Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Exakt, Strandberg menade jag OBVVV :oops:

 

Jag skiter självklart i om de kallas för "ex-pert" eller "pro-gram-le-da-re", jag bara påpekade att jag tycker alla tre gör sitt jobb bra, till skillnad från Elin, Bosse, Zladjan, och Ola W.

 

Jo, men nu är det väl främst experterna man vill åt när man kollar en studiosändning och där har det verkligen inte gått framåt. Den enda uttalade sportexperten av det motsatta könet jag klarar av är Marie Lehmann, där har vi en kvinna med koll! Synd att det är fel sport hon håller på med bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett Nora Strandberg irl, och det var bland det största jag sett. Vilken jättekvinna. Vet inte om det var för att hon hade klackar, men lång var hon iaf...

 

Ola Andersson är en av mina hatpersoner. Stör mig på det mesta han gör i studion. Sen att jag hatar honom för hans vidrigt dåliga insats i AIKs ledning är en annan sak. Fan vad han förstörde...

 

Bosse Pettersson är även han riksgnagare, men han är ju typ semisenil. Fan vad konstiga grejer han säger hela tiden...

 

Wenström är magiskt dålig som programledare. Dålig på allt...

 

 

Sladjan har jag inget emot...

 

Bak är luft för mig...

 

Tycker David Fjäll borde vara programledare. Gillar honom även om han ofta ger ett väldigt nervöst intryck...

 

Edit: Och Marie Lehmann är givetvis sämst av alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en soffa

 

Kärlek! Pma nr så är du gullig :D

 

Fan va grymt Micke! Du motiverar ju mig när jag har börjat slacka efter lite de senaste dagarna... Kör bara:-D

 

Heheh, bör nämnas att jag gått upp i vikt hittills.. Dricker 3-4 liter vatten om dagen dock nu :S Långa promenader har inte varit min grej innan men funkar det för dig och fittan så får jag ge det en chans

__

 

Angående programledare tycker jag att de borde övertala Lotta Schelin till att lägga fotbollen på hyllan och börja jobba i studion istället. Imfo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad besitter hon för kvaliteter? Förutom att vara en duktig dambollslirare.

 

Jag är en sucker för hennes charm. Bara sett henne i någon enstaka intervju dock (=

 

Mmm Bosse P känns faktiskt riktigt virrig ibland! :mrgreen: Och då ska vi inte tala om Hegerfors kommenterande på sistone...

 

Bosse P är den sämsta av alla experter/kommentatorer/programledare osv du hajar. Klarar inte av honom, sen försöker han kompensera för sin bristande kompetens med ett överdrivet partiskt öga för svenskar (tex kim källström som jag ändå själv gillar) till en bisarr nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och degade med lite vänner när en polare kommer inrusandes och sa att om någon ville ha skjuts för inhandling av gott till matchen så var man tvungen att åka blixt så jag sprang ut till bilen utan tanke på att jag bara hade shorts och en såsig cardigan. Shortsen var på bästa office-manér korta som fan bör nämnas (geewhizm8 fattar). Direkt när vi kommer in i affären kommer en gammal dam fram och rycker mig i armen och säger "Men herregud, ta på dig ett par byxor. Har du inge hyffs som går ut på kvällen i kalsonger?"

 

I wuzz like :(

 

Och no worries smogg, vart vatten och frukt tillslut ändå. Mestadels iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och degade med lite vänner när en polare kommer inrusandes och sa att om någon ville ha skjuts för inhandling av gott till matchen så var man tvungen att åka blixt så jag sprang ut till bilen utan tanke på att jag bara hade shorts och en såsig cardigan. Shortsen var på bästa office-manér korta som fan bör nämnas (geewhizm8 fattar). Direkt när vi kommer in i affären kommer en gammal dam fram och rycker mig i armen och säger "Men herregud, ta på dig ett par byxor. Har du inge hyffs som går ut på kvällen i kalsonger?"

 

I wuzz like :(

 

Och no worries smogg, vart vatten och frukt tillslut ändå. Mestadels iaf.

 

*Like* mestadels iaf;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är typ helt skakis. Drömde precis att jag sa farväl till familjen och var helt förstörd för att sen bli avrättad framför deras ögon. Efter skottet så vaknar jag antar jag men jag bara ligger och blundar och vågar inte röra mig eller öppna ögonen, allt är bara svart och jag hör bara ett svagt pipande ljud.

 

Inte ultimat start på dagen när man sen räknar in det tråkiga vädret och en äcklig träningsvärk i hela kroppen förrutom benen som eventuellt ska tränas idag..

 

Fast är glad ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar en 1k euro live här, andra handen:

 

en limp 100, jag AA 400, knappen 2k, limpare foldar, jag all-in, knappen syn för 7k tot i hans stack med 98s, köper ut!

 

Där fick man för pokersuget! 3,5k kvar nu heja shortstacking direkt. paus nu

 

edit: jävligt kul att spela poker igen! mer än halverade mina stackars tre kå mot Chino Rheem (oh yes) med AQ mot AK sen bust 66 mot 99. Fick ju spela i en timme iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...