Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Nu är det den 15/3 då feta utbetalningar ska ske! Någon anhängare som fått betalt?

Klippt från cint.

Pokerscout har nyss uppdaterat siffrorna för T6 Poker. Tidigare (sen januari) var det 120 spelare "24 Hr Peak" och 60 spelare för "7 day Avg". Nu är det istället 130 / 65 spelare!

Med denna fantastiska ökningstakt (+10 spelare/3 månader) når T6 sitt mål att bli bland dom absolut största sajterna om bara 1500 månader, dvs 125 år.

http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/t6poker.com

Kurvan pekar fortfarande neråt. Vart är dom lovade 250,000???? samt ryssarna som skulle komma?? 0,7% är alldeles för svagt.

Postad

Det är ju lite svårt att få nya kunder då sidan ligger nere mestadels...hur seriös man än är...

...eller har man sålt servern för att kunna göra utbetalningar?:shock:

...självklart kommer ju eventuella utbetalningar från nya sålda andelar till "bigger fools"...inte från poker inkomster(det finns inga, lika lite som det fanns betting i AP)

Postad

Börjar storma från anhängarna nu! eller bara nån som fjantar sig??? lär visa sig iaf.

klippt:

En viss företagare har sattsat 600 000 i detta idiotiska projekt, har vi jobben kvar? Far med era glänsande bilar,men går vi omkull, så då vet man. Vart pengarna hamnat. MVH T6 Poker

Jag hoppas att VÅRA JOBB FINNS KVAR EFTERSOM våran chef satttsat 600 000 kr i detta idiotiska projekt, har du eller ni några samvetskval? Eller är ni för solbränd. MVH Blondinen

Postad

Nu har även TonyG tagit bort T6 från sin lista över Top Ten Online Poker Rooms. Det intressanta är att han inte flyttade T6 till sin lista över Other Online Poker Rooms (24 stycken). TonyG rekommenderar m a o inte längre T6

Postad
Nu har även TonyG tagit bort T6 från sin lista över Top Ten Online Poker Rooms. Det intressanta är att han inte flyttade T6 till sin lista över Other Online Poker Rooms (24 stycken). TonyG rekommenderar m a o inte längre T6

Ligger fortfarande kvar på "svenska" versionen..

http://se.pokernews.com/online-pokerrum/

Däremot funkar **poker.com väldigt dåligt fortf. + att windows varnar för (ej betrodd) sida :-D

Postad

Ett till mail:

Skickat: den 17 mars

Ämne: Fw: Roliga slut för i kväll.

Godmorgon

Vidarebefordrar XXXX rapport..

Vi fick i alla fall ett litet överraskande positivt spel.. börja efter att turneringen startade.. så det kanske är melodin att inte hänga på låset..

Övriga på min kant - ingenting..

Usch vad tufft det blev i kväll.

Många av oss åkte ut mellan 222 andra och 400 plats.

Nära, nära men inga pengar.

Förrutom XXXX och XXX som tillsammans spelade

in 279e på en andel som dom fick i sista minuten, det gjorde

dom jättebra! Grattis.

God natt och ha en bra vecka

PS sen får vi se i morgonkväll om det kommit någon avkastning.. spännande ds

--

Jag spelar poker, det är så kul!

Kolla: http://www.XXXXX.XXpoker.com

Sign up och ladda ner programvaran.

Ring mig om du undrar över något

XXX-XXX XX XX

Kram

XXXX

Oooooh!

Tolkar detta som att det magiska datumet 15mars infaller den 18:de.. Spännande!!! ;)

Postad

Kommer inte åt sajten vilket jag inte gjorde några gånger förra veckan heller. Kör de fortfarande med argumentet att den är nertagen på grund av förväntad ddos-attack? :EDIT: Kommer åt sajten men det hade gått fortare att ladda in via röksignaler.

En fundering jag har är om de som köpt andelar kommer att skylla dumma pf och dumma Ola som snackade skit om det och inte lät det få en chans. För att sedan köpa andelar i nästa tåg.

Postad
..

En fundering jag har är om de som köpt andelar kommer att skylla dumma pf och dumma Ola som snackade skit om det och inte lät det få en chans. För att sedan köpa andelar i nästa tåg.

Därom råder det väl inga tvivel? Vad ska dom annars skylla på? Det är nog få av dom som har viljan att, förmågan att inse, men kanske framförallt heder nog att erkänna att dom blivit lurade. Jodu, du kan vara ganska säker på att många av dom söker orsakerna utanför familjen.

Postad

Fick just ett telefonsamtal från en T6-are som var lite smått irriterad över att dennes mail publicerades på pokerforum.nu.. Undrade vem jag fick dom av och varför jag publicerade dom.

Jag svarade att jag slutar publicera dom när de som vidarebefodrar till mig får tillbaka sina pengar.. Vi får väl se hur det går med den saken..

I övrigt så var ju det där med AP och T6 jättebra enligt personen i fråga som hade gjort stora pengar på detta. Hade för övrigt aldrig hört talas om att någon förlorat pengar i AP och T6..

Jag frågade om det inte är konstigt att en sån "guldgruva" som arbitraget på Alston läggs ner till förmån för T6? Fick medhåll där att det var ju faktiskt lite konstigt.

I övrigt så var det inte så mycket. Gick väl igenom det som kommit fram i den här tråden i stora drag och rekommenderade läsning av tråden (vilket INTE var av intresse av förståeliga skäl..). Förklarade att dom köpt andelar i ett helt annat bolag osv. Vänlig samtalston från personen i fråga under hela samtalet (kan inte svara för hur jag uppfattades men jag försökte iaf vara trevlig).

Förklarade min ståndpunkt att detta var ett bedrägeri och att jag INTE tänker sluta publiceringen förens de lurade fått tillbaka sin pengar. Personen delade inte min åsikt att det var ett bedrägeri och vidhöll att vi lever i ett fritt land.

Avslutningsvis önskade jag en fortsatt trevlig dag!

Postad
Fick just ett telefonsamtal från en T6-are som var lite smått irriterad över att dennes mail publicerades på pokerforum.nu.. Undrade vem jag fick dom av och varför jag publicerade dom.

Jag svarade att jag slutar publicera dom när de som vidarebefodrar till mig får tillbaka sina pengar.. Vi får väl se hur det går med den saken..

I övrigt så var ju det där med AP och T6 jättebra enligt personen i fråga som hade gjort stora pengar på detta. Hade för övrigt aldrig hört talas om att någon förlorat pengar i AP och T6..

Jag frågade om det inte är konstigt att en sån "guldgruva" som arbitraget på Alston läggs ner till förmån för T6? Fick medhåll där att det var ju faktiskt lite konstigt.

I övrigt så var det inte så mycket. Gick väl igenom det som kommit fram i den här tråden i stora drag och rekommenderade läsning av tråden (vilket INTE var av intresse av förståeliga skäl..). Förklarade att dom köpt andelar i ett helt annat bolag osv. Vänlig samtalston från personen i fråga under hela samtalet (kan inte svara för hur jag uppfattades men jag försökte iaf vara trevlig).

Förklarade min ståndpunkt att detta var ett bedrägeri och att jag INTE tänker sluta publiceringen förens de lurade fått tillbaka sin pengar. Personen delade inte min åsikt att det var ett bedrägeri och vidhöll att vi lever i ett fritt land.

Avslutningsvis önskade jag en fortsatt trevlig dag!

Gillar folks folks tankekedja:

I Sverige får man tycka vad man vill osv

Sverige är ett fritt land

I Sverige får man göra vad som helst!

Postad

Ligger fortfarande kvar på "svenska" versionen..

http://se.pokernews.com/online-pokerrum/

Däremot funkar **poker.com väldigt dåligt fortf. + att windows varnar för (ej betrodd) sida :-D

Så G-Tony menar att T6 hör till de bästa pokerrummen, men bara för svenska spelare ...

Postad
Så G-Tony menar att T6 hör till de bästa pokerrummen, men bara för svenska spelare ...

Haha! Han låter helt enkelt världens bästa spelare få det bästa pokerrummet i världen för sig själva ;-)

Edit: Om jag inte ser fel har han tagit tillbaka T6 som det 4e bästa pokerrummet även för övriga nationer

Postad

Mail:

Skickat: den 17 mars

Ämne: måndagssamtal

Hej alla

Till dom som inte lyssnade ikväll så kan jag berätta att det är jättepositivt.. Redan nu efter 70-80 dagar går vi med plus.. Jättebra för ett nystartat företag eller hur??

Anledningen till att sidorna - inte pokerklienten - legat nere är att dom har varit bombarderade av hackersförsök.. Så många så när vi försöker kolla på sidan så ser vi inget!!

Nu har dom jobbat jättemycket med att höja säkerheten och om jag fattade rätt så flyttar dom t6-sidan till Europa..hur nu sånt funkar!

Pengar är på gång in nu och dom hoppas att vi förstår att det kan ju inte bli några jätteprocent så här i början.. men det växer!

I söndags så delades det ut mera än garantisumman 250.ooo - höjdes till 280.000 euro p g a så många var med o köpte in extrachips.

Anthony - vårt pokeress var där o pratade om teamets olika tävlingar dom varit på och skall till och han rapporterade om olika storspelare han träffat under turneringarna och alla pratar om T6 - bl a Poker Stars storstjärna "everybody is talking about T6poker"

Vi är ett av de vassaste teamen i Europa o USA och vi har brainstormat med Torben så inom kort kommer ca 25 fiffiga uppdateringar på pokersidan, bl a turneringsschemat. Till hösen har Torben jätemycket nya planer..

I slutet av april kommer ca 100 T6-kläda spelare att synas i Pokernews Cup..

Ha det bra

Kram

XXXX

Slutet av April.. Oddsen för att sidan fortfarande existerar då?

Postad
Mail:

...

Antar att det inte blev något av med avkastingen.

"PS sen får vi se i morgonkväll om det kommit någon avkastning.. spännande ds"

...från tidigare mailet.

*edit*

Ahh såg att det är ikväll det blir avkastning...spännande.

Postad

Den riktiga anledningen till att sidan inte är uppe är att de har kommit på att så länge den är uppe så komm er de där fissiffrorna om nyreggade kunder framstå som låga hur de än vänder och vrider på det. "Vi skyller på hackers!" och vips så är det problemet löst...

Klart att det inte blir någon hög avkastning denna månaden för att dom knappast plussar fortfarande. Är ju tveksamt om garantisummorna ens är nära att bäras upp av raken. Sedan har vi en support, fast det kanske är volontärer?

Kul att turren i princip betalades helt av vinstandelsägare...

Ja, väligt många pratar säkert om t6, men det är väl bara de med kontrakt och vinstandelar som påstår att t6 är bra.

Nej, finns bättre team än T6. fast eftersom det är extremt svårt att komma på ett bra sätt att mäta pokerframgång för ett team så kan man väl lätt slänga sig med sånna ord...

Ska det vara ett krav att bära T6-kläder på Pokernews Cup? ;)