Gå till innehåll

Padrinos

padrinosftw

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vidrigt bra fylla igår. Jerre kan dricka iaf, måste man ge henne...

Båda var mer än taggade på den tänkta utgången ikväll med ulaf och officarna. Hon har redan träffat sexyterran någon gång och var jävligt nyfiken på resten varpå jag självklart höjde upp alla till skyarna för att få henne extra taggade. Fick henne att ringa till niklasvegas och sexy på förmiddagen, båda var mer än negativa och det slutade till sist med att alla skulle sikta in på att spela ikväll istället.

Jag då? Blir utgång med irlare men ingen jerrp då hon inte kommer så bra överens med dom :) Ska ta mig några timmars powernap först nu bara.

Same. Även ikväll tror jag på att gå ut :)

All these lies... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vidrigt bra fylla igår. Jerre kan dricka iaf, måste man ge henne...

Båda var mer än taggade på den tänkta utgången ikväll med ulaf och officarna. Hon har redan träffat sexyterran någon gång och var jävligt nyfiken på resten varpå jag självklart höjde upp alla till skyarna för att få henne extra taggade. Fick henne att ringa till niklasvegas och sexy på förmiddagen, båda var mer än negativa och det slutade till sist med att alla skulle sikta in på att spela ikväll istället.

Jag då? Blir utgång med irlare men ingen jerrp då hon inte kommer så bra överens med dom :) Ska ta mig några timmars powernap först nu bara.

All these lies... :(

Ångrat mig. Ska nog ut. Hakar du? Ta med jerrp!

Länk till kommentar

Machete don't text, orkar inte skriva nå långt just nu!

igår va vi på ace, kul! blev full och härlig

Jag ska vara helt ärlig. Minns ingenting av från när vi kom in på ace och framåt. Rätt sjukt att just igår får man sin värsta minneslucka nånsin. Du får gärna berätta lite vad som hände därinne. När vi drog hem osv...

Scott Pilgrim vs the world är en riktigt sjuk film :)

Känns som att min tunga är av på riktigt

Jag ska klippa din tung, din knullfilur...

Länk till kommentar

TVn har börjat strula och känns allmänt trött. Så sjukt att den var top of the line för 3½ år sen men nu är helt värdelös...

Funderar på den här: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=596340

4pwnl2.jpg

15k kr

55" LED-bakgrundsbelyst LCD-TV

HD ready 1080p

TFT aktiv matris

1920 x 1080

TruMotion 100Hz

Dynamisk kontrast: 3000000:1

____

Men drömmer om den här...

http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/tv-55-tum-och-storre/lg-55lx950n/138058.5290/

lg-55lx950n(138058)-Large.jpg

30k kr

55-tums Full HD LED-TV

10 000 000:1 kontrast

Tru Motion 400 Hz

3D-kompatibel

Länk till kommentar

Noterat. Fan va fin den är... Försöker intala mig att det ska bli min sista spew på länge, men vet hur stor lögn det är. Köket ska liksom göras om, ny soffa, ny matta, gardiner osv.

Poker då. Är upp €300 eller något utan rb på 18k händer :) Fan va löjligt. November ska bli grindmånad på riktigt nu.

Länk till kommentar

Noterat. Fan va fin den är... Försöker intala mig att det ska bli min sista spew på länge, men vet hur stor lögn det är. Köket ska liksom göras om, ny soffa, ny matta, gardiner osv.

Poker då. Är upp €300 eller något utan rb på 18k händer :) Fan va löjligt. November ska bli grindmånad på riktigt nu.

Syn

Länk till kommentar

Jag ska vara helt ärlig. Minns ingenting av från när vi kom in på ace och framåt. Rätt sjukt att just igår får man sin värsta minneslucka nånsin. Du får gärna berätta lite vad som hände därinne. När vi drog hem osv...

Var också sådär lagom dyng hela tiden. jag fastna för nån latinotjej och försökte dansa med henne till hon stack, och när jag sprang efter fick jag inte komma in igen :D

hade kul!

Länk till kommentar