Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Blir en påhälsning obv :D

Har det nåt med M att göra? Sjuk fråga kanske men tanken bara ploppade upp i huvudet :mrgreen:

Beror lite på hur lång tid jag lyckas övertala irlare att hänga med, men hoppas på minst en månads vistelse där men tror jag får nöja mig med 3v. Självklart är du välkommen om du lyckas slinka undan från alla high roller events osv :D

Hehe, nja lite, hon pratar en del om hur hon saknar Barcelona som stad så tänkte överraska henne med att ta dit henne en vecka när irlarna åkt hem.

edit: fan va sjukt, var helt säker på att du frågade hur länge jag skulle bli där

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Tjena pe-eff

Vi ska ha praktik i april, är det någon som sitter inne på feta kontakter i musikbizzen så hojta! Gärna musikförlag eller någon studio, helst i sthlm!

Råkar veta att Izy gjort om vårt gamla pokerkontor till en musikstudio. Han bara kör...

Vidrigt standard. Så lång kö på Ica att jag börjar bläddra i en pokertidning som fanns på hyllan bredvid. Slår upp en sida och man ser padrinos glada nuna briljera med sin briljans. Då visste man att han var proffs osv...

Postad

Vidrigt standard. Så lång kö på Ica att jag börjar bläddra i en pokertidning som fanns på hyllan bredvid. Slår upp en sida och man ser padrinos glada nuna briljera med sin briljans. Då visste man att han var proffs osv...

Haha jävligt sjukt, kan vara en såsig intervju då jag inte ens orkade ta mig in till stan för att göra den irl utan valde det skönare alternativet email istället. Fick 20 something frågor att svara på, lätt att det blir torrt då :)

Såg precis I rymden finns inga känslor, trots rätt torra skådespelarinsatser gillade jag verkligen filmen. Dödskär i Jennifer också obv, men sån är man ju tyvärr.

åh fyrverkerier!

Postad

OK?

Players:

fi (EUR 159,64 in seat 1)

pokermate (EUR 114,75 in seat 2)

Dealer: fi

Big Blind: pokermate (1,00)

Small Blind: fi (0,50)

pokermate was dealt: :Kb: - :Ab:

fi Raise (2,50)

pokermate Raise (9,00)

fi Call (7,00)

Flop :2b: - :Qh: - :Tb:

pokermate Bet (12,00)

fi Call (12,00)

Turn :2b: - :Qh: - :Tb: - :Kg:

pokermate Check

fi Bet (33,00)

pokermate Call (33,00)

River :2b: - :Qh: - :Tb: - :Kg: - :2g:

pokermate Check

fi Bet (60,00)

pokermate All-In (59,75)

mercuryy Payback (0,25)

fi shows: 7h - 9d (a pair of deuces)

pokermate shows: Kd - Ad (two pairs, kings and deuces)

pokermate wins: EUR 228,75 (with two pairs, kings and deuces)

Rake: EUR 0,75

Postad

checka turn e kallt för check-shove e idioti eftersom du har sjukt stark hand, check-syn e inte bra för då måste du checka river med och då kan han bara checka bakom massa du fått värde av OM du gått 3tunna för value. alt check-syn om han shovar turn

facit yo

Postad

Bra smak!

Måste bara få braga om att när han uppträde under URF så köpte han två kavajer och en skjorta av mig på Dressmann. Kom in med en livvakt och la upp 500 dollar och sa: det här vill jag ha kläder för. :-)

Postad
Såg en gammal kompis i nya Dressman reklamen. Stort!

Edit: Vad tar ni mer för valutor på Dressman. Baht?

När jag jobbade där, vilket var 2006, så kunde man som kund betala med kronor, dollar, euro och alla skandinaviska valutor. Vet inte hur det är nu.

Postad
Bra smak!

Måste bara få braga om att när han uppträde under URF så köpte han två kavajer och en skjorta av mig på Dressmann. Kom in med en livvakt och la upp 500 dollar och sa: det här vill jag ha kläder för. :-)

stort! har egentligen bara hört den här låten dock men den är ju övermänsklig

Postad

Hej pf ledsen att jag är så tyst här fortfarande, så bekvämt att skriva av sig på det andra stället bara.

Men iaf, om någon bryr sig om sådant så har jag börjat komma igång med spelandet igen. Hittills bara 5 speldagar den här månaden men 11,6k händer varav 4,5k idag, vore skönt om man kunde få in den volymen varje dag men man är ju inte född i Linköping direkt.

Tränar fem dagar i veckan också men no worries, är fortfarande fet. Sen har polarna börjat använda termen office-shorts utan att förstå varför vilket jag finner underhållande åtminstone.

Har blivit en snäppet sämre människa också tror jag :S

Postad

Nu har jag inte följt denna dagbok jättenoga men kände igen inledningen från intervjun när jag bläddra igenom first poker idag och tyckte det var häftigt att se! Bara att gratulera till framgångarna !

Postad
Nu har jag inte följt denna dagbok jättenoga men kände igen inledningen från intervjun när jag bläddra igenom first poker idag och tyckte det var häftigt att se! Bara att gratulera till framgångarna !

Det tackar vi för (= Gl själv!