inkassera Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Hur kan man inte ångra en tatuering? Finns väl inget som är mer WT.. . Citera
TotalFarsa Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Är det något jag ångrar så är det att jag inte gjorde den större. Gaddat en örn på axeln som jag är ruggigt förtjust i. Får ta mig en funderare på om man inte ska bygga ut den framåt vårkanten. Kanske man kan passa på att få dit barnens namn över bröstet som jag tänkt på ett par gånger. Ångrar en tatuering jag gjorde på fyllan. Tatuerade in ett W på vardera skinkan, tänkte det skulle vara coolt när man böjde sig fram och det stod WoWJa, world of warcraft är ju lite tamt Citera
PsychicIor Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Är det något jag ångrar så är det att jag inte gjorde den större. Gaddat en örn på axeln som jag är ruggigt förtjust i. Får ta mig en funderare på om man inte ska bygga ut den framåt vårkanten. Kanske man kan passa på att få dit barnens namn över bröstet som jag tänkt på ett par gånger. Ja, world of warcraft är ju lite tamt Har dotterns namn och födelsedatum på vänstra bröstet....den jag är stoltast över fast den är minst ... Sen är som sagt gaddningar högst personligt...Jag kommer göra betydligt mer då jag tycker det är förbannat snyggt...Skall försöka få tid o råd o göra dubbla sleeves....som dessa tuffingar har Citera
TotalFarsa Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Har dotterns namn och födelsedatum på vänstra bröstet....den jag är stoltast över fast den är minst ...Har funderat på att skriva det med något annat språk än svenska. En äldre kille på jobbet har sina barns namn på armen, skrivet med alv-skrift. Ser väldigt bra ut men vill nog inte sätta en tatuering på underarmen. Får bli bröstet. Citera
Cyntax Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Tatueringar är inte fint och förbannat onödigt. Punkt! Om jag skulle få mycket betalt för att tatuera mig så kanske. Då skulle jag tatuera min dotters namn på överarmen. Men, det är ett fritt land ni lever i. Så jag bryr mig inte. För mig får ni tatuera er så mycket ni vill, bara ni är glada! Fråga: Var gör det minst/mest ont att tatuera sig? Citera
MoneyTree Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 ollonet o knät ska göra ont. Citera
Donner Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Polarn har en gaddning i armhålan som tydligen inte var särskilt skön att nåla in. En annan polare har texten "mer öl" i underläppen som oxå gjorde lite småont. Citera
eurythmech Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Kan nån förklara det här med "gaddning"? Varifrån kommer uttrycket? Vilka använder det? Varför? Osv. Citera
LuckyStar5.1 Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Postad 27 November , 2007 Tatueringar är inte fint och förbannat onödigt. Punkt!Om jag skulle få mycket betalt för att tatuera mig så kanske. Då skulle jag tatuera min dotters namn på överarmen. Men, det är ett fritt land ni lever i. Så jag bryr mig inte. För mig får ni tatuera er så mycket ni vill, bara ni är glada! Fråga: Var gör det minst/mest ont att tatuera sig? Lår och överarm gör nog minst ont. EDIT: Sjukaste tatueringen jag hört om kom jag på nu. En kille som hadde Martin Timell Tatuerad på ryggen, nu skulle han fylla upp med Erns Kirsh, kirshst ...jaja, han mys-farbrorn. Va en ganska ung kille i Huskvarna iaf. Citera
bossbaver Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 En kille som hadde Martin Timell Tatuerad på ryggen, Undrar om han kommer vara nöjd med sig själv om 40 år när han är en semiglad pensionär... Sorry om OT, men hur kan man vara nöjd med en tatuering hela livet? Du "byter stil" på frisyrer och kläder osv X antal ggr under en livstid, och så lär det ju vara garanterat med en tatueringsmotiv också, hade du velat haft den tatueringen du har NU, för 10 år sedan? Troligen inte, och troligen kommer du inte heller tycka den är lika ball om 10 år... (ok de som tatuerar sina barns namn eller nåt annat fegt, men annars liksom?) ...Typ som tjejerna i mellanstadiet för 15 år sedan: -Åhh jag ÄLSKAR New kids on the block, jag kommer alltid älska dom, dom är bäst, bäst, bäst.... 6 månader senare så ÄLSKADE dom Leila K och Vanilla Ice istället liksom.... Citera
JaseyJay Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 har hört att under foten ska göra sjukt ont! har en 500 lapp tatuerad på kuken, jag gillar när pengarna växer!! Citera
MrHansen Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 En thailands semester urartade en gång efter aldeles för många öl så bestämde sig kompis gänget att tatuera in (Hellre stånd än förstånd) ovan för kuken vilket resulterade i att den fullaste började och dom andra insåg vilket fatalt misstag det var och lämmnade kompisen mitt i sticket för att dricka mera öl. oboj gissa om han ångrar sig idag... Citera
MrHansen Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Kan nån förklara det här med "gaddning"? Varifrån kommer uttrycket? Vilka använder det? Varför? Osv. En teori är ju att det är en gadd/nål som åker in och ut ur kroppen därav ordet gaddning... Citera
back Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 En kille jag träffade på en fest för ett tag sedan hade tatuerat in "Julia" på magen ovanför naveln. Julia var tydligen en tjej han hade träffat på fyllan en kväll i Bulgarien och han hade låtit tatuera in namnet samma natt Citera
eurythmech Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Antagligen bara jag som är hjärndöd som aldrig hört någon använda ordet "gadd" för nål, då. Citera
Appel Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Mig veterligen så används inte gadd i betydelsen nål ngn annanstans än just när det gäller tatuering, så det är HELT ok att inte ha hört det förut. Jag har hunnit ångra min tatuering innan den blev av. Kanske tur det, för annars hade hela ryggen varit täckt, samt att jag hade varit ca 60k kortare. Citera
Hattricker Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 En kompis var i thailand tillsammans med sina fyllskallar till vänner. Där var det också en som fick för sig att han skulle tatuera sig under fyllan. Nu har han "Way to heaven och en pil runt tatuerat på arlset. Citera
Macroman Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Tatueringar = WT obv. Respekt dock till de fantastiska fylletatueringar som tydligen genomförts av vissa forumiter. AIDS på "klyvbommen", Random prostituerads namn på magen, "Hellre stånd än förstånd" ovanför "stocken" etc... Citera
Jennez Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Jag har en liten helgon-gubbe tatuerad på axeln. Jag gjorde den när jag var 17 och idag, 10 år senare ångrar jag det inte. Lite surt att det är någon sorts Djurgården-symbol men det skiter jag i, det var ju inte därför jag tatuerade in den. Hade kanske tatuerat något annat idag men man är ju en erfarenhet rikare i alla fall. Edit: Farsan blev vansinnig när han kom på att jag hade gjort den. Han argumenterade för att vissa arbetsgivare inte skulle vilja ge mig jobb om jag var tatuerad osv. För det första är det en typ 5 cm hög streckgubbe på axeln vi snackar om vilket man ju döljer i princip hela tiden vare sig man vill det eller ej. För det andra hade jag aldrig velat jobba för en arbetsgivare som skulle se det som ett problem. Citera
LykkaSiGya Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Det kanske beror på att jag inte bor i en lantlig småstad, men bland de flesta jag känner är tatueringar ungefär lika coolt som tjock silverkedja och flames längs sidan på Volvon. QFT Citera
valterego Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Generellt är det väl så att, undantaget typ bröstvårtor och kön, så är det väl så att det gör ondast att tatuera sig där huden ligger rakt på benet, som t ex ankeln eller knäet. Minst ont gör det nog följaktligen där man har kött under huden, t ex överarmen. Jag ångrar mest att jag inte har gjort fler tatueringar, och möjligen att jag petat på de jag har under läkningsprocessen. Citera
bossbaver Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 kom på NU att jag en kompis tatuerade in en stor blaffa med motivet Fernet blanca (stavning?) ink själva loggan på axeln... inte helt nöjd längre över att 18år gammal låtit tatuera in en 10cm hög spritsorts-blaffa... men wtf Citera
valterego Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Syrran tatuerade in en ros på vaden. Tatueraren var så jävla tafflig, så nu typ 15 år senare, ser det ut som ett gigantiskt födelsemärke. Citera
PsychicIor Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Ang smärta......Magen över naveln va en riktig pina... Citera
valterego Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Ang smärta......Magen över naveln va en riktig pina... typ där "hårdingarna" skriver "ROCKER" eller "THUG"? Citera
Recommended Posts