UB-Norris Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Så var tidernas första upplaga av Universitets-SM i lagpoker avslutad. Ett särskilt tack till er som var på plats vid finalen i Uppsala! Hoppas att ni hade en rolig dag/kväll! Vi på UltimateBet kommer snart med fler roliga studenttävlingar, vänta bara... Placeringar: 1 Handelshögskolan i Stockholm 2 KTH 3 Karlstads universitet 4 Malmö högskola 5 Högskolan i Skövde 6 Högskolan i Jönköping 7 Uppsala universitet 8 Linköpings universitet 9 Mittuniversitetet 10 Göteborgs universitet 11 Chalmers 12 Högskolan i Dalarna Ni som vill se bilder och läsa mer om vad som hände i Uppsala -kolla in SoderKrippas blogg på Expressen: http://blogg.expressen.se/lagpokersm07/archive.jsp?date=2007-12&mode=month Citera
Zesp Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Vilken trevlig kväll! Mycket pokersnack, trevliga människor, god mat och en schysst turnering. Tycker ni lyckades mycket bra med kvällen och ser fram emot era kommande studentevenemang. Citera
hogge75 Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Ja, tackar för en trevlig dag/kväll. Blev lite väl blött bara.... Citera
Dooken Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Riktigt rolig dag och turneringsarrangörerna och spelarna var riktigt trevliga. Det här gör jag gärna om redan nästa helg. KUL! Citera
Hakflem Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Riktigt rolig dag och turneringsarrangörerna och spelarna var riktigt trevliga. Det här gör jag gärna om redan nästa helg. KUL! Instämmer - kudos till arrangörerna. Dock riggat att AK ska torska i ett race mot AKs. Citera
Finnishspirit Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Sen att vi kanske hade önskat en annan utgång i resultattabellen är en annan sak:-).. (Dalarna) Men allt runt omkring var toppen bra:-) Boendet var stört skönt:-).. Nu väntar vi med spänning på revansch tillfälle:-) Citera
Finnishspirit Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Ja, tackar för en trevlig dag/kväll. Blev lite väl blött bara.... Haha..det var inte så att det var du som satt vid mitt bord?..bord 1:)...Undrar hur Daniel från Mittuniversitetet mådde dagen efter;)... Ha det gött;)= Citera
Recommended Posts