Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Allt verkar ordnat nu!

drygt för er som missat bara , det lär ju rapporteras..

Så de närmare 100 spelare som åkt ut ska nöja sig med att ha missat sina matcher? Knappast, självklart skall hela grejen spelas om.

Postad

Inte för att låta dryg, 100$ betyder ingenting för mig. Men att planera, dona och åka hem till klockan 19,00 betyder ngt. Omstart eller 5000$ skulle vara en rimlig kompensation... :cry:

Postad

Så sjukt. Själv hade man turen att ens bord kom upp och motståndaren var inte där. Men duktigt misslyckande. Varför har de inte som på så många andra klienter att det finns ett reg slut och sen en turre start. så bordet kommer upp 5 min innan turren startas.

Postad

Jag kom in efter omstart av klienten, hade 2500 mot 3500... lyckades dock få bra kort och lyckades vända och sedan klonka med A9 mot A4 på A94-brädan.

Hade samma problem i går, fick starta om datorn. I en vanlig turre gör det ju ingenting, men i en man mot manturre är det ju katastrofalt såklart.

Postad

startar nästa runda så blir det ingen omstart, men jag hade krävt ersättning om jag var drabbad. rättvisast hade väl varit att bara de som varit disconnectade fick sina matcher omspelade, men då krävs väl lite detiktivarbete kanske