ulaf Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 welcome back , vad tyckte du om jersey shore då? grymt! vinny är coolast såklart men tror inte ramona gillade honom så mycket som hon försökte få det att se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 grymt! vinny är coolast såklart men tror inte ramona gillade honom så mycket som hon försökte få det att se ut I säsong 1 var Vinny mest sympatisk, men jag föredrar Pauly D nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 I säsong 1 var Vinny mest sympatisk, men jag föredrar Pauly D nu. han är go om man kan se förbi frillan, är fortfarande inte över den. edit: trots frånvaro är man ohotad trea på inläggslistan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Är det någon som ska ut imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 14h sömn, riktigt bra avsnitt av IASIP och community, på väg att hämta ut lite kläder, plussade på spelet idag och ulaf lockar med utgång imorrn Är det någon som ska ut imorgon? Jag är sjukt sugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Same. Även ikväll tror jag på att gå ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Vidrigt bra fylla igår. Jerre kan dricka iaf, måste man ge henne... Båda var mer än taggade på den tänkta utgången ikväll med ulaf och officarna. Hon har redan träffat sexyterran någon gång och var jävligt nyfiken på resten varpå jag självklart höjde upp alla till skyarna för att få henne extra taggade. Fick henne att ringa till niklasvegas och sexy på förmiddagen, båda var mer än negativa och det slutade till sist med att alla skulle sikta in på att spela ikväll istället. Jag då? Blir utgång med irlare men ingen jerrp då hon inte kommer så bra överens med dom Ska ta mig några timmars powernap först nu bara. Same. Även ikväll tror jag på att gå ut All these lies... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Vidrigt bra fylla igår. Jerre kan dricka iaf, måste man ge henne... Båda var mer än taggade på den tänkta utgången ikväll med ulaf och officarna. Hon har redan träffat sexyterran någon gång och var jävligt nyfiken på resten varpå jag självklart höjde upp alla till skyarna för att få henne extra taggade. Fick henne att ringa till niklasvegas och sexy på förmiddagen, båda var mer än negativa och det slutade till sist med att alla skulle sikta in på att spela ikväll istället. Jag då? Blir utgång med irlare men ingen jerrp då hon inte kommer så bra överens med dom Ska ta mig några timmars powernap först nu bara. All these lies... Ångrat mig. Ska nog ut. Hakar du? Ta med jerrp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2010 Har väntat på en lång ulafrapport sen återkomsten. Glad i hågen loggar man in varje morgon och möts endast av ångest och besvikelse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Har väntat på en lång ulafrapport sen återkomsten. Glad i hågen loggar man in varje morgon och möts endast av ångest och besvikelse Machete don't text, orkar inte skriva nå långt just nu! igår va vi på ace, kul! blev full och härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 posthunt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Kan bjuda på en bild från vår halloween-maskerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Scott Pilgrim vs the world är en riktigt sjuk film Känns som att min tunga är av på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Machete don't text, orkar inte skriva nå långt just nu! igår va vi på ace, kul! blev full och härlig Jag ska vara helt ärlig. Minns ingenting av från när vi kom in på ace och framåt. Rätt sjukt att just igår får man sin värsta minneslucka nånsin. Du får gärna berätta lite vad som hände därinne. När vi drog hem osv... Scott Pilgrim vs the world är en riktigt sjuk film Känns som att min tunga är av på riktigt Jag ska klippa din tung, din knullfilur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Scott Pilgrim vs the world är en riktigt sjuk film Känns som att min tunga är av på riktigt +1 stört bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 TVn har börjat strula och känns allmänt trött. Så sjukt att den var top of the line för 3½ år sen men nu är helt värdelös... Funderar på den här: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=596340 15k kr 55" LED-bakgrundsbelyst LCD-TV HD ready 1080p TFT aktiv matris 1920 x 1080 TruMotion 100Hz Dynamisk kontrast: 3000000:1 ____ Men drömmer om den här... http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/tv-55-tum-och-storre/lg-55lx950n/138058.5290/ 30k kr 55-tums Full HD LED-TV 10 000 000:1 kontrast Tru Motion 400 Hz 3D-kompatibel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Alternativ två typ +++ Har hört att man ska förverkliga sina drömmar om man har chansen. Du teasar bara dig själv genom att posta alt2, och sedan skita i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Noterat. Fan va fin den är... Försöker intala mig att det ska bli min sista spew på länge, men vet hur stor lögn det är. Köket ska liksom göras om, ny soffa, ny matta, gardiner osv. Poker då. Är upp €300 eller något utan rb på 18k händer Fan va löjligt. November ska bli grindmånad på riktigt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Noterat. Fan va fin den är... Försöker intala mig att det ska bli min sista spew på länge, men vet hur stor lögn det är. Köket ska liksom göras om, ny soffa, ny matta, gardiner osv. Poker då. Är upp €300 eller något utan rb på 18k händer Fan va löjligt. November ska bli grindmånad på riktigt nu. Syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 översynar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Jag ska vara helt ärlig. Minns ingenting av från när vi kom in på ace och framåt. Rätt sjukt att just igår får man sin värsta minneslucka nånsin. Du får gärna berätta lite vad som hände därinne. När vi drog hem osv... Var också sådär lagom dyng hela tiden. jag fastna för nån latinotjej och försökte dansa med henne till hon stack, och när jag sprang efter fick jag inte komma in igen hade kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 finns det nån stars-expert som kan berätta hur jag bäst spelar bort 54k FPP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 köp 7k i presentkort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 1 November , 2010 Rapport Share Postad 1 November , 2010 finns det nån stars-expert som kan berätta hur jag bäst spelar bort 54k FPP? shop spew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts