padrinosftw Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2010 Tiden har gått ut Gör ny sökning Ja, du var för långsam o svara. Padrino har redan dragit. Jag tror det var en EMOkonsert. Jag hänger på, oavsett vad vi ska på! nästan +1 om det är EMO konsert så skippar jag dock. Den funkar för mig fortfarande ju. Är inte EMO obv, men nog inte allas smak ändå. MGMT! http://open.spotify.com/artist/0SwO7SWeDHJijQ3XNS7xEE/popular-tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Eftersom jag är den enda i hela världen som inte har spotify, så kanske du kan posta en youtubelänk eller nåt bara för min skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2010 Bara för att det är du så får du tre stycken (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Eftersom jag är den enda i hela världen som inte har spotify, så kanske du kan posta en youtubelänk eller nåt bara för min skull? +1. Spotify funkar inte i RSA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 +1. Spotify funkar inte i RSA 1h 15min för sent my friend Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Sjön musik det där padrino. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Kunde ju vara kul å se nåt som man aldrig har sett innan! Datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2010 Sjön musik det där padrino. Yup, gillare fan. Kunde ju vara kul å se nåt som man aldrig har sett innan! Datum? Hehe, 3/12. Är ute i god tid sas. ___ Hur illa är det att dricka >1l mjölk om dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Hur illa är det att dricka >1l mjölk om dagen? Varför skulle det vara illa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 April , 2010 Rapport Share Postad 13 April , 2010 Varför skulle det vara illa? För att det blir upp mot 50g laktos per dag...om man kommer upp i en liter dvs. Och är det "vanlig" mjölk blir det lite väl mycket fett därifrån med Själv föredrar jag lättmjölk dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2010 Varför skulle det vara illa? Bara ett antagande. Av erfarenhet så vet jag att gamla människor ofta får rådet att undvika mjölk så mycket som möjligt så kan ju inte vara bra med överskott oavsett ålder tänkte jag. För att det blir upp mot 50g laktos per dag...om man kommer upp i en liter dvs. Och är det "vanlig" mjölk blir det lite väl mycket fett därifrån med Själv föredrar jag lättmjölk dock. Kör också på lättmjölk men inte laktosfri. Vad ger laktos för bieffekter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Bara ett antagande. Av erfarenhet så vet jag att gamla människor ofta får rådet att undvika mjölk så mycket som möjligt så kan ju inte vara bra med överskott oavsett ålder tänkte jag. Kör också på lättmjölk men inte laktosfri. Vad ger laktos för bieffekter? Fetma Laktos, aka mjölksocker, aka snabba kolhydrater... Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Det är ju därför vi har mellanmjölk, inte för mycket, inte för lite, bara LAGOM. Perfa ju! Mellanmjölk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 själv kör jag på chokladmjölk, 3,5% fett och laktosfri. mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 själv kör jag på chokladmjölk, 3,5% fett och laktosfri. mums! Ändå smal som en sytråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Sprit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 För att det blir upp mot 50g laktos per dag...om man kommer upp i en liter dvs. Och är det "vanlig" mjölk blir det lite väl mycket fett därifrån med Själv föredrar jag lättmjölk dock. Är väl inte så farligt. Jag trycker i mig mer än 100g malto varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 omygoooood va bra hahaha dubbelfel! hahahahahahaha kolla denna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Ändå smal som en sytråd! hahaha aa tyvärr ska du ner till San Remo eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Är väl inte så farligt. Jag trycker i mig mer än 100g malto varje dag. Oavsett om man tränar eller ej bör man vara medveten om hur mycket socker man får i sig med så mycket mjölk. Sen får man avgöra om man tycker det är värt det. Tränar du exakt varje dag? WP då. De orkar inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Oavsett om man tränar eller ej bör man vara medveten om hur mycket socker man får i sig med så mycket mjölk. Sen får man avgöra om man tycker det är värt det. Tränar du exakt varje dag? WP då. De orkar inte jag Klart jag gör! Nej överdrev lite. Men jag får i mig mer kollisar från malto i veckan än vad jag skulle få om jag drack 1 liter mjölk om dagen. Tycker denna ständiga rädsla för snabba kolhydrater är överhypad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 hahaha aa tyvärr ska du ner till San Remo eller? nix pix Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Endast för dig padrinos: http://img37.imageshack.us/img37/7775/img0018yo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Jag googlade nyss på "koka potatis". Det är nämligen potatiskokningspremiär här hemma efter knappt 2,5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Jag googlade nyss på "koka potatis". Det är nämligen potatiskokningspremiär här hemma efter knappt 2,5 år. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts