ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 btw, ante spelade sjukaste handen nånsin igår. det var på ett finalbord och han checkraisade all-in på turn med åtta hög för naken holk i en fetingpott. Han fick timebanksyn av 65s för dubbelholk och färgdrag, river blankade och 8-hög står. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 btw, ante spelade sjukaste handen nånsin igår. det var på ett finalbord och han checkraisade all-in på turn med åtta hög för naken holk i en fetingpott. Han fick timebanksyn av 65s för dubbelholk och färgdrag, river blankade och 8-hög står. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 btw, ante spelade sjukaste handen nånsin igår. det var på ett finalbord och han checkraisade all-in på turn med åtta hög för naken holk i en fetingpott. Han fick timebanksyn av 65s för dubbelholk och färgdrag, river blankade och 8-hög står. Som sagt, to be Ante Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 ante måste spela mest turrar av alla på pf ? då händer sånt därnt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Sjuk hand En annan köpte precis ett par nya skor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 nuts, sjukt om man inte springer bra i ett par såna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 sjuka skor padde, ska du behålla vingarna på? drömde för övrigt att jag gjorde en skön grej inatt. var på någon nattklubb, och vid ingången kollade vakten på mig ganska länge från topp till tå, men till slut öppnade han repet och sa "välkommen in". Jag sa "Nej tack" och gick därifrån drömde även att jag skulle spela 20 euro rebuy livesatellit till EPT Dortmund i den lokala pingishallen (det var den på utsidan iaf). På något sätt var popcorn inblandat och jag var orolig över att jag inte skulle orka äta alla popcorn som krävdes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 sjuka skor padde, ska du behålla vingarna på? drömde för övrigt att jag gjorde en skön grej inatt. var på någon nattklubb, och vid ingången kollade vakten på mig ganska länge från topp till tå, men till slut öppnade han repet och sa "välkommen in". Jag sa "Nej tack" och gick därifrån drömde även att jag skulle spela 20 euro rebuy livesatellit till EPT Dortmund i den lokala pingishallen (det var den på utsidan iaf). På något sätt var popcorn inblandat och jag var orolig över att jag inte skulle orka äta alla popcorn som krävdes Fan, sneglade lite halvt bara och kom in mitt i din första dröm. Trodde du hade gjort det på riktigt IRL-kung liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Levlade bara lite med dojjerna (= Seat 3: jerrp ($106.70 in chips) Seat 8: Syrenvej ($181.70 in chips) ANTES/BLINDS Syrenvej posts small blind ($0.50), jerrp posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS . PRE-FLOP Syrenvej calls $1, jerrp raises to $5, Syrenvej calls $5. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP , jerrp bets $7.50, Syrenvej raises to $18, jerrp raises to $50, Syrenvej raises to $176.70 and is all-in, jerrp calls $101.70 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN . RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER . SHOWDOWN Syrenvej shows [ , ] jerrp shows [ , ] Syrenvej wins $212.40. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Wow vilken jävla dag. Tokback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 segt padde, svänger som fan det där. No Limit Hold'em Tournament - t20/t40 Blinds - 9 players The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com SB: t5415 M = 90.25 BB: t1830 M = 30.50 UTG: t2715 M = 45.25 Hero (UTG+1): t2955 M = 49.25 UTG+2: t1050 M = 17.50 MP1: t3340 M = 55.67 MP2: t2385 M = 39.75 CO: t2875 M = 47.92 BTN: t1895 M = 31.58 Pre Flop: (t60) Hero is UTG+1 with 9:diamond: 9:club: 1 fold, Hero raises to t120, 2 folds, MP2 calls t120, 4 folds Flop: (t300) J:club: T:club: 7:club: (2 players) Hero checks, MP2 bets t200, Hero calls t200 Turn: (t700) 6:spade: (2 players) Hero checks, MP2 bets t450, Hero folds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 själv hittar jag nog synen på turn där igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Yuck, tiltad nu. Spelade OK först, sen lite sämre och lite beats och avslutar det fint med en 3-barreling där jag drog dött hela vägen. Lyckades rädda upp lite så bara back ett par hundra dollar iaf.. Var på plus för 30 min sen tho. Får hoppas att ulle klonkar sin turre nu så allt inte känns lika misär iaf (= C/c river kanske är sämsta alternativet här Seat 3: jerrp ($166.60 in chips) Seat 7: Bingo_FranZZ ($131.50 in chips) ANTES/BLINDS Bingo_FranZZ posts small blind ($0.50), jerrp posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS . PRE-FLOP Bingo_FranZZ raises to $3, jerrp raises to $12, Bingo_FranZZ calls $12. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP , jerrp bets $16, Bingo_FranZZ calls $16. TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN , jerrp bets $33, Bingo_FranZZ calls $33. RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER , jerrp checks, Bingo_FranZZ bets $70.50 and is all-in, jerrp calls $70.50. SHOWDOWN Bingo_FranZZ shows [ , ] jerrp mucks cards [ , ] Bingo_FranZZ wins $262. här: Seat 4: Smala.Sussie ($147.10 in chips) Seat 8: jerrp ($98.50 in chips) ANTES/BLINDS jerrp posts small blind ($0.50), Smala.Sussie posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS . PRE-FLOP jerrp raises to $3, Smala.Sussie calls $3. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP , Smala.Sussie checks, jerrp checks. TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN , Smala.Sussie bets $4, jerrp raises to $14.50, Smala.Sussie calls $14.50. RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER , Smala.Sussie checks, jerrp bets $47.65, Smala.Sussie folds. SHOWDOWN jerrp wins $34. Superstandard såklart men ändå så jävla tiltande. Seat 3: jerrp ($123.20 in chips) Seat 10: IzidorAQGoal ($215.60 in chips) ANTES/BLINDS jerrp posts small blind ($0.50), IzidorAQGoal posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS PRE-FLOP jerrp raises to $3, IzidorAQGoal raises to $10, jerrp raises to $22, IzidorAQGoal raises to $215.60 and is all-in, jerrp calls $123.20 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER SHOWDOWN IzidorAQGoal shows [ , ] jerrp shows [ , ] IzidorAQGoal wins $245.40. Hatar att bli re-utdragen. Miljonen outs och självklart kommer det äckligaste av dem. Seat 3: jerrp ($205.70 in chips) Seat 7: Bingo_FranZZ ($97.50 in chips) ANTES/BLINDS jerrp posts small blind ($0.50), Bingo_FranZZ posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS . PRE-FLOP jerrp raises to $3, Bingo_FranZZ raises to $8, jerrp calls $8. FLOP [board cards: ,,] DEALING_FLOP , Bingo_FranZZ bets $12, jerrp calls $12. TURN [board cards: ,,,] DEALING_TURN , Bingo_FranZZ bets $25, jerrp raises to $185.70 and is all-in, Bingo_FranZZ calls $77.50 and is all-in. RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER . SHOWDOWN jerrp shows [ , ] Bingo_FranZZ shows [ , ] Bingo_FranZZ wins $194. Ännu en sån där lös riversyn, lägger ju bara upp de som lyckas och förtränger de övriga obv Seat 3: jerrp ($108.20 in chips) Seat 8: travianos ($106.55 in chips) ANTES/BLINDS jerrp posts small blind ($0.50), travianos posts big blind ($1), DEALING_HOLE_CARDS PRE-FLOP jerrp raises to $3, travianos raises to $7, jerrp calls $7. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP , travianos bets $10.50, jerrp calls $10.50. TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN , travianos bets $26.50, jerrp calls $26.50. RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER , travianos bets $62.55 and is all-in, jerrp calls $62.55. SHOWDOWN travianos shows [ ,2 of Diamonds ] jerrp shows [ 6 of Diamonds,5 of Spades ] jerrp wins $212.10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Första bettar vi river. Sista känns inte som en såå sick call mot kass firre utan väldigt standard. Vi ogillar dock att vara inne och veva med den överhuvudtaget i 3bspots såklart. Bara kööör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 1.Första bettar vi river. Sista känns inte som en såå sick call mot kass firre utan väldigt standard. 2.Vi ogillar dock att vara inne och veva med den överhuvudtaget i 3bspots såklart. Bara kööör! 1. Agree! 2. Självklart, men han höjde från 3 till 7, känns svårt att vika då (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 2. Självklart, men han höjde från 3 till 7, känns svårt att vika då (= 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 My name is Dan Grolemund, aka "DannyOhBoy" on PokerStars. I am 33 years old and a father of three. I work a full time job in Pennsylvania as an Occupational Therapist. This year, I achieved Supernova Elite status on PokerStars for the first time. I play only small stakes, primarily No Limit $100 cash games. So far this year, I have played well over 3 million hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 My name is Dan Grolemund Låter inte Grolemund väldigt mycket som nåt hitte-på-namn från tv-serien Vänner eller nåt? Typ Art Vandelay. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Låter inte Grolemund väldigt mycket som nåt hitte-på-namn från tv-serien Vänner eller nåt? Typ Art Vandelay. men valter, art vandelay är ju ifrån seinfeld.. icke att blandas ihop med vänner...det är ett brott...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Några episka pokerögonblick från Lost återupptäcktes idag. Bland annat en galen slowroll av Jack samt en sjukt tunn värdepush Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 you gotta know when to fold'em... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 men valter, art vandelay är ju ifrån seinfeld.. icke att blandas ihop med vänner...det är ett brott...=) +1, riktigt jävla skamligt är det där. Ban please. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 +1, riktigt jävla skamligt är det där. Ban please. Erkänner mig skyldig till brottet. Jag VET att det är en Costanza-ism, men det brann nånstans på väg från huvudet till fingrarna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts