Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yo, funkar inte att skriva till dig på msn, står bara "följande meddelande kunde inte levereras". Men näe, fotboll på söndagar as u know, efter de PH-rail med polarna.

 

aha okej.

 

Juste så vare.

Hur fan kan man lägga fotbollen på söndag? Heter ju inte turre söndag inte för inte!:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul som fan att lira 54$ faktiskt, känns bra som fan. Tänkte precis klaga på att det känns som att man sprungit semidåligt där men man ska inte klaga när kurvan pekar uppåt som mamma brukar säga.

 

ftha37.jpg

 

Finns det någon anledning att krångla till det här eller är det bara att smeta?

 

Seat 3: armenian666 (1,980 in chips)

Seat 4: HERO (2,000 in chips)

Seat 5: MAITRE-H75 (2,580 in chips)

Seat 6: aiversons (1,460 in chips)

Seat 9: tweetyf (1,980 in chips)

 

ANTES/BLINDS

tweetyf posts small blind (10), armenian666 posts big blind (20), DEALING_HOLE_CARDS

 

PRE-FLOP

HERO raises to 50, MAITRE-H75 calls 50, aiversons calls 50, tweetyf folds, armenian666 calls 50.

 

FLOP [board cards: :Jh:,:9b:,:Tg: ]

DEALING_FLOP

, armenian666 checks, HERO bets 150, MAITRE-H75 raises to 300, aiversons calls 300, armenian666 folds, HERO raises to 1,130, MAITRE-H75 raises to 2,530 and is all-in, aiversons folds, HERO calls 1,950 and is all-in.

 

Edit: dumma hh, har :Kw::Qw: iaf, nutz mao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag spelat något mot dig innan eftersom du skriver ergyn? :)

 

Nah, kanske nån sporadisk turre på gamla B2B på sin höjd. Minns bara din gamla episka graf från Ergyn-tiden! Tror faktiskt du frågat förr, och fått samma svar (=

 

Uppdaterade grafen btw, visste väl att det inte riktigt var så bra som det stod nyss.

 

Siick doomswitch :/:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt ta mig ut ur huset för att handla osv i över 2h nu men kroppen bara vägrar så nu stängde jag av all värme samt öppnade samtliga fönster för att frysa ut mig själv. Kommer sluta med att jag sitter kvar och fryser ihjäl :(

 

Det är därför DU är MIN idol :P smart knep

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...