Metaddict Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Ni överskattar vad en sångpedagog skulle kunna göra. Inte så att Ulaf skulle börja låta som Pavarotti eller Britney Spears... Citera
padrinosftw Postad 2 April , 2010 Författare Rapport Postad 2 April , 2010 41,5k upp live, back 10k exakt online. 31,5k för månaden mao, viktig turreklonk Citera
KungKroon Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Ni överskattar vad en sångpedagog skulle kunna göra. Inte så att Ulaf skulle börja låta som Pavarotti eller Britney Spears... Kan tänka mig att du har helt rätt faktiskt... Jag gick nog overboard sas Citera
padrinosftw Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Postad 3 April , 2010 Mjaögnslafn /påskdrinos Citera
padrinosftw Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Postad 3 April , 2010 Riktigt fin kväll igår. Körde den där jävla isbitsleken på krogen igen, måste se så jävla slitet ut men höjer ju stämningen iaf. Skulle hem till ett ex på efterfest med bara henne men blev bryskt påmind om att hon har herpes Lite skönt ändå då hon är jävligt självgod och skryter alltid om hur hon alltid får det hon vill ha osv Oh well, ny dag nya möjligheter. edit: Är ju som jag sagt tidigare sjukligt rutinerad på fyllan då jag alltid hajar att jag inte kommer komma ihåg något så jag skriver massa stödord från kvällen. hittade massa sånna fyllenotes i mobilen nu, någon från början av mars som jag inte sett förrut: omedvetande, kram, knuckle, al drar, sgn pfia, slu, hångel, fittease, confurse.. Sova. Bra man mår edit2: åt majs för första gången igår. Citera
NikLasVegas Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 Hör av er nästa gång ni legender intar cc. Jag börjar få upp suget igen omss... Citera
padrinosftw Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Postad 3 April , 2010 Så lät det inte senast man hörde av sig.. "Fuck off and die paddjävel" Citera
NikLasVegas Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 Så lät det inte senast man hörde av sig.. "Fuck off and die paddjävel" Tror vi är dåliga på att tajma varandra. Trots att vi har alldeles för mycket fritid, lyckas vi clasha varje gång såna här tillfällen dyker upp. Sist vill jag minnas att du skulle se på fotboll med mig, pk och sexyterran men då var det nån som var lite för bakis. Ska vi boka in en cc-dejt redan nu. Förslagsvis någon gång tis-tors denna vecka. Du kan t.om få köra bortamatch på min soffa om det vill sig sent om natta. Inga bortförklaringar godkänns liksom... Citera
padrinosftw Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Postad 3 April , 2010 Stor skillnad, oavsett vad jag säger så är det extremt liten chans att jag deltar i events på lördags och söndagseftermiddagar. Hade det inte varit för att jag hade tjatat till mig stejk hade jag bangat på krukanturre tex. Onsdagar är min livepoker dag så den är väl minst trolig att jag bangar på iaf. Citera
padrinosftw Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Postad 3 April , 2010 Bokar vi den eller Mr Laak? __ Lite oklart att en brud ville låna min mobil igår. När jag nu kollar igenom den så är alla sms samt alla bilder på tjejer (som används som kontaktbilder) borttagna och en del nummer. Wtf? Citera
NikLasVegas Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 Bokar vi den eller Mr Laak? CC på Onsdag! Vi kan säkert bli några fler legends om det vill sig väl... Citera
smooger Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 Hejsan livedonks! Det är CL på onsdag. Citera
Antisk Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 Hejsan legender (läs Padrinos) jag är också på cc på onsdag Citera
pastan Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 vet ni vad? jag gillar inte lviepoekr för det är för sakta och tråkgit.. men jag kant änak mig åka på måndag till krukan och lira måndagslaxen.. om jag blir tvugnen så tar jag mig på onsdag så kommer jag och käka mat med er.. så pass skanat er Citera
padrinosftw Postad 4 April , 2010 Författare Rapport Postad 4 April , 2010 hej shaman. jag var på lokala tegelbruket ikväll och träffade en gammal livepoker/gymnasiepolare som ska stejka mig fr o m måndagen på krukan så vi ses där! peace n love Citera
Amutu Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 hej shaman. jag var på lokala tegelbruket ikväll och träffade en gammal livepoker/gymnasiepolare som ska stejka mig fr o m måndagen på krukan så vi ses där! peace n love i can do it Citera
gEeWhiZm8 Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 vet ni vad?jag gillar inte lviepoekr för det är för sakta och tråkgit.. men jag kant änak mig åka på måndag till krukan och lira måndagslaxen.. om jag blir tvugnen så tar jag mig på onsdag så kommer jag och käka mat med er.. så pass skanat er tack! Citera
padrinosftw Postad 4 April , 2010 Författare Rapport Postad 4 April , 2010 Hejsan livedonks! Det är CC på onsdag. fyp Hejsan legender (läs Padrinos) jag är också på cc på onsdag Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyggt! Citera
-PK- Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 Hmm, man kanske skulle glida förbi en sväng Citera
padrinosftw Postad 4 April , 2010 Författare Rapport Postad 4 April , 2010 Hmm, man kanske skulle glida förbi en sväng Skulle vara en ära, kan behöva lite vikt-tips dessutom Citera
Metaddict Postad 5 April , 2010 Rapport Postad 5 April , 2010 Skulle vara en ära, kan behöva lite vikt-tips dessutom Jobba! I have faith in you, snart kommer du under 100 kilo precis som stjärnfittan! Citera
padrinosftw Postad 5 April , 2010 Författare Rapport Postad 5 April , 2010 Jobba! I have faith in you, snart kommer du under 100 kilo precis som stjärnfittan! Skulle vara nöjd att ligga runt 75kg till sommarn men eftersom jag inte gör något åt det atm så är det löjligt att hoppas på Ska skriva ett lite längre inlägg senare när jag inte har denna överjävliga 4-dagars bakfyllan i mig. Tills dess kollar jag Umbilical Brothers, rekas starkt. Citera
sexyterran Postad 5 April , 2010 Rapport Postad 5 April , 2010 jag kan haka cc imorgon o onsdag inte sen! Citera
padrinosftw Postad 5 April , 2010 Författare Rapport Postad 5 April , 2010 Onsdag it is morriz! Citera
KungKroon Postad 5 April , 2010 Rapport Postad 5 April , 2010 Man kanske skulle dra till stockholm över dagen... Citera
Recommended Posts