Metaddict Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Wingsuiten åker fram på söndag från min balkong lagom efter sundaymillion finalbordsbubblan tänkte jag! Pluswhine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Inte livefredag på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Se till o masa er in. Jag ska hem o natta bönan sen fräser jag in o kör ett nattpass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 jag kommer nog typ till öppning, blir ev 23.10-tåget till uppsala dock. har ju förstått att det är så miljonären jobbar. komma tidigt, tömma stället och dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 28 Maj , 2010 Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 jag kommer nog typ till öppning, blir ev 23.10-tåget till uppsala dock. har ju förstått att det är så miljonären jobbar. komma tidigt, käka middag och dra. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2010 Uppsalabor har så snea uppfattningar... Drar ju bara tidigt när skönt folk kommer : ) Jävlar va meckigt det verkar bli med huset nu osv. Var sjukt mkt lån på skiten plus massa renoveringskostnader osv.. Kollar på kök och massa nya möbler, funderar på att bygga en veranda också. Kommer självklart anlita Sören som konsult. Tror fan jag kommer vara fattigare än någonsin när allt är klart och då får jag ändå huset liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 "Hej dagbok. Vi heter Anton och Mikael. Vi är två jättesnälla killar. Alla på pokerforum tycker vi är roliga. Tjejerna gillar oss också. Vi hamnar aldrig i handgemäng eller munhugg. Våra liv är perfekta. tihi" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 "Hej dagbok. Vi heter Anton och Mikael. Vi är två jättesnälla killar. Alla på pokerforum tycker vi är roliga. Tjejerna gillar oss också. Vi hamnar aldrig i handgemäng eller munhugg. Våra liv är perfekta. tihi" lol va du e bitter, ryck upp dig nu nicke! edit: och tack för omdömet förresten. ironiskt att de två gulaste har de mest perfekta liven imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 edit: och tack för omdömet förresten. ironiskt att de två gulaste har de mest perfekta liven imo Vackert på så många sätt, keep it strong ulle, våga inte klonka osv : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Det kommer kosta mig typ fem tusen att vara i örnsköldsvik 10-16 på onsdag flyg kostar minst 2k, och då flyger jag isf till umeå och tar bussen, och då hinner jag precis inte tillbaka till hemflyget samma dag och måste ta en natt till på hotell... gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Blev tågåkning och vandrarhem 2k-ish har addat supertequila på fejan, fosterställning tills han axeptar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Fudge, här kommer bakfyllan lagom till matchstart. Dags för Ipren och vatten i dödliga mängder Blev tågåkning och vandrarhem 2k-ish har addat supertequila på fejan, fosterställning tills han axeptar! Gjort detsamma, undrar om han ens förstod vem jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Fudge, här kommer bakfyllan lagom till matchstart. Dags för Ipren och vatten i dödliga mängder Gjort detsamma, undrar om han ens förstod vem jag är såg det, du inspirerade mig! skrev ett meddelande och sa mitt kändisnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Någon som har koll på vilka WSOP-ft's som kommer visas på TV? /railarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Blev tågåkning och vandrarhem 2k-ish har addat supertequila på fejan, fosterställning tills han axeptar! stort steg! suttit i valet och kvalet många gånger på fyllan man aldrig vågat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 stort steg! suttit i valet och kvalet många gånger på fyllan man aldrig vågat hehe ja jag ba gjorde't. No fear edit: han ok:a också, han e sneeeel sean banan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Blev tågåkning och vandrarhem 2k-ish har addat supertequila på fejan, fosterställning tills han axeptar! hahaha... insta-accept obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Gjort detsamma, undrar om han ens förstod vem jag är Bilden i vaggan hjälpte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Tror det blir mycket Cc den här veckan. Morgondan blir det lite cg medans de rika PLOar, onsdag lirar jag dag1a, tors eventuellt lir beroende på vilka som ska dit, fredagen tveksam iofs, men lördag söndag helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 har de cg igång medan turrarna rullar? vore ju kungligt att få sitta en timme med ett liveproffs när man bustat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 har de cg igång medan turrarna rullar? vore ju kungligt att få sitta en timme med ett liveproffs när man bustat.Vilken dag spelar du Snusis? Jag spelar nog CG på onsdag och SM på fredag, vore kul att ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Verkligen Simon! Jag kommer dock bara spela omahan imorgon, åker till mallis på lördag så inte riktigt värt att lira nlh Men kom förbi och kör cg imorgon istället? Edit: vad tänker jag med, kom förbi och spela omahan så ses vi ju garanterat hu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Kan hända att jag skippar sm, så jävla mycket att göra just denna vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 fosterställning tills han axeptar! +1. typ topp 10 det roligaste jag någonsin läst. EDIT: Made my day Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts