padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Sov 6 pers i min säng i tisdags, sen dess är min rygg och nacke helt förstörda Imorgon börjar grinden! (idag räknas inte då jag backade 10 inköp blixt för att sen ta beslutet att inte spela mer för dagen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Sov 6 pers i min säng i tisdags, sen dess är min rygg och nacke helt förstörda Imorgon börjar grinden! (idag räknas inte då jag backade 10 inköp blixt för att sen ta beslutet att inte spela mer för dagen) Du låg med fem tjejer samtidigt alltså, inte illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Du låg med fem tjejer samtidigt alltså, inte illa! Hade antagligen inte whinat om ryggont då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Insåg precis att jag gjorde av med 35k exkl hyra i december. Det håller inte riktigt när man inte har någon inkomst. Hade man skippat utgångarna hade man typ haft råd med GC. Blir ännu jobbigare nu när jag behöver betala dubbla husräkningar stjärtigt nog. Grind grind grind imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Vinn milliooner 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Folk är så dåliga dock 400 bux ner hittills. Seat 4: Peecksick (4,445 in chips) Seat 5: sisi91190 (1,515 in chips) Seat 8: jerrp (2,540 in chips) Seat 9: viemic (1,500 in chips) ANTES/BLINDS sisi91190 posts small blind (75), jerrp posts big blind (150), DEALING_HOLE_CARDS PRE-FLOP viemic raises to 300, Peecksick folds, sisi91190 folds, jerrp raises to 2,540 and is all-in, viemic calls 1,500 and is all-in. FLOP [board cards: ,,] DEALING_FLOP TURN [board cards: ,,,] DEALING_TURN RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER SHOWDOWN jerrp shows [ , ] viemic shows [ , ] jerrp wins 3,075. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Sov 6 pers i min säng i tisdags, sen dess är min rygg och nacke helt förstörda Imorgon börjar grinden! (idag räknas inte då jag backade 10 inköp blixt för att sen ta beslutet att inte spela mer för dagen) usch, hatar när folk befinner sig i ens säng. instabyter lakan etc dirr efter det, särskilt om ngn slaggat i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 usch, hatar när folk befinner sig i ens säng. instabyter lakan etc dirr efter det, särskilt om ngn slaggat i den! Vissa människor är ju trevliga att ha i sin säng Men håller med i övrigt, känns riktigt ofräscht. Den här gången var det dessutom två st som var helt sjuka, slog och bet en hela tiden så att man inte somnade, sen vaknar man upp helt intryckt mellan dem med en överjävlig värk i hela kroppen. Ack ack ack, börjar bli gammal... Fast inte så gammal inser jag nu då jag tänkte ta upp ett ölspel som vi har börjat lira Flip Cup! Säkert gammalt men kul vare iaf. Är med i s5e12 av Its Always Sunny, vi kör dock utan gift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Fick lite flashbacks från nyår när jag kollade igenom vad jag skrivit på mobilen precis.. Hur polarn erkände att han haft en trekant i min säng medans jag var borta över jul och att det är 4:e gången i mitt rum och 8:e totalt i mitt hus, hur någon gubbjävel som var med min morsa ringde och sa att han skulle sätta henne för min skull :S:S och hur nöjd jag var med det perfekta fyllekäket och sköna sällskapet. Har btw börjat låsa dörrarna och dra för gardiner här hemma, alltför många gånger på senaste som folk gått in och sett mig studsa runt och sjunga för mig själv. Var kul de första tre-fyra gångerna men nu börjar det bli för mkt EDIT: inte 8:e gången han har trekant i mitt hus fö, blev lite fel där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 gaaaaaaanska sjukt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Har btw börjat låsa dörrarna och dra för gardiner här hemma, alltför många gånger på senaste som folk gått in och sett mig studsa runt och sjunga för mig själv. Var kul de första tre-fyra gångerna men nu börjar det bli för mkt haahahh :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 haahahh :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :lol: :lol: Hehe alltid undrat om jag är ensam om att göra sånt, antar att det här betyder att jag tyvärr är det -- Behöver springa och hämta min beställda pizza så blixtpushade AQ här, antar att jag ska tolka hans blixtsyn som att han hade något ännu mer brådskande att göra Seat 1: Mariof1983 (1,205 in chips) Seat 3: maxgaudefroy (1,820 in chips) Seat 4: ashley1511 (1,500 in chips) Seat 6: jerrp (1,135 in chips) Seat 8: bluecrown12 (1,840 in chips) ANTES/BLINDS bluecrown12 posts small blind (15), Mariof1983 posts big blind (30), DEALING_HOLE_CARDS PRE-FLOP maxgaudefroy folds, ashley1511 folds, jerrp raises to 75, bluecrown12 folds, Mariof1983 raises to 150, jerrp raises to 1,135 and is all-in, Mariof1983 calls 1,135. FLOP [board cards: ,,] DEALING_FLOP TURN [board cards: ,,,] DEALING_TURN RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER SHOWDOWN jerrp shows [ , ] Mariof1983 shows [ , ] jerrp wins 2,285. Förövrigt förstår jag hur 1-tableande fiskar är så dåliga. Sitter och gnetar ett bord nu och får hela tiden sjuka tankar som hur ett uruselt spel är dåligt långsiktigt men genialiskt på kort sikt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Hehe alltid undrat om jag är ensam om att göra sånt, antar att det här betyder att jag tyvärr är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Så denna lördagskväll vart lite annorlunda. Var inte ett dugg sugen på att träffa ngn öht men tjejpolarn ville träffas ett tag innan hon skulle iväg senare för att träffa ngn dude så vi tog ett par bira här och kollade på Stockholm Boogie. Under hela tiden hon var här var jag extremt bajsnödig och ännu hungrigare, så när hon äntligen skulle iväg och träffa honom vart jag mer än lättad. En 10-min omgång på toan och en halv kebab med vitlök pizza senare satte jag mig här och mös framför Arrested Development då jag hör hur dörren går upp. In springer hon in och pratar fort som fan och säger att duden hon skulle träffa är här och de skulle dra hem till henne, hon hade bara glömt något. Det ska tidigare nämnas att hon sagt att grabben var första klassens problembarn men hon har överdrivit förrut så jag la ingen större vikt vid det. Vet ju att hon druckit iaf 7-8 öl men hon sa att de skulle köra hem så antog att han var nykter iaf.. Inte direkt, stank sprit om honom såklart. När jag hälsar på honom så känner jag igen honom blixt, är 99% säker på att jag varit i rättegång mot grabben då han kom hit för att slå en polare och kastade sten mot mig som flög igenom min sovrumsruta osv osv osv. Hälsade och sa att jag kände igen honom och han sa något om att "säg det inte till någon, jag är ganska eftertraktad om man säger så... Men xxxx, bodde här i närheten och varit på fest här, vi har ett par gemensamma vänner HEHE". Aja, kul för henne att ha hittat drömgrabben Han är fortfarande skyldig min familj pengar (om det är han dvs) men framförallt kommunen då han tydligen bränt ner ishallen här för ett par år sen för ett par milj kr. När jag var i rättegången så hade han 10 andra fall som skulle tas upp samma dag. GJ sas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 lol ganska skön vändning när man började läsa bajsnödig sen världens sjukaste slut. Good joob indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 lol ganska skön vändning när man började läsa bajsnödig sen världens sjukaste slut. Good joob indeed irlgarv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Så denna lördagskväll vart lite annorlunda. Var inte ett dugg sugen på att träffa ngn öht men tjejpolarn ville träffas ett tag innan hon skulle iväg senare för att träffa ngn dude så vi tog ett par bira här och kollade på Stockholm Boogie. Under hela tiden hon var här var jag extremt bajsnödig och ännu hungrigare, så när hon äntligen skulle iväg och träffa honom vart jag mer än lättad. En 10-min omgång på toan och en halv kebab med vitlök pizza senare satte jag mig här och mös framför Arrested Development då jag hör hur dörren går upp. In springer hon in och pratar fort som fan och säger att duden hon skulle träffa är här och de skulle dra hem till henne, hon hade bara glömt något. Det ska tidigare nämnas att hon sagt att grabben var första klassens problembarn men hon har överdrivit förrut så jag la ingen större vikt vid det. Vet ju att hon druckit iaf 7-8 öl men hon sa att de skulle köra hem så antog att han var nykter iaf.. Inte direkt, stank sprit om honom såklart. När jag hälsar på honom så känner jag igen honom blixt, är 99% säker på att jag varit i rättegång mot grabben då han kom hit för att slå en polare och kastade sten mot mig som flög igenom min sovrumsruta osv osv osv. Hälsade och sa att jag kände igen honom och han sa något om att "säg det inte till någon, jag är ganska eftertraktad om man säger så... Men xxxx, bodde här i närheten och varit på fest här, vi har ett par gemensamma vänner HEHE". Aja, kul för henne att ha hittat drömgrabben Han är fortfarande skyldig min familj pengar (om det är han dvs) men framförallt kommunen då han tydligen bränt ner ishallen här för ett par år sen för ett par milj kr. När jag var i rättegången så hade han 10 andra fall som skulle tas upp samma dag. GJ sas! beeing padrinos sas, du borde fan göra en show about nothing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 beeing padrinos sas, du borde fan göra en show about nothing! Jag skulle kolla:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 gaaaaaaanska sjukt liv +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 han är ju rätt jävla tragisk. Om det är P du pratar om satt han ju nyss i danskt fängelse för att ha stulit värdepapper i amsterdam eller nåt ;:PP:P;: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 han är ju rätt jävla tragisk. Om det är P du pratar om satt han ju nyss i danskt fängelse för att ha stulit värdepapper i amsterdam eller nåt ;:PP:P;: Wooopzi, P är det inte, det är hans nära polare (eller de var det då iaf, han var med samma kväll och bråkade här men blev inte åtalad för något som hände den kvällen) Men du har rätt, P är en riktig stjärna. Man blir nästan lite stolt som Åkersbergabo (= EDIT: sad att det förstörde historian bara! irlgarv. beeing padrinos sas, du borde fan göra en show about nothing! Jag skulle kolla:-P +1 Är väl bara att jag inte skäms för att skriva något speciellt, fast något big brother aktigt skulle vara sjukt kul iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Såg precis var Snusarns avatar kom ifrån, irl-lolade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Vem fan e P? Sandiga berget jag trodde du hade hemma. PM kul med åkersbergaanekdoter, saknar fan hålan ibland. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Vem fan e P? Sandiga berget jag trodde du hade hemma. PM kul med åkersbergaanekdoter, saknar fan hålan ibland. <3 Haha inte han, yngre. Vill helst inte skriva namn, vet aldrig vem som läser Ja dräggen är kanske inte det bästa med stället, man märker inte av de ofta men de finns fan i överflöd här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Var tvungen att släppa IRL-grejen, blev fan kär i den här - Såg Ivey's father at Bob Marley concert häromdan, tvungen att länka den här då jag garvade rätt hårt 0:18 in i den här: http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/phil-iveys-father-bob-marley-concert-669067/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts