Smith77 Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Jag har lirat ett tag på 0,5-1 kr på svenska spel. Det har gått sämre på sista tiden. Nu undrar jag om ni har några generella speltips? Citera
SoderKrippa Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Läs alla trådar under cash game/låga nivåer. Thats it. Lycka till. /SK Citera
calidris Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Jag kan varmt rekommendera Small Stakes Holdem av Miller/Sklansky. Den finns också på svenska. Den är speciellt anpassad för limitspel med låga insatser. ETA: Du frågar efter generella speltips och det mest generella jag kan ge är att spela färre händer och värdesatsa mer. Många misslyckas med att gå plus för att de tror att det räcker med en karta över vilka starthänder som ska spelas. Det räcker inte. Pengarna kommer av bra spel på flop/turn/river och du behöver faktiskt läsa en hel bok för att få nåt sammanhang i tänket. Det räcker inte med några lösryckta artiklar från nätet. Lycka till Citera
Recommended Posts