Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

e nog på, mat/fotbollen/påcker

 

Kul, då kan man betala tillbaks för käket senast också (=

 

Njae, mer att jag har lurat en tjej att jag är nåt att ha :mrgreen:

 

Gratz till henne (=

 

Om man är välkommen (är ju semimicro :cry: ) kanske jag är sugen. Bor i Uppsala så är lite utav ett projekt, för en pokerspelare iaf. :)

 

Ingen är mer micro än microdrinos. Mer än välkommen! Förövrigt tar det ungefär lika lång tid för dig från Uppsala som för mig från Åkersberga. Fml.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan inte hämta ut ett klädpaket eftersom jag fick en sms-avi på det och som sagt så raderade en tös hela inkorgen i helgen. Snart returneras paketet dessutom så blir en onödig straffavgift på det.

 

Jag halvkänner snubben i min kiosk men har gått bra att hämta ut paket där utan lapp/sms. Har bara behövt flasha legget och hintat om ungefär vilken dag det kom in och hur stort jag trodde paketet var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag halvkänner snubben i min kiosk men har gått bra att hämta ut paket där utan lapp/sms. Har bara behövt flasha legget och hintat om ungefär vilken dag det kom in och hur stort jag trodde paketet var.

 

Aha, slappt! Jag behövde bara fixa kollinumret så ordnade det sig. Eller, var fel produkter i paketet samt att det var smutsigt så vart lite av en besvikelse. Vettefan om jag orkar skicka tillbaks det heller, för meckigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart en kul live-kväll imo. O'Learys var trevligt och alla tre rätta lagen vann. Vidare till cc, byter snabbt till regbordet där man fick pos på niklasvegas, laafi och smooger och en Pk några snäpp till vänster. Donerade bort ett inköp direkt, sen var det stiltje tills en australiensare som härjade om sina turrevinster och vilken high roller han var tack vare dem började pusha varje hand. Spred iväg pengar till alla så alla limpar nuts hela tiden. Vart en sjuk pott då någon limpar, MP höjer till 120, knappsyn, jag synar med KK på sb och australiensaren höjer till 1300 på bb. Limparen har typ 600 och synar, MP med kanske ~1,5k pushar och jag pushar varpå han synar mörkt för 1700 till. Limparn har TT, Mp AA, jag KK som sagt, bb Q6o. Flopp 543, turn 2, river 6 :)

 

Får sen in det med AK mot hans 43o pre, han floppar stege. Sen med AQ mot QJ som får stå, sen när jag synar ner hans bluff med 54 på A5358sss bräda och tillslut när jag har 33 mot hans 85 på 35J bräda. Var inne för 4,5k och hade då 6k efter att ha haft 1k för 10 min sen. All good in the hood. Sen kom sören. Jävla sören.

 

Börjar bra har jag för mig. Han höjer varje hand och har sig, börjar 3-betta i pos mot honom och går OK. Synar sen ner två river vbs i 3-bettade potter när han har nutz + lite småslask så är minstuck efter det igen. Har ca 3k när sista potten utspelar sig 04:35 typ. Tidig pos höjer till 140, sören synar, jag synar bakom på CO med :9g::8g:, fold osv. Flopp :Jh::Ts::7h:, första killen betar 300, sören synar, jag slår om till 1020, första killen pushar, sören synar, jag pushar, sören synar.

 

Första killen: :Jg::Tg:

Sören: :Ks::Qs:

 

Turn dödar blixt såklart med :Ah::(

Är dock inte så tiltad längre, hade någon extremt glad taxichaffis som tjoade och tjimmade. Jobbigt bara att kliva upp om 5h för att hinna med en buss till släkten.

 

Kul att träffa alla igen samt mr punkrock! Men vart var Antisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist Antisk! Detsamma punken :D

 

_

 

Vaknar upp ur en dröm som handlade om att jag och polarna skulle dra vid 01:00 till Cc när huset invaderas av tjejer som ville ha mig som jag alltid velat ha men jag skulle bestämt dit ändå och bad alla att dra åt helvete. Så när jag vaknar undrar jag om jag missat min skjuts till cc. Känner sig nästan skamsen efter det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju passa på att tacka för en trevlig kväll :-) Man fick bli ägd av padde som utnyttjade sin position ett par gånger nästa gång ska jag nog försöka hitta platsen till vänster om dig :-P Slutade back trots att jag spang löjligt bra mot niklas och fick in det fint med KK mot punkrock kid. Hursomhelst får man tacka för kvällen!

CC-onsdag nästa? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...