Gå till innehåll

Slutliga riggbeviset?!


ogawumbp

Recommended Posts

Nu skall ni höra och nu skall ni se. Jag mejlade ett av våra större Pokerbolag och undrade om allting verkligen gick rätt till, detta efter den femtielfte riverutdragningen. Fick till svar att att var fullständigt random och inget fix förekom. Vad bra då :-) Nu hör det till saken att detta Pokerbolag även har sportsbetting, så jag mejlade och undrade om jag kunde föreslå ett vad och få ett odds av dem. Fick svar att det gick alldeles utmärkt, de såg fram emot mitt vad. Jag mejlade då och sa att jag ville ha odds på att, det inom 10 års tid skulle avslöjas att deras poker inte var helt random, dvs att de hjälpte till ibland. Sa samtidigt att jag förväntade mig ett skyhögt odds, eftersom de ju tidigare hade sagt att det INTE förkom något fix. Det har nu gått två veckor och fortfarande har jag inte fått något odds. Knäpptyst är ordet, sa Bill till Bull. Märkligt, eller hur? Eller kanske inte?! Någon programmerare måste förr eller senare snacka Och då mina damer och herrar kommer AP-historien att framstå som ett pink i havet i jämförelse. Varför inget odds???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...