Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Har inte somnat än, hade kul igår!

När jag såg hakkorset på hans hals kom jag att tänka på en sommar för många år sen.

Vi satt på stranden och nån brud ville måla nåt fint på min vänstra överarm med bläckpenna.

Aja.. får la gå då. Tänkte inte så mkt på va hon målade medan jag satt o snackade med polare.

När det var klart såg jag att hon hade målat dit ett riktigt stort hakkors, som ett skämt. Tyckte väl inte det var så där jättekul, men men, får la ta bort det när man kommer hem tänkte jag. Målningen såg dock väldigt mycket ut som en riktig tatuering.

Ca en timme senare har jag tagit på mig t-shirten och kör hem med polarna. Alla är hungriga så vi stannar vid mac-driven och jag har vänsterarmen vilandes mot dörren med rutan nerdragen.

Det här var på den tiden då en faktisk person tog emot ens beställning istället för en kom-radio.

Hon såg riktigt nervös ut tyckte jag och fattade inte varför. Hon fumlade med beställningen, stammade fram orden osv.

Först när vi kommer hem och jag kollar i spegeln så inser jag att hakkorset syntes väldigt tydligt på armen och hon måste ha blivit riktigt nervös över iraniern med ett hakkors tatuerat på armen.

Postad
just beställt min första onepiece lagom till att det blir lite retro sådär men det gör inget för min är tightare än alla eras!

moose-onepiece.jpg&w=228&h=580

haha vilken grej, langa bild med den på sen ;-)

Postad

Idag körde jag ett HIT-pass på friskis o svettis, dog typ. sen gick jag till "skolan", sen kollade jag på spåret och skavlan, OD:ade på godis och vann ett parti TP. Bra dag.

AIK e sjuka i huvve

Postad
Idag körde jag ett HIT-pass på friskis o svettis, dog typ. sen gick jag till "skolan", sen kollade jag på spåret och skavlan, OD:ade på godis och vann ett parti TP. Bra dag.

AIK e sjuka i huvve

Ungefär som min dag om man byter ut HIT mot shopping och OD på godis mot OD på kvarg! Och TP mot Californication...

Postad
Okej, min Samsung LED gav upp igår, så blir väl till att köpa en ny på ditt vis. Vad kostade den där rackaren?

25600 tror jag, gått ner 7 sen jag började kolla på den för hundra år sen :) Finns obv bättre men är löjligt nöjd!

Postad
såg the kings speech idag, så jävla bra!

+1!

Sån jävla fin framgång för bröderna Weinstein och deras Miramax. Efter mycket om och men lyckades de köpa tillbaka sitt livsverk från Disney.

Postad
FYP

HF Mr. Tramadoktor...

Tyty. Forsta dagen dansade jag runt ensam i sommarregn pa akropolis topp, sedan fick aka runt nerkyld inlindad i en matta pa ett turisttag runt athens gator. At pa nagon helt overlagsen resturang ocksa, 9 ratters eller vad det nu sluitade pa, olika vin till varje ratt sa var man ratt fin sen. Sjukaste smaksensationen (jara!) jag upplevt iaf

Postad
dumstrut på men jag har åkt på det där jävla system defender på min dator. avg verkar inte hitta nåt, nån som vet bästa sättet att få bort?

Om du fortfarande inte fått bort det så är malwarebytes det bästa.

Postad

haft det 2 ggr, finns bra guider på några forum. man tankar nåt som heter typ cckill först sen antimalwaregrejen. efter du tagit bort viruset, släng antimalwarebytes och cckill och allt annat skit, dom tar bort mer än man behöver. har pajat min laptop beyond repair på att dom tror allt e infekterat och sådär. så det e iaf mitt tips.

hnr'a

Postad
Hm, han är shysst. Känner du han också eller?

Har ju sett honom mycket här men känner honom inte direkt. Spelade spel med killen en gång omss 8-)

Tjena Lulaf! Förklaring till detta supporterskap?

Mamma e därifrån trakten och vi var där uppe med mina kusiner 96 när luleå vann sm-guld och dom va stenhårda fans så då blev man ju hookad. ska erkänna att jag är lite medgångssupporter nuförtiden men va stort lulefan i högstadiet och gymnasiet.