padrinosftw Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 Tjena Mikael. Kommer du inte upp o säger hej till mig nästa gång du är på Krukan är du en tramadoltablett... Lol, det stadiet jag var i de senaste gångerna så kan jag lova att du inte ville ha med mig att göra Men next time, surebox osv! Citera
ulaf Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 tycker jag är jobbigt mörk under ögonen, känner mig gammal och ful, nån vitamin-grej eller nåt? edit: är väldigt ljuskänslig ibland också Citera
Teh_MoUsE Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 tycker jag är jobbigt mörk under ögonen, känner mig gammal och ful, nån vitamin-grej eller nåt? edit: är väldigt ljuskänslig ibland också Järnbrist, Lite sömn och vätskebrist. Citera
ulaf Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Järnbrist, Lite sömn och vätskebrist. ok ty, tror att järnet kan va boven i dramat. käkar ganska lite rött kött, järn i det va? såg på nån lista att tuggummi är järnrikt kanske ska börja kötta på det! Citera
JohanSmb Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 ok ty, tror att järnet kan va boven i dramat. käkar ganska lite rött kött, järn i det va? såg på nån lista att tuggummi är järnrikt kanske ska börja kötta på det! järnet är boven för oss många, mestadels pgr att vi dricker mjölk till maten, vilket gör att kroppen inte tar upp järnet, så tänk på det! Citera
papiPope Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 hittat amandavardet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 12345678910!! Pax att slängkyssen var till mig! Citera
Luap Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 12345678910!! Pax att slängkyssen var till mig! Vill verkligen knullmörda henne. ASD/(TIYAUDISASD Citera
papiPope Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Vill verkligen knullmörda henne. ASD/(TIYAUDISASD Jag hoppas jag skojade Skulle nog inte gå så långt att knullmörda, för då måste man ju ligga med henne:cry: Citera
Starfitter Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Jag hoppas jag skojade Skulle nog inte gå så långt att knullmörda, för då måste man ju ligga med henne lvl va? Efebofili ftw:oops: Citera
papiPope Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 lvl va? Efebofili ftw:oops: oj:oops: edit: eller vänta nu, har jag missuppfattat det ordet helt? Citera
datob_83 Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 tycker jag är jobbigt mörk under ögonen, känner mig gammal och ful, nån vitamin-grej eller nåt? edit: är väldigt ljuskänslig ibland också Har du provat denna? Fungerar väldigt bra faktiskt! Hoppas du får ordning på det! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=706875 Citera
ulaf Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Har du provat denna? Fungerar väldigt bra faktiskt!Hoppas du får ordning på det! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=706875 tackartackar Luap uttryckte det bra angående videon tyckte jag nog Citera
sexyterran Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 ulaf jag blir av med mina säckar om jag solar... e nog inte riktigt din grej men man kan testa allt en gång! solarium blire ju isåfall nu nära e vinter Citera
padrinosftw Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 provade precis mina nya rosa shorts, vart så nöjd att jag studsdansade genom hela huset till jedi mind tricks ingen såg! edit: office shorts Citera
padrinosftw Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Killen hade varit rätt nitig i 307 händer innan Game # 2111931102 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Gador" Game ended 2011-03-04 19:41:53 GMT+01:00 Players: fi (EUR 202,38 in seat 1) amiofsweden (EUR 161,90 in seat 2) Dealer: fi Big Blind: amiofsweden (1,00) Small Blind: fi (0,50) amiofsweden was dealt: - fi Raise (2,50) amiofsweden Call (2,00) Flop - - amiofsweden Check fi Bet (4,50) amiofsweden Call (4,50) Turn - - - amiofsweden Check fi Bet (7,00) amiofsweden Call (7,00) River - - - - amiofsweden Check fi Bet (21,75) amiofsweden Raise (74,50) fi All-In (166,13) amiofsweden All-In (72,90) fi Payback (40,48) fi shows: - (high card jack) amiofsweden shows: - (a straight, eight high) amiofsweden wins: EUR 323,05 (with a straight, eight high) Rake: EUR 0,75 Citera
ulaf Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 ulaf jag blir av med mina säckar om jag solar... e nog inte riktigt din grej men man kan testa allt en gång! solarium blire ju isåfall nu nära e vinter nä inte min grej men jag var faktiskt precis och solade! det var varmt och gott iaf! blev brun =) och när man svettas luktar det som på playan Citera
padrinosftw Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Poker SM jagar mig fortfarande. Häromdagen på apoteket glömmer jag kortet i maskinen, kassörskan ropar efter mig och säger "glöm inte kortet" varpå okänd gubbe bakom säger "annars kan jag ta det". "Jodu, kör på är ändå tomt som vanligt" kändes som gtosvar, det oväntade var "nene, den går jag inte på, har ju läst om dig i tidningen pokermästaren" och kassörskan blixtar med "ja det var därifrån jag kände igen dig!" Bara i Åkersberga... Andra var en relativt bra vän som var nyfiken på poker osv, frågade vad jag skulle göra med vinstpengarna. "Inget särskilt", "men vadå, ska du bara lägga 245 miljoner på hög eller!?" Citera
padrinosftw Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 var han sverigedemokrat? Hade misstänkt att han körde en sådan SD-level men det liras inte så höga levelstejks här edit varför har du färjanhåkan som avatar? Citera
ulaf Postad 5 Mars , 2011 Rapport Postad 5 Mars , 2011 edit varför har du färjanhåkan som avatar? lol! Citera
padrinosftw Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Har inte somnat än, hade kul igår! Citera
jagarn7 Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Poker SM jagar mig fortfarande. Häromdagen på apoteket glömmer jag kortet i maskinen, kassörskan ropar efter mig och säger "glöm inte kortet" varpå okänd gubbe bakom säger "annars kan jag ta det". "Jodu, kör på är ändå tomt som vanligt" kändes som gtosvar, det oväntade var "nene, den går jag inte på, har ju läst om dig i tidningen pokermästaren" och kassörskan blixtar med "ja det var därifrån jag kände igen dig!" Bara i Åkersberga... Andra var en relativt bra vän som var nyfiken på poker osv, frågade vad jag skulle göra med vinstpengarna. "Inget särskilt", "men vadå, ska du bara lägga 245 miljoner på hög eller!?" haha gött snack! Citera
padrinosftw Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2011 En helgrön första vecka i mars var sweet, swingar inte som en blom direkt dock. Men är ju inte jätteflitig på att få in spel dock... [/img] Citera
Recommended Posts