste utanför UFC, och iaf en match per fighter i dem största 5-6 matcherna.

 

Efter det ser du till att betta på större delen av galans matcher. Även om det bara är småbets gör det galan mycket roligare. Om du ska dit med PFare så lär det inte vara brist på bets gissar jag dock :roll:

 

Har läst att det var sinnessjuka köer senaste galan och att Globen skötte det kasst så var i ordentlig tid om ni vill se alla matcherna.

 

Tyvärr är det en urusel gala och på förhand en av det senaste årets absolut sämsta. Men det kan ändå bli bra matcher när det väl är dags för fight. Hoppas innerligt att inte Alex eller Mousasi skadar sig!

 

Det är även trist att dem gett Reza Madadi en så bra motståndare som Michael Johnson. Det är sannolikt alldeles för tidigt för Reza :( Men bra att dem satte svenskarna Abedi och Yousef mot varandra, båda hade högst sannolikt förlorat om dem mött någon annan, nu har iaf båda en chans att få åtminstone en match till i UFC :mrgreen: Sannolikt Abedi. Yousef är en av dem som förtjänat en plats i UFC minst på mycket länge och Abedi lär döda honom i första ronden.

 

GL HF

 

ps jag kan knappt vänta på att Alex går match igen!!

 

Haha, du låter som mig när någon rando tar upp NBA. Har inte så höga förväntningar på någon speciell del av galan i sig, men kul grej att pröva på iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...