Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Party Poker $640 USD Buy-in No Limit Hold'em Tournament - t200/t400 Blinds - 10 players - View hand 672655

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

UTG: t13625 M = 22.71

UTG+1: t10801 M = 18.00

UTG+2: t11380 M = 18.97

MP1: t22150 M = 36.92

MP2: t20100 M = 33.50

MP3: t23125 M = 38.54

Hero (CO): t35400 M = 59

BTN: t21495 M = 35.83

SB: t19562 M = 32.60

BB: t30130 M = 50.22

 

Pre Flop: (t0) Hero is CO with A :diamond: Q :spade:

4 folds, MP2 raises to t1000, 1 fold, Hero calls t1000, 3 folds

 

Flop: (t2000) 9 :club: 8 :heart: 5 :club:(2 players)

MP2 bets t1200, Hero calls t1200

 

Turn: (t4400) 4 :heart:(2 players)

MP2 bets t2500, Hero raises to t6000, MP2 calls t3500

 

River: (t16400) Q :heart:(2 players)

MP2 checks, Hero checks

 

LAGtard deluxe. Och det menar jag inte som positivt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

LAGtard deluxe. Och det menar jag inte som positivt ;)

 

Känner mig stolt :D

 

hur gick det igår ulaf?

 

cashade för ca 900 dollar, så backa drygt 4k tror jag :(

 

hörde nån röst säga "ulaf är djupt i xxxxx"

 

vilken var det vet jag inte

 

nja jag enbordade scoop i typ sex timmar och kom på ca 400:e plats. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GZ :DDDDDDDDDDDDDDD

 

 

 

ul! :/

 

ty :/

 

Investera i BR?

 

Nej för fan!

 

Njae, en liten del ja men inte i närheten av allt :) Hade ju inte direkt tänkt spela högt bara för att jag fått lös lite pengar.

 

bra, GÅ INTE UPP I NIVÅ dirket padde! men det verkar du fattat

 

Lol hade faktiskt på känn att du på något sjukt vis skulle vara nöjd med en sågning av det slaget ;)

 

hehe, kändes lite överdrivet, därför jag posta såklart, vilken gata är sämst tycker du? Tänkte att jag kunde få bort en del lösa värdebets från hans sida på turn. Vika flopp? ESS DAM HÖG JU!

 

Vad är det med sårskorpor som gör att man bara måste riva upp dom?

 

+1

 

jag ligger nästan 25 000 dollar back på min stackars stejk, inte ens svårt. Mellan topp och dal är det knappt 40k. Bra man är =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får ni också konstiga addar på fejan ibland? har typ 4-5 requests som är från andra sidan jorden utan gemensamma vänner :S nu var det nån brud från boston som iofs ser väldigt fräsch ut på bilden hehe. funderar på om jag ska klicka eller inte

 

fejan1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får ni också konstiga addar på fejan ibland? har typ 4-5 requests som är från andra sidan jorden utan gemensamma vänner :S nu var det nån brud från boston som iofs ser väldigt fräsch ut på bilden hehe. funderar på om jag ska klicka eller inte

 

acceptera imo. sen behöver du bara klicka på en länk och skriva in ditt kreditkortsnummer + cvv (_endast_ för åldersverifikation) så kommer du få se henne naken i cam sen. winwin liksom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömde att jag drog till ett liknande Ayia Napa ställe i Pakistan med Geewhizm8, men han drog tidigare än mig och köpte upp alla normala flygplan så jag fick flyga hem i ett bombplan som fick nödlanda i Colombia efter hot från FARC. Riktigt intressant flygrutt faktiskt, fick iaf hångla med en rysska på flygplatsen. Jävla Gee.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställde klockan på 8 vilket visade sig vara onödigt då jag vaknade av mig själv 10 minuter innan, kan inte komma på någon gång det någonsin har hänt innan tbh. Åkte med polaren till stan, irlshoppade skjorta skärp och t-shirt. Hoppade av i Täby på vägen hem, kikade in hos Izy som tydligen inte jobbade idag för att sedan lägga mina sista slantar på några tavlor. Sjukt otympliga att bära med sig från stationen så man sprang ju rätt bra när tjejpolaren kommer asgarvandes bakom och erbjuder sin hjälp att bära hela vägen hem. När vi väl kom hit så bestämde hon sig för att städa lite också, gf material antagligen om man hade varit sexyterrran nog att kunna skaffa sig sådant.

 

Du är nog (med rätta) kär i Geewhiz :D

 

Han är ju både rik o snygg, vad mer kan man begära

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

intressanta grejer från en föreläsning jag såg i heltoks wellbok

 

Du sitter i en vagn på ett spår och bromsarna har gått sönder. Framför på spåret arbetar fem stycken människor, och de kommer att dö om vagnen träffar dem. Du har dock möjlighet att byta spår, och åt det alternativa hållet står bara en människa, väljer du att svänga?

 

Du står på en bro ovanför spåret och ser vagnen åka mot de fem. Bredvid dig står en väldigt tjock man, och om du knuffar ner honom på spåret så stannar tåget men han dör. Vad gör du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställde klockan på 8 vilket visade sig vara onödigt då jag vaknade av mig själv 10 minuter innan, kan inte komma på någon gång det någonsin har hänt innan tbh. Åkte med polaren till stan, irlshoppade skjorta skärp och t-shirt. Hoppade av i Täby på vägen hem, kikade in hos Izy som tydligen inte jobbade idag för att sedan lägga mina sista slantar på några tavlor. Sjukt otympliga att bära med sig från stationen så man sprang ju rätt bra när tjejpolaren kommer asgarvandes bakom och erbjuder sin hjälp att bära hela vägen hem. När vi väl kom hit så bestämde hon sig för att städa lite också, gf material antagligen om man hade varit sexyterrran nog att kunna skaffa sig sådant.

 

brudar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...