Anderssj Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Jag lirar just nu på Pokerstars men vill börja på någon/några fler sajter. Vilka har SnG omaha H/L 5-10dollar som startar regelbundet, vilka har flest fiskar, bonusar osv. FullTilt antar jag men kan inte ta ut pengar därifrån så den behöver ni inte säga Funderar över dom här sajterna men vet inte hur det ser ut: Manison, UltimateBet, EuroBet, Betway, Martinspoker, Parbet, Bet365. BestPoker och PokerRoom, andra förslag är mer än välkommna Citera
AloDan Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 bet365 och pokerroom tillhör ju ongame. Själv spelar jag på bet24 (samma nätverk) och nästan enbart Omaha pl, både hi och lo. Kan vara trögt på morgnarna, men annars startar de med jämna mellanrum. Finns ett par mtt om dagen på den nivån också. Citera
Anderssj Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Postad 1 December , 2007 Okej, har oxå spelat lite på bet24, har ju en turrar med omaha H/L som man plockat hem Men SnG tycker jag aldrig startar, inte omaha H/L iallafall... Citera
Froint Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Spelar på Ipoker nätverket där är det helt ok drag på det. Citera
AloDan Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Okej, har oxå spelat lite på bet24, har ju en turrar med omaha H/L som man plockat hem Men SnG tycker jag aldrig startar, inte omaha H/L iallafall... Jodå, fast mest på kvällarna. Och nästan bara 5,5. Spelar iaf 3-4 per kväll. Men det gäller ju att vi som vill spela faktiskt reggar och inte bara sitter och väntar på andra. Om alla gjorde så, blev det ju aldrig fullt Håller dock med om att förste man kan få vänta en stund. Men sen rullar det, tycker jag. Citera
Recommended Posts