Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riktigt fin kväll igår. Körde den där jävla isbitsleken på krogen igen, måste se så jävla slitet ut men höjer ju stämningen iaf. Skulle hem till ett ex på efterfest med bara henne men blev bryskt påmind om att hon har herpes :( Lite skönt ändå då hon är jävligt självgod och skryter alltid om hur hon alltid får det hon vill ha osv

 

Oh well, ny dag nya möjligheter.

 

edit: Är ju som jag sagt tidigare sjukligt rutinerad på fyllan då jag alltid hajar att jag inte kommer komma ihåg något så jag skriver massa stödord från kvällen. hittade massa sånna fyllenotes i mobilen nu, någon från början av mars som jag inte sett förrut: omedvetande, kram, knuckle, al drar, sgn pfia, slu, hångel, fittease, confurse.. Sova.

 

Bra man mår :)

 

edit2: åt majs för första gången igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så lät det inte senast man hörde av sig.. "Fuck off and die paddjävel" :(

 

Tror vi är dåliga på att tajma varandra. Trots att vi har alldeles för mycket fritid, lyckas vi clasha varje gång såna här tillfällen dyker upp. Sist vill jag minnas att du skulle se på fotboll med mig, pk och sexyterran men då var det nån som var lite för bakis. Ska vi boka in en cc-dejt redan nu. Förslagsvis någon gång tis-tors denna vecka. Du kan t.om få köra bortamatch på min soffa om det vill sig sent om natta. Inga bortförklaringar godkänns liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stor skillnad, oavsett vad jag säger så är det extremt liten chans att jag deltar i events på lördags och söndagseftermiddagar. Hade det inte varit för att jag hade tjatat till mig stejk hade jag bangat på krukanturre tex.

 

Onsdagar är min livepoker dag så den är väl minst trolig att jag bangar på iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobba! I have faith in you, snart kommer du under 100 kilo precis som stjärnfittan!

 

Skulle vara nöjd att ligga runt 75kg till sommarn men eftersom jag inte gör något åt det atm så är det löjligt att hoppas på :)

 

Ska skriva ett lite längre inlägg senare när jag inte har denna överjävliga 4-dagars bakfyllan i mig. Tills dess kollar jag Umbilical Brothers, rekas starkt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...