tamtaram Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Ett tips kan vara att INTE köra med Noscript och Firefox...... Citera
SadGirl Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Hur ska jag göra för att logga in? Har anmält mig och allt och mitt namn står med, i grupp 15 tror jag, men sidan kommer inte ihåg mitt användarnamn eller mail Om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa mig så vore jag tacksam Citera
Skanke Postad 8 December , 2007 Författare Rapport Postad 8 December , 2007 Hur ska jag göra för att logga in? Har anmält mig och allt och mitt namn står med, i grupp 15 tror jag, men sidan kommer inte ihåg mitt användarnamn eller mail Om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa mig så vore jag tacksam Vetefan, du får väl prova att skriva rätt användranamn och lösenord:) Citera
SadGirl Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Det är ju det som är lite konstigt...jag skriver in det som jag vill minnas är mitt login och lösen men det stämmer tydligen inte. När jag försöker få lösenordet skickat till mig så påstår sidan att det inte finns nån användare med det namnet och mailet....jaja, jag försöker väl en liten stund till, annars blir det lätt att gå vidare från min grupp Citera
devalanteriel Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Så får man - och KAN! - en fråga om en LO-ordförande från 60-talet, men är för snabb på enter-knappen och missar ett r... Citera
SadGirl Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Nope, det funkar inte...jag står som anmäld men sidan vill inte erkänna mitt användarnamn...så ett stort grattis till de två i min grupp! Lycka till i slutspelet Citera
Bluwajt Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Palla gåtor och luringar. Ångest varje gång man ska avgöra om man ska klicka vidare direkt eller försöka ta den, vilket i stort sett aldrig går och tar massor med tid Citera
HouseDoG Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Hmm, vill minnas att jag svarade igår i fyllan. Dumt dumt. Tror inte jag vinner matchen Citera
eurythmech Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Hmm, vill minnas att jag svarade igår i fyllan. Dumt dumt. Tror inte jag vinner matchen +1 Citera
Hox Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Hmm, vill minnas att jag svarade igår i fyllan. Dumt dumt. Tror inte jag vinner matchen Bildfrågorna måste varit särskilt jobbiga... Ööööh varför finns inte alternativet "skär elefant" med, tror ni inte jag ser vad bilden föreställer?!? Citera
eurythmech Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 När jag tryckte på länken till quizzen kommer det bara upp "ogiltig länk" i röd text. Uppdaterar jag sidan eller öppnar den på nytt från mailet så står samma sak, fast tiden har uppdaterats. FAN FAN FAN Skitsite. Citera
devalanteriel Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Samma här... Tack och lov tog jag första matchen på wo, men ändå. Citera
thestonk Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Och samma här. Ogiltig länk. Citera
eurythmech Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Aldrig får man vara martyr =/ Citera
devalanteriel Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Jodå. Ska jag döpa om dig till jeannythmech? Citera
eurythmech Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Jag föredrar Jeanne d'Mech, tror jag. Kanske blir det för olikt nuvarande, dock. Citera
Mogge13 Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 samma här också.. ogiltig länk Citera
ImSoNasty Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 POKERFORUMCUPEN!!!! - Match Tid: 0:26 Ogiltig länk Citera
Hox Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Jag har inte ens fått ett mail. Idag är ju den stora matchen, Hox vs Eury. Har ju redan slagit Skanke med 2-1 i matcher i duellen och känner mig redo för ytterligare en stor skalp inom pokerforums SNG-community... Citera
Skanke Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Postad 9 December , 2007 Har mejlat för att få besked om vad som sker..... Citera
SouthEast Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Har mejlat för att få besked om vad som sker..... Ogiltig här också.. Känner på mig att det är en konspiration. Skanke behöver bara oavgjort mot mig och blir matchen inställd blir det väl oavgjort Citera
arsenalrulez Postad 9 December , 2007 Rapport Postad 9 December , 2007 Ogiltig länk här oxå. Standard. Citera
Skanke Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Postad 9 December , 2007 JKag hade glömt att bocka i på ett ställe har mejlat för att se vad som händer nu..... Citera
Recommended Posts