Gå till innehåll

Reloadmiss på nya uppdateringen


leathur

Recommended Posts

En försämring i och med den nya uppdatering:

 

När man foldar en hand så kan man inte direkt reloada nya marker utan man måste vänta tills handen är färdigspelad. Dvs: Man har inte sina nya marker inför den kommande handen utan man får vara "shortstackad" en hand imellan.

 

Jag tycker det här är ett steg bakåt för klienten och det borde åtgärdas.

 

Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej jag menade everest poker.

 

detta är på everest poker-forumet.

 

 

en annan grejj som är sämre sedan nya uppdateringen är en liten fördröjning när det blir ens egen tur (på ca 1sek ) innan knapparna ploppar upp.

detta händer inte jämt men ofta. alltid när man sitter UTG tex. när dealern precis gett korten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara instämma, både med den där sekundens fördröjning och att man måste vara riktigt snabb om man ska kunna reloada medan dealern blandar korten. Förhoppningsvis är detta något som Everest kan åtgärda utan större problem.

 

Övriga uppdateringar tycker jag har varit toppen men det är en "bugg" till som jag skulle vilja påpeka. Om man står på väntelista på ett bord och öppnar exempelvis "hjälpmenyn" och platsen på bordet blir ledig så kan man varken sätta sig vid bordet eller stänga ner "hjälpmenyn", är det bara jag som har tummen mitt i handen och inte kommit på lösningen på det här eller är det andra som har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...