Roob Postad 23 Maj , 2009 Rapport Share Postad 23 Maj , 2009 haha nu kan du gå till tvn igen 3-3, gogogogogo wiiiiiiings! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2009 haha nu kan du gå till tvn igen 3-3, gogogogogo wiiiiiiings! Jojo, here we go! Edit: sportsbettingaments, suck suck hockeypuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 23 Maj , 2009 Rapport Share Postad 23 Maj , 2009 Gooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2009 Gooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Jag är inte sådär jättebra när tequila kommer in i bilden. Tokfest igår i en jävla lada, hardcore style. Båda tjejerna var där och allt vart rätt kul, men jävlar.. Inser nu att jag glömde systemkameran där btw, inte så bra. #¤%/()josngap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Jag är inte sådär jättebra när tequila kommer in i bilden. Tokfest igår i en jävla lada, hardcore style. Båda tjejerna var där och allt vart rätt kul, men jävlar.. Inser nu att jag glömde systemkameran där btw, inte så bra. #¤%/()josngap högdalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Varit lite nere pga pokern men Natalie Portmans rap muntrade upp mig, hittar tyvärr ingen länk men här har ni texten: interviewer: we're sitting here with film star natalie portman natalie: hello i: so natalie, what's a day in the life of natalie portman like? n: do you really want to know? i: please, tell us i don't sleep motherfucker off that yak and that durban doin 120 gettin head while i'm swervin (damn natalie you a crazy chick yo shut the fuck up and suck my dick i bust in dudes mouth like gushers motherfucker roll up on nbc and smack the shit out of jeff zucker (what you want natalie?) to drink and fight! (what you need natalie?) to fuck all night! dont touch me when i'm crazy off that airplane glue put my foot down your throat til your shit's in my shoe leave you screamin, pay for my dry cleanin fuck your man, it's my name that hes screamin i: im sorry natalie, are we to believe you condone driving while intoxicated? n: i never said i was a role model i: but what about the kids that look up to you, do you have a message for them all the kids lookin up to me can suck my dick it's portman motherfucker drink til i'm sick slit your throat and pour nitrous down the hole watch you laugh and cry while i laugh you die and all the dudes, you know im talkin to you (we love you natalie) i want to fuck you too (p!) is for portman! (p!) is for pussy! i'll kill your fuckin dog for fun so don't push me i: wow, natalie, i'm surprised all this from a harvard graduate n: well theres a lot you may not know about me i: really, uh, such as? when i was in harvard i smoked weed everyday i cheated every test and snorted all the yay i got a def posse, you got a bunch of dudes i'll sit right down on your face and take a shit! natalie you are a badass bitch (hell yeah!) and i always pay for your dry cleanin when my shit gets in your shoe (what!!!) and as for the drug use, well i can vouch for that my dick is scared of you, ohhhhhh i: okeedoke, natalie, one final question, if you could steal a smooch from any guy in hollywood, who would i- (slam) n: no more questions WHAT!!! Finns på Lonely Island skivan (= BUMP Den är så grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 högdalen? What? Nope, utkanten av Åkersberga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 BUMP Den är så grym! Word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Word Hur är skivan annars? Jag älskar I'm on a boat men jizz in my pants var inte alls lika bra i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Hur är skivan annars? Jag älskar I'm on a boat men jizz in my pants var inte alls lika bra i mitt tycke. Jizz in my pants var den jag såg först på SNL, tyckte den var bra kul då, jävligt uttjatad nu dock obv. Skivan är OK, brukar ha den på repeat men den är rätt ojämn. Nathalies rap är det största guldkornet imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Jizz in my pants var den jag såg först på SNL, tyckte den var bra kul då, jävligt uttjatad nu dock obv. Skivan är OK, brukar ha den på repeat men den är rätt ojämn. Nathalies rap är det största guldkornet imo Jag räknade inte direkt med att den skulle toppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Jag räknade inte direkt med att den skulle toppas... We like sportz är oskönt skön, Who said were wack och Lazy Sunday funkar. Hela skivan beror mest på vilket humör man är på (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Vadå, dick in a box är ju riktigt skön oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Vadå, dick in a box är ju riktigt skön oxå Givet ju, tänkte inte ens på att man kunde ha missat den. Motherlover kissar på dick in a box dock, finns inte på skivan though. Btw, är det du som blir slappad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Givet ju, tänkte inte ens på att man kunde ha missat den. Motherlover kissar på dick in a box dock, finns inte på skivan though. Btw, är det du som blir slappad? Den har jag inte hört. Vars hittar man den? youtube i guess... Haha ja det är jag. Fast jag ska inte verka så cool att jag blir slappad. Det är faktiskt bara en framsträckt hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 fick lov att tanka videon. SÅ briljant låt och briljant video. Fan va bra det va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 fick lov att tanka videon. SÅ briljant låt och briljant video. Fan va bra det va Jo den är grym som sagt. Blä, läste just igenom min well, sjukt tråkig och handlade bara om Robert i stort sett. Skulle vilja göra om det egentligen om det hade funnits lite intresse för det (= Borde slagga egentligen, men hatar att gå att lägga mig, speciellt när solen gått upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Varit lite nere pga pokern men Natalie Portmans rap muntrade upp mig, hittar tyvärr ingen länk men här har ni texten: interviewer: we're sitting here with film star natalie portman natalie: hello i: so natalie, what's a day in the life of natalie portman like? n: do you really want to know? i: please, tell us i don't sleep motherfucker off that yak and that durban doin 120 gettin head while i'm swervin (damn natalie you a crazy chick yo shut the fuck up and suck my dick i bust in dudes mouth like gushers motherfucker roll up on nbc and smack the shit out of jeff zucker (what you want natalie?) to drink and fight! (what you need natalie?) to fuck all night! dont touch me when i'm crazy off that airplane glue put my foot down your throat til your shit's in my shoe leave you screamin, pay for my dry cleanin fuck your man, it's my name that hes screamin i: im sorry natalie, are we to believe you condone driving while intoxicated? n: i never said i was a role model i: but what about the kids that look up to you, do you have a message for them all the kids lookin up to me can suck my dick it's portman motherfucker drink til i'm sick slit your throat and pour nitrous down the hole watch you laugh and cry while i laugh you die and all the dudes, you know im talkin to you (we love you natalie) i want to fuck you too (p!) is for portman! (p!) is for pussy! i'll kill your fuckin dog for fun so don't push me i: wow, natalie, i'm surprised all this from a harvard graduate n: well theres a lot you may not know about me i: really, uh, such as? when i was in harvard i smoked weed everyday i cheated every test and snorted all the yay i got a def posse, you got a bunch of dudes i'll sit right down on your face and take a shit! natalie you are a badass bitch (hell yeah!) and i always pay for your dry cleanin when my shit gets in your shoe (what!!!) and as for the drug use, well i can vouch for that my dick is scared of you, ohhhhhh i: okeedoke, natalie, one final question, if you could steal a smooch from any guy in hollywood, who would i- (slam) n: no more questions WHAT!!! Finns på Lonely Island skivan (= Natalie är hetare än het. Länken gick inte o bädda in. http://www.youtube.com/watch?v=KpMPFGBtE7Q Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 SuperTequila: het vet jag inte, men definitivt top3 charmigaste (= Gracias för länken btw. - CL final på onsdag, var nära på att få biljett men blev tyvärr inte så. Kommer ihåg CL finalen i Milano för ett par år sen, Bayern - Valencia. Det var så tokigt jävla drag på gatorna, Bayern fansen klättrade upp på statyer och var allmänt högljudda, men Valencias sång och bomber gjorde ändå störst intryck Synd att man inte var så het på att ha med sig kameran på den tiden... Kommer ihåg att Bjärred missade straff men Bayern vann ändå, good timez. Håller på Barcelona i den här matchen, mest för att jag tycker att de förtjänar det i år samt att jag aldrig skulle kunna unna Man U det här. Det kommer bli riktigt svårt tyvärr, har en del investerat i matchen så jag kommer bli nöjd oavsett om man säger så (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Hahaha fyfan! Årtusendets skönaste frilla! SuperTequila: het vet jag inte, men definitivt top3 charmigaste (=Gracias för länken btw. - CL final på onsdag, var nära på att få biljett men blev tyvärr inte så. Kommer ihåg CL finalen i Milano för ett par år sen, Bayern - Valencia. Det var så tokigt jävla drag på gatorna, Bayern fansen klättrade upp på statyer och var allmänt högljudda, men Valencias sång och bomber gjorde ändå störst intryck Synd att man inte var så het på att ha med sig kameran på den tiden... Kommer ihåg att Bjärred missade straff men Bayern vann ändå, good timez. Håller på Barcelona i den här matchen, mest för att jag tycker att de förtjänar det i år samt att jag aldrig skulle kunna unna Man U det här. Det kommer bli riktigt svårt tyvärr, har en del investerat i matchen så jag kommer bli nöjd oavsett om man säger så (= Oj, var ju inte många inlägg jag hann skriva i din dagbok. Glory glory din lilla råtta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Haha, tare lilla lugna nu meta (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Haha, tare lilla lugna nu meta (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Comebacken är nära nu, dags för lite onlinegrind redan i nästa vecka tror jag. Gl me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts