Gå till innehåll

Söndagens Railtråd


vuns187

Recommended Posts

 

Revansch efter gårdagskvällens utklonkn i Nordicbet's bigstack 50k turre tack.

åkte med AK på 22a plats mot 99 syn där han drog in färgen

Piss syn enl mig där han gör miniraise i tidig pos och jag ställer med 60k ( 10ggr hans bet ) och nästintill hans totala stack.men men nya tag!

 

Hehe tror det är mig du syftar på. Var inte exakt som du beskrev det, var inte jag som miniraisade utan en innan mig men jag kan hålla med om att det var en diskutabel syn. Jag tänkte folda men ångrade mig precis när jag skulle folda ;-)

 

Lirar 175k på prima också, har bara 5300. Har typ bara suttit och foldat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Okej. Hur ofta går den? En gång i månaden?

 

Åkte just ur Warm-Up på 530 plats. Fi gör en muppsyn med K-J och drar ut min A-7 som vanligt.

 

yep en gång i månadne, nästa månad är det 100K guar.

 

 

 

 

 

 

ipoker blir bara större och större? tycker de har bumpat guaranteen i alla vanliga turneringar.

 

nice iofs att kunna spela jäteturneringar på ett skattefritt nätverk.

 

 

någon som spelat highroller 500$ på ipoker som går på måndagar? sådär struktur, hur är motståndet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tror det är mig du syftar på. Var inte exakt som du beskrev det, var inte jag som miniraisade utan en innan mig men jag kan hålla med om att det var en diskutabel syn. Jag tänkte folda men ångrade mig precis när jag skulle folda ;-)

 

Lirar 175k på prima också, har bara 5300. Har typ bara suttit och foldat.

 

 

tror de flesta sätter dig på AK när du gör ett sådant överställ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tror det är mig du syftar på. Var inte exakt som du beskrev det, var inte jag som miniraisade utan en innan mig men jag kan hålla med om att det var en diskutabel syn. Jag tänkte folda men ångrade mig precis när jag skulle folda ;-)

 

Lirar 175k på prima också, har bara 5300. Har typ bara suttit och foldat.

 

mycket möjligt, var det du så kom du ju 2a och är väl inte illa pinkat:lol:

stämmer nog att du synade en miniraise men hade dig som lite "vårdslös" även innan med tanke på några extremkonstiga turhänder som du klonkade in..

 

i vilket fall som helst så slipper man vara trött i morrn bitti, plockade upp AK ruter i 175k och fick en all in i ansiktet av en lös jäkel så synen kändes självklar, han AQ och plockar in Q på turn...tack och godnatt

 

positivt att man slipper vara trött imorrn:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5a i shorhandaren gav 120€ alltid något.

kör en även en rebuy på b2b där jag är average med 14 kvar.

 

jag vet att dessa inte är speciella söndagsturrar men va fan;)

 

På stars lever jag i både miljonen och 55an är dock kort i båda

55an såg riktigt bra ut tills jag förlorade KK vs AK

stars är alltid kallt dessvärre.

 

första handen i 750k (fulltilt) fick jag betala med AQ mot 88 (flopp A87) så är kort där med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt eller? Varför kan inte folk på detta forum vara mer sympatiska?

Har länge varit trött på att folk inte förstår vad tråden är till för. Det är en RAILtråd för söndagstours liksom. Vem fan bryr sig då om någon som spelar en £5-tour med ett par hundra £ till vinnaren :(. Skriv en blogg eller något och lägg in resultatet i resultattråden om man nu blir tillfredsställd av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har länge varit trött på att folk inte förstår vad tråden är till för. Det är en RAILtråd för söndagstours liksom. Vem fan bryr sig då om någon som spelar en £5-tour med ett par hundra £ till vinnaren :(. Skriv en blogg eller något och lägg in resultatet i resultattråden om man nu blir tillfredsställd av det.

 

Jag tror inte heller någon bryr sig men jag lider inte av att folk skriver.. Så länge det inte blir absurda mängder med inlägg där folk spelar 5,5or. Låt han/hon skriva och svara inte istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...