Gå till innehåll

Dio, Semibubblade unibetopen i chipleaderpot.


Dionysos

Recommended Posts

Blev bara en kort session idag. Kände att jag inte hade så bra flyt i mitt spel. Lyckades ändå med ett bra plus, 900 händer $1139 med det var inte riktigt välförtjänt.

 

Har fått en utmaning av carlos affemanager också. Fixar jag ett år utan backdagar bjuder han mig till WSOP och spela mainevent nästa år.

 

Utmaningen antagen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha jo du har en poäng. Jag är äckligt nöjd :P Vet inte var jag har fått det ifrån, han har inte utmärkt sig som en idiot innan iaf.

 

 

 

Riktig go comeback måste jag säga. Men hur fan motiverar du att hans spel är bra?

 

 

Tog ledigt idag btw, tyckte jag färtjänade det.

 

Han sätter dig på range som inte inkluderar set/stege därmed har han en del foldequity, Perfekta brädan o göra ett sånt move, dock ser jag helst att stackarna är djupare. MAO inte dumt o reppa stegen med den turnen, kanske skulle ha fler outs oxo men kanske hade stark read.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken sjuk deal de ger dig då även om den är näst intill omöjlig. :-P

Detta innebär alltså att du behöver spela poker varje dag resten av året också för att klara dealen?

Good Luck!

 

Nej, kan tekniskt sett skita att spela ett år framöver. Fanns inget sånt krav i avtalet :P tycker dock inte riktigt det är värt det för $10k så grindar nog vidare och kör mitt vanliga 20-25 dagar i månadenspel.

 

Sätt dig på ett HU bord och öppna 10x BB. Repeat i 1 år. Sen kör du ditt vanliga game på annan site.

 

Handlar ju trots allt bara om $10k, jag är plus sisådär $25k i april så jag tänker nog inte maska till mig det här med över 10 månader kvar :P

 

Däremot lär jag vara äckligt motiverad att vinna tillbaka dem gångerna jag ligger back.

 

Har missat att du har dagbok - kommer definitvit följa den nu.

 

Snygga resultat, och gl med utmaningen!

 

Tackar tackar

 

Jag anar ett och annat konstruerat lillplus :)

 

Många lillplus lär det blir bar för att jag är jävligt envis när jag väl ligger back.

 

 

 

Nu siktar vi på GRÖNA DAGAR!

 

Köpte bil igår btw :P Volvo s60 for life. I pokerns guldiga färg :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GLGLGL!!!

Snart måste du coacha mig! Vi planerade ju lite förra veckan men då var det en massa saker som kom emellan för mig och så där...Men du kanske har tid nu i veckan??

 

tacktack!

 

Jo det var ju det. Varit ruggigt fint väder nu också. Hämtar min nya bil imorn så då blir det nog mest åka av men ryck tag i mig på msn så löser vi det säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle inte du dra till brazil o grinda nån gång i vår?

 

skulle dragit i mars om det inte vore för att alla brasilianska byggarbetare spanar in brudarnas stringbikiniklädda bakdelar hela dagarna. lägenhetsfanskapet blir ju aldrig klart. blir nog en tripp ner i sommar istället.

 

grattis till klonken nyss btw. hur har det gått annars på senaste?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle dragit i mars om det inte vore för att alla brasilianska byggarbetare spanar in brudarnas stringbikiniklädda bakdelar hela dagarna. lägenhetsfanskapet blir ju aldrig klart. blir nog en tripp ner i sommar istället.

 

grattis till klonken nyss btw. hur har det gått annars på senaste?

 

ah ok:-(

 

ty jotack går bra, är trots allt rungood4life..

 

hoppas du lyckas med wsopdealen btw;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle dragit i mars om det inte vore för att alla brasilianska byggarbetare spanar in brudarnas stringbikiniklädda bakdelar hela dagarna. lägenhetsfanskapet blir ju aldrig klart. blir nog en tripp ner i sommar istället.

 

grattis till klonken nyss btw. hur har det gått annars på senaste?

 

Berätta gärna mer:-) , vart i Brazil ? Bara grinda o softa? Hur mkt kostar boende och vad är det för lägenhet? Hare bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta gärna mer:-) , vart i Brazil ? Bara grinda o softa? Hur mkt kostar boende och vad är det för lägenhet? Hare bra.

 

tanken var att jag skulle åkt med worldpokerarena. en liten ipoker klient där jag känner ägarna. jag fick gratis boende i en flådig 140 kvadrats nybyggd lya tillsammans med lite andra grinders bara jag spelade där.

dessvärre har alltid blivit försenat och just nu ser det ut som det blir ett par veckor där nere i sommar istället för hela våren som det var tänkt.

 

SKA ÅKA OCH HÄMTA MIN NYA BIL NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (lycka)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tanken var att jag skulle åkt med worldpokerarena. en liten ipoker klient där jag känner ägarna. jag fick gratis boende i en flådig 140 kvadrats nybyggd lya tillsammans med lite andra grinders bara jag spelade där.

dessvärre har alltid blivit försenat och just nu ser det ut som det blir ett par veckor där nere i sommar istället för hela våren som det var tänkt.

 

SKA ÅKA OCH HÄMTA MIN NYA BIL NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (lycka)

 

shake it dont break it, it took ya momma 9 months to make it:lol: inte sugen o lägga dit en vinge rå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle dragit i mars om det inte vore för att alla brasilianska byggarbetare spanar in brudarnas stringbikiniklädda bakdelar hela dagarna. lägenhetsfanskapet blir ju aldrig klart. blir nog en tripp ner i sommar istället.

 

grattis till klonken nyss btw. hur har det gått annars på senaste?

 

Man kan knappast klandra dom. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tanken var att jag skulle åkt med worldpokerarena. en liten ipoker klient där jag känner ägarna. jag fick gratis boende i en flådig 140 kvadrats nybyggd lya tillsammans med lite andra grinders bara jag spelade där.

dessvärre har alltid blivit försenat och just nu ser det ut som det blir ett par veckor där nere i sommar istället för hela våren som det var tänkt.

 

SKA ÅKA OCH HÄMTA MIN NYA BIL NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (lycka)

 

 

Har du lust att lägga upp någon bild på den sen?? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan knappast klandra dom. :lol:

 

nej inte fan kan man det. man kan bara deppa och konstera fakta.

 

Har du lust att lägga upp någon bild på den sen?? :-)

 

ska bara orka släpa mig upp ur sängen och hämta kameran så fixar jag det under dagen. första gången han står på hemmaplan nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anlände till sthlm igår. Sitter just nu i IRLsucks säng. Gårdagen blev grind på NL200 HU eftersom pokertracker är förbannat sega på att skicka regkeys och jag hade glömt att jag precis omformaterat dumburken. Sitter fortfarande utan PT och väntar med spänning på svar.

 

Gårdagen gick ganska piss. Låg som mest 1500 back tror jag och Emil (IRLsucks) gnällde konstant och ville hem o sova. Blev en sisådär 5 timmars grind innan jag låg plus och kunde acceptera Emils krav på hemfärd och sömn.

 

Slutade väl sisådär $100 upp efter uppsakttningsvis 2-3k händer.

 

Ikväll/natt blir det nog mycke spel dock.

 

Over and Out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...