Stormen_Per Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 50.01% Nej det räcker inte, du går back pga raken. Citera
Skanke Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Om man synar första med QQ så måste väl nästa oxå bli QQ eller? Vi har väl fortfarande EV+ på HDn om vi inte snävar ner den till AA/KK. Men å andra sidan så om man synat första så lär inte andra uppstå med mindre än att det blev splitt i första Tänkte mest å om man skulle öpna up syn HD´n lite till.... Citera
Ängeln17 Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Tänkte mest å om man skulle öpna up syn HD´n lite till.... Njaeä, tror inte det. Om man inte har noten "MEGAMUPP - ställer allt" på Fi. Citera
DocLame Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Tänkte mest å om man skulle öpna up syn HD´n lite till.... Jag skulle nog öppna mig en aning. Ställer han även hand nr 2 så synar jag nog med TT+. Citera
Gahlster Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Att ställa allin första handen i en MTT på en lägre nivå är ett bra spel eftersom många tror att man är just en pajas. Ingen har några som helst reads och synar med AKs kanske AQs om man har tur. Ställer alltid första handen om jag får AA-KK. Just för att det är lätt att få syn. nu är detta iofs frågan ställd i STT-forumet. Citera
dlinder Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Att ställa allin första handen i en MTT på en lägre nivå är ett bra spel eftersom många tror att man är just en pajas. Ingen har några som helst reads och synar med AKs kanske AQs om man har tur. Ställer alltid första handen om jag får AA-KK. Just för att det är lätt att få syn. 80% av gångerna du får syn där hade du hamnat all in pre ändå, så jag är väldigt skeptisk till att det är ett bra spel. Citera
Recommended Posts