Teh_MoUsE Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Känns ju rätt obv att överbettande blir trendspelet 2010. Har märkt av tydligt hur trenden med överbettande på rivrar skjutit i höjden sen isildur1 mosade durrr. Gogogo med liret padrinos! +1 2011 måste ju bli slowspel då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Jaja vet också att det är push 66, insåg det i samma sekund som jag sa syn men ville bara få det sagt här också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 +1 2011 måste ju bli slowspel då ? Nu pratar du ju om 93 Jag tror mer på C, C/R, C/R, C/AI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Nu pratar du ju om 93 Jag tror mer på C, C/R, C/R, C/AI Modet kommer alltid tbx! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Sovit underbara 10h och går upp nu, igår så åt jag 3 måltider, tränade och städade. Väldigt givande beteende, men ger det högst en vecka. In till stan och klapphandla nu, gogogo sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 Om man kör ett avhållsamhetsvad i 3 månader med någon som ligger extremt mycket, vad är rimliga insatser? Hellre roligt än dyrt sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 En helkväll ute är alltid kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 En helkväll ute är alltid kul. Obv, men mer fantasifullt. Fan vad jag är dålig på sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 - Styra upp en blinddate + middag till den andre om ni nu är solosar båda. - Få ok att stöta på den andres exflickvän/syrra - Vara naken uppe på svampen på stureplan och dra kort på det o lägga på facebook. Mer nasty el jobbigt för den som losar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Ni kanske inte har dessa snubbars resurser men kanske kan få lite ideér och spinna vidare på... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/formel1/article6307913.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 [X] kirrat biljetter Barca-Sevilla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 [X] kirrat biljetter Barca-Sevilla Snyggt! Sugigt nog har jag både beställt och avbokat, pengarna räcker inte alltid till sas Have fun! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Snyggt! Sugigt nog har jag både beställt och avbokat, pengarna räcker inte alltid till sas Have fun! ok synd hade varit skoj med lite barca-häng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 [X] kirrat biljetter Barca-Sevilla Vad gick det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2009 - Styra upp en blinddate + middag till den andre om ni nu är solosar båda. - Få ok att stöta på den andres exflickvän/syrra - Vara naken uppe på svampen på stureplan och dra kort på det o lägga på facebook. Mer nasty el jobbigt för den som losar? Det är bra som fan, men mer att det ska vara pris till vinnaren som det är fokus på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Vad gick det på? €100 för biljetter på långsida, flyg 1900kr dubbelrum 4 nätter för €240 var. Var dock jävligt nice hotell som var rankat #1 i Barca på tripadvisor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Det är bra som fan, men mer att det ska vara pris till vinnaren som det är fokus på Är han höjdrädd? Farträdd? osv... jag kirrade backhoppning för en snubbe på svensexa. En annan gokart. En annan folkrace, pistolskytte. Garanterat CPkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Är han höjdrädd? Farträdd? osv... jag kirrade backhoppning för en snubbe på svensexa. En annan gokart. En annan folkrace, pistolskytte. Garanterat CPkul. Backhoppning måste ju vara rena jävla självmordet som nybörjare, eller är jag helt ute och cyklar;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Backhoppning måste ju vara rena jävla självmordet som nybörjare, eller är jag helt ute och cyklar;) Har en känsla av att det inte handlar om 90m backen precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2009 Är hon höjdrädd? Farträdd? osv... FYP Jag är inte delaktig i själva vadet, jag vinner bara om hon inte klarar det och hon vinner om hon klarar det liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2009 Eh, datorn går inte att spela på atm. Stänger av sig själv hela tiden och gör den inte det måste jag stänga av den manuellt pga att den blir alldeles för varm. Tror jag lyckats lösa det problemet tho med ny dator+skärm i julklapp med lite tur Frustrerande att inte kunna spela tills dess om det fortsätter så här bara. Jaja, sovmorgon+julbord+julklappar med polarna imorrn, gogogo sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 FYP Jag är inte delaktig i själva vadet, jag vinner bara om hon inte klarar det och hon vinner om hon klarar det liksom. dvs du får se till att ligga med henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Det här med tjejkompisar har jag aldrig fattat Har aldrig haft en bra tjejkompis sen jag var typ 6 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 dvs du får se till att ligga med henne! +1 Du får en avsugning om hon inte fixar det... annars så får du äta biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 December , 2009 Rapport Share Postad 18 December , 2009 Tänkte skriva ovanstående men beslöt att inte =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts