NikLasVegas Postad 19 Juni , 2011 Rapport Share Postad 19 Juni , 2011 Mike du står ju med på 3e plats i aftonbladet i att tjäna mest pengar som ung Hade ni roligt igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Då bockar man av den: PokerStars Game #63595508534: Tournament #406258079, $13.77+$1.23 USD Hold'em No Limit - Level V (75/150) - 2011/06/20 17:13:49 ET Table '406258079 7' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: MAFFIP (631 in chips) Seat 2: loonylofty (3135 in chips) Seat 3: smaragdar (785 in chips) Seat 4: grevlad (1650 in chips) Seat 5: Aequitas07 (2000 in chips) Seat 6: Marlboro3man (2615 in chips) Seat 7: Chavarov (1245 in chips) Seat 8: GILLIS (1450 in chips) Seat 9: maggas (2495 in chips) loonylofty: posts small blind 75 smaragdar: posts big blind 150 *** HOLE CARDS *** Dealt to GILLIS grevlad: raises 1500 to 1650 and is all-in Aequitas07: folds Marlboro3man: folds Chavarov: folds GILLIS: calls 1450 and is all-in maggas: folds MAFFIP: calls 631 and is all-in loonylofty: folds smaragdar: calls 635 and is all-in Uncalled bet (200) returned to grevlad *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** grevlad: shows (a full house, Nines full of Sevens) GILLIS: shows (four of a kind, Sevens) Ggod collected 1330 from side pot-2 smaragdar: shows (two pair, Sevens and Fives) GILLIS collected 462 from side pot-1 MAFFIP: shows (two pair, Sevens and Fives) GILLIS collected 2599 from main pot smaragdar finished the tournament in 122nd place MAFFIP finished the tournament in 123rd place *** SUMMARY *** Total pot 4391 Main pot 2599. Side pot-1 462. Side pot-2 1330. | Rake 0 Board Seat 1: MAFFIP (button) showed and lost with two pair, Sevens and Fives Seat 2: loonylofty (small blind) folded before Flop Seat 3: smaragdar (big blind) showed and lost with two pair, Sevens and Fives Seat 4: grevlad showed and lost with a full house, Nines full of Sevens Seat 5: Aequitas07 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Marlboro3man folded before Flop (didn't bet) Seat 7: Chavarov folded before Flop (didn't bet) Seat 8: GILLIS showed and won (4391) with four of a kind, Sevens Seat 9: maggas folded before Flop (didn't bet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Hoppar in något sent i diskussionen, men för mig slutade Full Tilt funka via Bahnhof, och det var helt klart något problem mellan Bahnhof och Full Tilts servrar, för de bekräftade från Bahnhofs sida att jag inte var ensam om problem med just Tilt. De försökte kontakta tilts support, men det gick inget vidare. Löste problemet genom att flytta, men var utan Tilt i typ 11 veckor eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Hoppar in något sent i diskussionen, men för mig slutade Full Tilt funka via Bahnhof, och det var helt klart något problem mellan Bahnhof och Full Tilts servrar, för de bekräftade från Bahnhofs sida att jag inte var ensam om problem med just Tilt. De försökte kontakta tilts support, men det gick inget vidare. Löste problemet genom att flytta, men var utan Tilt i typ 11 veckor eller nåt sånt. ok, tack för infon. verkar va nåt strul med leverantören då, vet inte exakt vilken dom har här. får be mamma flytta så jag kan lira grytor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 får be mamma flytta så jag kan lira grytor! Man glömmer lätt hur små ni pojkar är på det här forumet... men så blir man brutalt påmind om hur jävla gammal man är emellanåt. Ban imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 ok, tack för infon. verkar va nåt strul med leverantören då, vet inte exakt vilken dom har här. får be mamma flytta så jag kan lira grytor! Du kan kika vad du har för leverantör via typ speedtest.net eller göra en whois på ditt ip-nummer om du är osäker. Då vet du iaf om problemet kan va Bahnhof-relaterat eller nåt annat. Helt klart jättetråkigt att inte komma in där man helst grindar. Fick lov att vänja mig vid massa skumma klienter, typ stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Man glömmer lätt hur små ni pojkar är på det här forumet... men så blir man brutalt påmind om hur jävla gammal man är emellanåt. Ban imo. haha nänä jag hyr ut min lägenhet för jag pluggar i annan stad, bor hos föräldrarna över sommarn. Är snart mittemellan 20 o 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Du kan kika vad du har för leverantör via typ speedtest.net eller göra en whois på ditt ip-nummer om du är osäker. Då vet du iaf om problemet kan va Bahnhof-relaterat eller nåt annat. Helt klart jättetråkigt att inte komma in där man helst grindar. Fick lov att vänja mig vid massa skumma klienter, typ stars svårt att vinna på stars som bekant. de har stockholms stadsnät här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Var ett tag sen han gjorde något ens halvbra men here you go.. http://rapradar.com/2011/06/13/new-music-lil-wayne-%E2%80%9Cdear-anne-stan-pt-2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulpfisk Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 http://www.lilwaynehq.com/2011/06/13/video-mtv2-presents-lil-wayne-unplugged/#comments mkt bra! Skön version på hail mary Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Juni 2011 har varit en obehagligt bra månad i mitt liv, väldokumenterad med bilder som jag ska dela med mig av här bara för att jag inte skrivit här på hundra år. Åker till Barcelona på fredag, om någon härifrån befinner sig därnere så hör gärna av er! MVH SONY DSC TUSSMAN89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Vad är det för kamera bilderna är tagna med? Sony DSC? Mvh, Vi ses i barca Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 relativt säker på att sony dsc är minneskortet tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Ingen fattar pokerproffset(inte padrinos) på dom två sista bilderna... Mvh, Livedankan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 relativt säker på att sony dsc är minneskortet tbh Många kameror från Sony heter väl Sony DSC-xxx så det är väl modellnamnet som fattas, DSC borde stå för Digital Still Camera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Många kameror från Sony heter väl Sony DSC-xxx så det är väl modellnamnet som fattas, DSC borde stå för Digital Still Camera nej det är ingen förkortning av något utan SONY DSC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 nej det är ingen förkortning av något utan SONY DSC "Digital Still Camera, a prefix used by Sony in all Cyber-shot digital camera models" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 "Digital Still Camera, a prefix used by Sony in all Cyber-shot digital camera models" 1-0 till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 "Digital Still Camera, a prefix used by Sony in all Cyber-shot digital camera models" 1-0 till mig ni har tydligen inte padrinos som vän på facebook men i övrigt så var det en mycket fin rättning sdehman =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
splashy Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 ni har tydligen inte padrinos som vän på facebook men i övrigt så var det en mycket fin rättning sdehman =) duzak, 100 - schumme, 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 mycket fina bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Hoj padrulaf! NikLasVegas bokade precis en sneresa till Paris på måndag åt theofficese. Vi ska säga bonjour, äta baguette, och gå på Crystal Castles spelning. Hakar ni? Mvh, Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Hoj padrulaf! NikLasVegas bokade precis en sneresa till Paris på måndag åt theofficese. Vi ska säga bonjour, äta baguette, och gå på Crystal Castles spelning. Hakar ni? Mvh, Barcelona Hoj! Åker bort på tisdag så går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Juni 2011-albumet har man väl grindat ett par gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts