Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag lirar just nu på NL50$ fullring, och det är ok drag på Prima. Men snart känner jag för att kliva upp till NL100$ och då kommer jag till ett problem, det finns inga FL bord där. Max 2 stycken under kvällarna, och jag lirar helst 3-6 bord samtidigt.

Nu till frågan, vilket nätverk ska jag välja? Vart är det mest drag? Vart är det minst grinders? Tacksam för svar :)

Postad

Låter bra det där :)

Men avatarer? Menar du då att borden blir liknande prima? Tycker det är jobbigt att lira på Pokerstars och Party Poker, då borden plingar upp hej vilt och man måste dubbel klicka på fold knapparna. Är det samma sak på Full Tilt?

Postad
Tycker det är jobbigt att lira på Pokerstars och Party Poker, då borden plingar upp hej vilt och man måste dubbel klicka på fold knapparna.

Det går att fixa på Pokerstars.

Options > Advanced Multi-table . Single click table activation

Postad
B2B har ingen FL att tala om om du har riktigt tur finns kanske 1 eller 2 bord på FL1-2

Om du vill ha skattefria så är Ongame bra - finns några skattefria siter där och på Ongame finns FL1-2 och 2-4

ÄH, han har ju stavat fel bara...FR mena han nog.