Gå till innehåll

Syna AI första handen på första nivån?


Max Cady

Recommended Posts

Om man synar första med QQ så måste väl nästa oxå bli QQ eller? Vi har väl fortfarande EV+ på HDn om vi inte snävar ner den till AA/KK.

 

Men å andra sidan så om man synat första så lär inte andra uppstå med mindre än att det blev splitt i första :mrgreen:

 

 

Tänkte mest å om man skulle öpna up syn HD´n lite till....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ställa allin första handen i en MTT på en lägre nivå är ett bra spel eftersom många tror att man är just en pajas. Ingen har några som helst reads och synar med AKs kanske AQs om man har tur.

 

Ställer alltid första handen om jag får AA-KK. Just för att det är lätt att få syn.

 

nu är detta iofs frågan ställd i STT-forumet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ställa allin första handen i en MTT på en lägre nivå är ett bra spel eftersom många tror att man är just en pajas. Ingen har några som helst reads och synar med AKs kanske AQs om man har tur.

 

Ställer alltid första handen om jag får AA-KK. Just för att det är lätt att få syn.

 

80% av gångerna du får syn där hade du hamnat all in pre ändå, så jag är väldigt skeptisk till att det är ett bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...